איזה מקום מתאים לארץ?

קוואנט

New member
איזה מקום מתאים לארץ?

בכל מדינה שמכבדת את עצמה, יש מקומות נטוריסטים קבועיםלמכביר: אתרי קמפינג נטוריסטים לאורך השנה, מלונות נטוריסטים, מרחצאות נטוריסטים, אתרי נופש נטוריסטים, בריכות קבועות לנטוריסטים, חופי עירום קבועים לאורך השנה ועוד. לצערי, במדינתנו השמרנית מדי אנו נאלצים להסתפק במפגשים במקומות משתנים ובתאריכים שאינם קבועים לאורך זמן. לו היה מגיע איש עסקים או ספונסר יהודי מעבר לים, ומבקש להקים בית לקהילה הנטוריסטית - מה היה הכי מתאים לנו? קאנטרי קלאב משלנו? מרחצאות דוגמת חמי יואב/געש/או אפילו ארדינג? אולי בכלל אולם מסיבות? או מלון עירומיסטי באילת? איזה אתר של קבע מתאים לנטוריסטים שבארץ הקודש?
 

guy101974

New member
מקום מתאים

אני חושב שמרחצאות דוגמת חמי יואב, זה הכי כיף! בכל ימות השנה המקום נותן מענה.
 

קוביקו68

New member
מעבירים את הארץ?

לא לפקשש הפעם - כולם לאוגנדה :) מקום שיכלול את כל שציינת כדוגמת חמת גדר יהיה לעניות דעתי הכי אטרקטיבי. קומפלקס שיכלול את כל הדברים שצויינו : מרכז ספא ונופש עם חדרי אירוח שיכלול גם מבנה/ים שישמשו לקונגרסים, מסיבות וכיו"ב.
 

קוואנט

New member
עכשיו רק צריך למצוא יזם עשיר ונטוריסט בנשמתו

שייבנה לקהילה מתחם שכזה
 
מיקום

כמו כל קבוצה מאורגנת ניתן גם להקים מקום כזה כ קבוצת רכישה תחשבו על זה...........
 

קוואנט

New member
אולי לא קבוצת רכישה, אבל....

כן משהו בסגנון קואופרטיב: הרבה אנשים מתגייסים למען מטרה חברתית וכלכלית משותפת. נניח שמתארגנים כקבוצה גדולה, וכל אחד משקיע כך וכך כסף כדי להקים מתחם נטוריסטי. הכסף על ההשקעה יחזור למשקיעים מדמי הכניסה לאורך כמה שנים, וכך יהיה בית לנטוריסטים בהקמת חברי הקהילה. מישהו יודע כמה יעלה לבנות את חמי געש לקהילה הנודיסטית?
 

giora10

New member
יזם יש, כסף יש אך לא מספיק

אך יש עוד הרבה בעיות שאותם אני לא רואה לנכון לפרסם כאן.
 

קוואנט

New member
אפילו בשב"כ הם לא מסתוריים כל כך...

אולי אם הבעיות יועלו כאן, יימצאו פתרונות., לא? המסתוריות הזו לא עוזרת להקים את "חמי העירומיסטים"
 

giora10

New member
אנו עדיין לא בשלים להקמת אתר נטוריסטי בארץ

טרם נמצא מקום מתאים שמוכן לקבל אותנו ולפסרם שמו בעיתונת הכתובה או במדיה האלקטרונית. אנו שומרים את המיקום כרגע בסוד מוחלט. ברגע שהקהילה תצמח ותגדל, נוכל לפרסם באין מפריע מיקום ושעות פעילות, כל היתר יהיה פשוט יותר.
 
רבותי פיתרונות

הקהילה מספיק גדולה דיו כדי להזיז דברים ובעיקבות מעשים נכפיל את האנשים שהיו חברים בה רק תושיה רצון ואנשים רצינים שיריצו את זה קדימה
 

giora10

New member
נכון, כמות הוירטואלים גדולה מאוד...../images/Emo70.gif

לפי מספר הכניסות לפורומים ולאתרים וכמות המתעניינים, כמות הוירטואלים מגיע ליותר מאלף איש. חלקם נטוריסטים של חו"ל, חלקם בפוטנציה, מיעוטם אינם כלל נטוריסטים, ויש מעטים המצפים לריגושים והפתעות כמו מעט אירוטיקה בגרוש וכו'. מעשית מגיעים לאירוע רגיל כ 150 איש. האירועים הגדולים מתקיימים פעם בחודש, לעיתים פעמיים בחודש. למפגשי חוף מגיעים כמה עשרות אנשים. הנתונים האלה עדיין אינם מצדיקים הקמת אתר רק עבור נטוריסטים.
 

קוואנט

New member
מה בא לפני מה?

אין מספיק נטוריסטים שמגיעים, ולכן כביכול, אין הצדקה לפתיחה. אבל, אם היה מקום רציני וגדול, אולי היו מגיעים הרבה יותר, שמוותרים עכשיו על הגעה לבריכה מזדמנת? אני טוען כבר שנים שהנוכחות שיש כרגע במפגשים היא רק חלק מהפוטנציאל, וששיווק נכון והפצה אמיתית ורצינית של הפעילות, היו מכפילים, משלשים ואף יותר את מספר המשתתפים. לא יכול להיות שמתוך 3 מיליון איש בארץ (הורדתי את החרדים, הדתיים ואת הילדים), רק 150 יגיעו למפגשים. לבטח יש עוד אלפים רבים שרוצים להגיע, אבל לא מכירים, או שלא נחשפו אלינו.
 

giora10

New member
../images/Emo91.gifכאן באינטרנט זה המקום האידאלי לחשוף...

הכל בפני ציבור הקוראים על "האמת העירומה"...
 
למעלה