התייעצות לגבי חניה לא חוקית

BloodyTerror

New member
התייעצות לגבי חניה לא חוקית

שלום,
אני לא בטוח באיזה פורום הבעיה שלי הכי תתאים, אך החלטתי להתחיל מפה ולראות לאן אוכל להמשיך עם ייעוץ והכוונות מכם.
אני גר בבניין עם חניון תת קרקעי פרטי, ואחת הדירות עברה ממצב של דיירים קבועים למצב של דירה להשכרה וכעת גרים דיירים חדשים, בשכירות, ואת החניה הפרטית של אותה הדירה הבעלים המקוריים החליטו להפוך למחסן פרטי שלהם.
כעת ישנה בעיה שאותם הדיירים החליטו שיש להם זכאות מוחלטת להחנות את רכבם, רכב מסוג סופר מיני, במקביל לחניה הפרטית של אותה הדירה ולמעשה חונים במסדרון החניון תוך הפרעה מוחלטת לתנועה שבחניון והרכב מגביל גישה לחניות אחרות של דיירים שונים.
ועד הבית ודיירים נוספים פנו בתלונות אל בעלת הרכב וכן היא הוציאה את הרכב בכל פעם, ואז בהזדמנות הראשונה החזירה את רכבה ל"מקום שלה".
כעת היא לא 'סופרת' את בקשותיהם של הדיירים ושל וועד הבית והתחילה לחנות בבריונות באיזורים אחרים של החניון כפי שהיא רוצה, וכעת רכבה חונה באיזור בכלל לא חוקי ומפריעה לגישתם של כחמש חניות שונות!
קראנו למשטרה ולאחר כשעה וחצי הגיע שוטר, שהגיע מאוד שלילי, ונפנף את כל הנושא הזה באופן מידי וקבע שהיא לא עוברת על החוק, שזה סכסוך שכנים ושזאת ממש לא הבעיה שלו ולא מעניין אותו והלך.

כעת, לאחר שהמשטרה הוכיחה את יעילותה, אשמח לדעת מה יתאים לעשות מכאן. הדיירים בשכירות מתחילים להתנהג בבריונות ולבחון את הגבולות שלהם וזה פשוט לא מתאים לנו.

תודה רבה.
 

גבע אבי

New member
קצת מידע בדיני תעבורה

1. חניון בבית פרטי אינו מוגדר כ"דרך" , ע"ע "דרך" בתקנות התעבורה.
לעצלנים - מקום שיש זכות םציבור לעבור בו.
2. מכיוון שכך, פקודת התעבורה ותקנותיה אינם תקפים שם.
זה לעניין "יעילות המשטרה ו"הידע המופגן" של הדייר. אני מציין זאת כיוון שאני מתנדב במשטרת התנועה ונתקלתי בתופעות כאלה לעשרות.
3. זכות בעל הנכס, לעניין זה חניה, לעשות בו שימוש ככל העולה על רוחו ובתנאי שלא יפריע לשכנים.
4. סכסוך שכנים המתנהגים בבריונות יש לפתור, אולי גם בעזרת האגודה לתרבות הדיור, באמצעים אחרים, כולל אולי בית משפט לעניינים מקומיים.
5. אהל עצותי. ואידך זיל גמור (ע"ע)
 

shlang

New member
לגבי סעיף 4 של מר גבע הנכבד

יש להגיש תביעה נגד הדייר הסורר אצל המפקח על הבתים המשותפים
לגבי הפיכת מקום חניה למחסן - הדבר כרוך בהיתר של העיריה לאחר קבל הסכמת רוב בעלי הדירות בבניין
אין זה מתפקיד המשטרה לטפל בעניין כזה
 
למעלה