שינוי צבע מדרכה

RainbowLover

New member
שינוי צבע מדרכה

שלום,
בזמן שהייתי בחו"ל גררו את רכבי מהרחוב בו חניתי בתל אביב. אני תושבת העיר עם תו ולמיטב זכרוני חניתי בכחול לבן. הדוח הינו עבור חניה בניגוד לשילוט של איזור פריקה וטעינה (יש ברחוב שיפוצים והקצו להם שטח חניה שמסומנת באפור). אני רוצה לדעת האם יכול להיות שהשטח נצבע באפור בעת שחניתי שם. כיצד ניתן לברר?
תודה
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
מטלפנים למחלקת החניה ושואלים

אם התשובה לא לרוחך - כתבי מכתב
-
ובאותו עניין - הבת שלי קיבלה דו"ח בתל אביב על חניה באדום לבן - היא חנתה בבוקר במקום מותר ובמשך היום צבעו את המדרכה ונתנו לה דו"ח - היא צילמה (הצביעה אפילו לא הושלמה כי גלגל הרכב הפריע) הדו"ח בוטל.
 

RainbowLover

New member
מעולה, אבדוק בגב השלט

התקשרתי לעירייה ומסתבר שבכלל לא צילמו את הרכב שלי אלא רק את התמרור - כך שאפילו הוכחה ל"עבירה" אין להם.. מקווה שזה יספיק לביטול הקנסות. תודה רבה
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
זה לא עובד ככה

הפקח לא חייב לצלם את הרכב לצורך הוכחה,
ויש להם הוכחה.
איך?
זה לא הפקח מגיש את התביעה אלא התובע העירוני, במידה ואתה מכחיש את החניה הפקח מובא לדיון הבא בתור עד - ועדות הפקח היא ההוכחה נגדך ועלייך מוטל לסתור אותה, אישור מהעיריה שהתמרור הוצב לאחר שהחניית את הרכב זו הוכחה שלך, במקרה כזה העיריה כנראה תוותר על התביעה, בעיקר אם תציג בפניה גם דרכון שלך עם תאריכי היציאה והכניסה מהארץ ותוכיח שאתה הנהג היחיד ברכב
 

be_roo

New member
לפעמים בגב התמרור מופיע תאריך הצבתו

ואם לא, כמו שאמר ברזילי, לכל הצבת תמרור יש תיעוד "עבודה" בעיריה. יתכן ויקח זמן לקבל את המידע ואולי ידרשו אגרה, אבל הם חייבים לספקו.
 
למעלה