שאלה,כמה דו"חות אפשר לתת על עבירה אחת ?

שאלה,כמה דו"חות אפשר לתת על עבירה אחת ?

אדם שחנה על המדרכה קיבל שני דו"חות ממחלקת האכיפה,בהפרש של כ-4 שעות, האם אפשר על אותה עבירה לתת יותר מדו"ח אחד...ואם כן, כמה דו"חות אפשר לתת ?
 

shlang

New member
אין הגבלה על מספר הדוחות שינתנו בגין אותה

העבירה, ההעניין הוא שמקבל הדוחות יכול לבקש איחוד דוחות
 
מדינה חופשית, השמים הם הגבול, תפוס כפי יכולתך, סטרט אפ כלכלי

מטורף...אלו האסוציאציות הראשונות שלי...ובכל זאת, יש מצב שיתנו 100 דוחותXש"ח450 =45000ש"ח....?אז מה בכל זאת עוצר אותם ... שיקול דעת ?רחמים?.....ומה הנימוק שנעתרים לבקשת איחוד דוחות ? מצב רוח טוב? מצב כספי טוב ?רושם טוב מצד העבריין ?
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
זאת לא עבירה אחת, זו עבירה מתמשכת

שכל דקה הנהג החונה עובר אותה מחדש.
-
תחשוב - נניח שאתה טס לחו"ל ורוצה לחסוך מונית ודמי חניה, אתה בא לנתב"ג, מחנה את הרכב על מדרכה, חוזר כעבור חודש, מוצא דו"ח על 350 ומשלם .
הפקחים מונחים לא לתת דו"ח אם עברו פחות משעתיים מאז מתן הדו"ח הקודם. שוטרים לא נותנים שני דו"חות באותו יום אלא אם החניה ממש חצופה
 
אם אדם מחנה ריכבו במקום שהוא מפריע,

אני מצפה כי הרשות תזיז אותו, ולא תשאיר ההפרעה חדש, אלא אם הרכב לא מפריע, ואז צריך לבחון את עניין הקנס.
מה זה הסיפור הזה שפקח נהיה שופט ומחליט כמה לקנוס נהג החונה על המדרכה ?על סמך מה הוא מחליט? האם שמע את הנהג ? או שזו שרירות לב ?
ובכלל, תפקיד הפקח להסדיר את חיינו, ולדאוג להולכי הרגל, וככזה, עליו לבקש מהנהג שיזיז את רכבו...כשהפקח לא רואה בתפקידו קודם כל הזזת המטרד, משהו פה מעוות, אין לנו פה דאגה להולכי הרגל...יש לנו פה משהו אחר.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
מישהו חוקק חוקים ותקן תקנות ואף שולמה לו משכורת תמורת עבודתו

1. ואם החוקים והתקנות לא לרוחך תוכל לפנות לאחד מחברי הכנסת ולבקשו שיעלה במליאה הצעה לשנותם.
2. ואשר לציפיותייך - גרירה היא עונש חמור ולעיתים גם לא מידתי - מי שגררו את רכבו צריך לשלם עבור הגרר ועבור האיכסון, סכומים המגיעים לעיתים לאלפי שקלים, נוסף על הטירדה ועל אי הנוחות כתוצאה ממניעת השימוש ברכב תקופה מסוימת.
3. פקח אינו שופט ואינו קובע את גובה הקנס, הוא רואה מה שנחשב בעיניו כעבירה לפי הדרכה שקיבל, אינו צריך לשמוע את הנהג כי זו עבירה אבסולוטית ולא מעניינות אותו הסיבות שהביאו את הנהג לעבור את העבירה, אם הנהג ברכב אכן הפקח צריך לבקש ממנו להזיז את הרכב (למעט במקרים שהוא חושש כי פקחים כבר קיבלו מכות מנהגים עצבנים) אבל זה שהנהג מזיז את הרכב לא אמור לפטור אותו מהעונש על העבירה שנעשתה ולכן קודם על הפקח לרשום את הדו"ח ורק לאחר מכן לסלק את העברין.
4. הפקח אינו שופט, תפקידו הוא תפקיד העד, הוא רואה עבירה, מתעד אותה ומודיע לנהג מה גובה הקנס שקבע המחוקק עליה, הנהג יכול לשלם את הקנס ובמידה ולדעתו לא מגיע לו קנס זכותו ללכת לבית המשפט ולהתייצב מול שופט שיקבע אם אכן נעברה עבירה ובמידה ונעברה מה העונש הראוי עליה, במקרה כזה הפקח יוזמן לבית המפט להעיד על מה שראה והשופט (ובשום אופן לא הפקח) ישפוט.
 
1- נכון, אני יכול לפנות לחבר כנסת, אני יכול לא לנהוג,

אני יכול לעזוב הארץ,אני יכול לבקש שינוי במערכת החינוך, כך שיצאו ממנה אנשים שיתנהלו עניינית יותר...ואני יכול להסתפק באמירת דעתי.
2- אם מדובר על הפרעה, על הרשות לפנות ההפרעה, 'עונש' ו'מידתיות' לא כל כך שייך לכאן, תפקידה הראשוני של הרשות הינו להסדיר את חיינו [-למי ששכח], ולא להעניש, המדיניות לא חייבת להיות תשלום עבור הגרר והאחסון, והמדיניות יכולה כן להיות גביית כסף עבור גרירה ואחסון, וגרירה זה לא אלפי שקלים [-למי ששכח]....אלא אם מדיניות הרשות היא תפוס כפי יכולתך.
3-4- הנקודה היא החופש שיש לפקח לתת קנס אחד, או עשרה.... וסמכות החלטה זו צריך להוציא מהפקח, אם לא מגדירים ע"ס מה הוא אמור להחליט.
 
למעלה