מהנעשה בכביש

jeffy1

New member
יכולת לפתוח לו תיק על הכשלת שוטר

תיק פלילי. אז כדאי להיזהר בדברים כאלה
 

IgalR

New member
נ.ב. למה לך להתעסק במקרה היפוטתי של פגיעה

במישהו כשלנהג אין ביטוח כשהנה ממש כאן יש לך שרשור שאתה יכול להטיף בו . מקרה אמיתי של נהגת שפגעה בהולך רגל ולא היה לא ביטוח לא בגלל סעיף טכני של אופן חישוב רשיון/זמני קבוע אלה בגלל שלא שילמה מסביה כלשהי...
 

vpqa

New member
אז מה היה לנו עוד?../images/Emo13.gif

חוק הזוי נוסף שמדבר על שעות עבודה ומנוחה, חוק דבילי אחר שמדבר על הטרדה מינית חוק מעולם אחר שמדבר על איסור פיטורי עובדת בהריון או עובד שעושה מילואים אז מה עם מעסיק שהתבלבל? חרא מדינה! יחי יגאל!! ואם תשאל מה הקשר אומר לך: זו אותה יד וזה אותו עט שחתם על כל החוקים והתקנות האלה כולל אותם חוקים ותקנות שאתה מכנה הזויים. לא טוב לך? תבחר את עצמך לכנסת ותשנה את החוק. יאללה סע בבטיחות ואל תתבלבל! מתנדב. אמרתי כבר?
 

creth11

New member
יגאל הגישה שכל אחד יקבע איזה חוק לקיים ואיזה

היא בסיסה של האנרכיה אתה כל פעם נוקט בגישה של דירוג התקנות אותם חובה לקיים ואלה שאין צורך לאכוף כלומר מותר להפר בנוסף לחוסר ידיעתך בחלק מהתקנות. מי שמך לשר ומחוקק שתיקבע איזה סעיף הוא הזוי ואיזה חותם גורלות ? כמה בוחרים נתנו לך מנדט כזה ? וזאת בנוסף לחוסר היכרותך במערכת התקנות.
 

IgalR

New member
כנראה שלא הבנת מה קרה שם.

בוצע עבירה חמורה ביותר ביותר שעלולה היתה לגרום לי לצלקות לכול החיים ולנהג לפשוט רגל. מה עשה השוטר שרק ביצע את תפקידו במסגרת החינוך מחדש ואני מצטט : "(לאחר ששוחרר המשיך לכיוון יפו)" מכיוון שאני לא מבין בתקנות ואתה מומחה גדול בהן אולי אתה יכול להסביר איך ייתכן מצב שהתקנות מאפשרות לנהג לנהוג ללא ביטוח, עובדה - שוחרר והמשיך לכיוון יפו. מכיוון שאין לי מנדט לחוקק חוקים אני רק יכול לחוות דעתי על סעיפים הזוים יותר והזוים פחות וזה שאין לי מנדט לא אומר שהם לא הזויים. בכל אופן גם במסגרת החוק אפשר היה לחשוב על פתרון יצירתי כדי שהנהג לא ימשיך לנהוג ללא רשיון נהיגה בתוקף.
 

creth11

New member
שוב אתה רוצה להחליט מה התקנות הרצויות לך

השוטר פועל במיסגרת התקנות הכוללות את סעיפי העונש. השוטר אינו רשאי ליקבוע את העונש השוטר קובע את סעיף האישום לפי המיקרה והעובדות אותם הוא מציין בעדותו. לפי סעיף האישום מוגדר מראש העונש והצעדים שינקטו. לפי התקנות שנציגך בכנסת קבעו אזי רישיון שאינו בתוקף למעלה מחצי שנה מזכה בזימון לבימ"ש ולא בהפסקת נהיגה, בהמשך יקבע בית המישפט את העונש וזאת בסיום המישפט בעוד חצי שנה עד שנתיים ועד אז אם בימ"ש לא יחליט אחרת הוא רשאי לינהוג. גם נהיגה ללא ביטוח תקף התקנות שנציגך קבעו הן להעביר את הדיון לבימ"ש והשוטר אינו רשאי להפסיק את נהיגתו. זה שאותו נהג עשוי ליפגע באחרים והם ישארו גם פגועים גופנית וגם כלכלית כי אין כיסוי וכך ימשיך לינהוג קבעו בתקנות והמחוקקים לא המישטרה. לכן לצערך השוטר פעל לפי החוק וכשורה: עצר את הנהג, בדק אותו ומילא את חובתו המלאה בדיווח נגדו ואיסוף הראיות הנידרשות לבימ"ש, ושילח אותו לדרכו כי כך החליט המחוקק. אי ידיעתך את החוק ומיבנה מערכת החוק גורם לך להטיל ספק מוטעה באחרים
 

IgalR

New member
אם הוא לא היה מזמן את הנהג לבית משפט

האם השוטר היה עובר על החוק ?
 

be_roo

New member
לא, היה לנו נהג שהתבלבל ובמקום להמשיך על

הנתיב ולמצוא מקום בטוח לחזור על עקבותיו ביצע תמרון מסוכן על כביש מהיר. על כל אותן פעמים שנהג שהתבלבל גרם לי להתקף לב על הכביש כי הוא ברגע האחרון נזכר לחתוך 5 נתיבים או לנסוע רוורס באמצע כביש מהיר, אין לי שום בעיה עם הדו"ח שקיבל. וגם לא על הזימון למשפט. היה לו רשיון זמני ומאז חלפה כמעט חצי שנה, מספיק זמן לטפל בעניינים הבירוקרטים. אתה מבזה למעשה את המקרה הפרטי שלך, שהוא דוגמה מבישה להתנהלות שוטרים, ומנסה בכח להציג כל מקרה באור דומה בדמגוגיה ששמורה בדר"כ לפוליטיקאים.
 

pol101

New member
אז מה היה לנו ביום שישי

החל מהשעה 14.00 התפרסנו כ-8 כלי רכב משטרטיים חלקם סמויים באזור השרון -כפר סבא,אלישמע,נוה ימין,נוה ירק,הוד השרון,ועד צומת ירקון ו"הר הזבל של הוד השרון,למבצע איתור ותפיסה של רוכבי טרקטורונים, 3 הועברו אחר כבוד לאיחסון,15 דוחות נרשמו,ו-3 קיבלו זימון למשפט,אה כן , היה גם מסוק לצורך איתור הטרקטורונים,רכיבה ללא קשתות,ללא קסדה,ללא רישוי,ללא ביטוח,נסיון להימלט ולדרוס שוטר,ועוד כהנה וכהנה,
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
אני לא בטוח ....

היה לי חבר .... הוא נסע בטרקטור קטן (אז טרם היו טרקטורונים), לא היה שום אמצעי הגנה למעלה, הוא התהפך כשהטרקטור על בטנו, את שלושת ימי חייו האחרונים בילה ביסורים בבית החולים ....
 

creth11

New member
לא ברור לי למה את קובעת כך ?

לכל אמצעי בטיחות יש יתרונות ויש חסרונות. גם חגורות בטיחות יש דוגמאות שגרמו יותר נזק לעומת מיקרים (רבים יותר) שהצילו חיים. גם לכריות מיתנפחות יש חסרונות ויש מיקרים שהנוע\נהג ניפגע מהן. האם יש לך ניתוח מימצעים לאושש את טענתך ? אני מכיר מיקרים בהן הקשתות האלה הצילו מפגיעה ומוות גם בטרקטורונים וגם בטרקטורים וג'יפים. אני יכול בהקשר הזה לספר לך שההאמר הגיע במקור ללא קשתות מגן ורק לאחר כמה מיקרי מוות בהיתהפכות פנה צהל לייצרן אשר טען שמעולם לא נידרש לכך כי בצבא ארה"ב הכלי הזה לא מיתהפך, בישראל מאז התקנת הקשתות בהאמרים ניצלו חיי רבים בהיתהפכויות.
 

be_roo

New member
קשתות התהפכות ברכב שבו הנהג לא מרוסן

למושב הם אמצעי מיותר ומסוכן. ההשוואה לג'יפ לכן אינה רלוונטית וכל סיפור ההאמר מיותר. קשתות יכולות למנוע פגיעה רק אם גופו של הנהג לא מטלטל ונחבט בתוכן כמו בובת סמרטוט. הן בהחלט מצילות נהג שיהיה חגור ומרוסן למושב. בג'יפ הן נועדו למנוע מהמרכב לקרוס על הנהג. בטקטורון, שבו הנהג לא רתום לכלי עצמו הן בעיקר מונעות ממנו להשליך את גופו רחוק מהכלי במקרה של אובדן שליטה, ואז הוא מסיים את התאונה מתחת לכלי ופצוע בצורה חמורה בהרבה. ניתוח? אין לי. יש לי בדיקה עצמאית שערכתי בזמנו כשהתקנה יצאה לאור בקורת רבה ששמעתי מצד רוכבים (אין לי עניין אישי). לפחות בעבר לא מצאתי כל תקנה דומה בחו"ל, רוכבים מקצועיים עם הכרות מעמיקה בסוג התאונות הסבירו מנסיונם מה הסכנה וההגיון האישי שלי אומר שכלוב ברזל שגוף אנושי מטלטל בתוכו לא יכול לתרום לבטיחות.
 

cwen

New member
אחד כזה כמעט הרג אותי לפני כמה שנים

כשחתך על אי תנועה וכמעט נכנס למסלול שנסעתי בו כחוק, ונעצר ברגע האחרון כשהוא בולט לתוך הנתיב שלי. ואם היתה מכונית מימין לי זה היה נגמר בתאונה. התבלבלת במחלף? סע לכיוון שהתבלבלת בו והסתובב אחר כך.
 

cwen

New member
לא...

זה היה ביציאה מכביש החוף לכיוון פולג. אז (לפני השיפוץ הגדול מהתקופה האחרונה) היה שם נתיב אחד ליציאה שמיד מתפצל לשניים, ואני רציתי לפנות שמאלה ברמזור. נסעתי בנתיב שהוביל לפניה שמאלה. זה היה אז מרחק יחסית קצר, לא ארוך כמו שזה היום.
 
למעלה