נודיסטים וקבלה עצמית

קוואנט

New member
נודיסטים וקבלה עצמית

לא יצא לנו לדבר על אחד היתרונות היותר גדולים של הנודיזם: קבלה עצמית, קבלת הגוף. התקשורת והחברה שמסביבנו מכתיבה לנו אידיאל גוף נוקשה למדי, וגורמת ליותר מדי אנשים להיות שיפוטיים כלפי מי שאינו עומד בסטנדרטים של האידיאל הזה, ולרוב גם כלפי עצמם. לעומת זאת, מרבית הנודיסטיות והנודיסטים גורמים לכל האנשים, מתפשטים ותיקים וחדשים כאחד, להרגיש נוח בגופם שלהם, לא משנה איך הם נראים. במפגשי נודיסטים, בבריכות ובמועדני ספורט וספא, אפשר לראות נודיסטיות ונודיסטים מכל הסוגים: צעירים ומבוגרים, מלבנים ועד ושחורים, שזופים וחיוורים, שמנים ורזים, חטובים יותר (ולרוב) חטובים פחות. אין שם תחרות יופי, אין שם מצעד של "גוף השנה", ולכולם ברור שאין שם דוגמניות ודוגמנים "כמו בטלוויזיה", אלא אנשים רגילים, כמו כל אותם עשרות ומאות שאנו רואים בכל יום. רבים מהמשתתפות והמשתתפים שאני מכיר, מספרים שהדימוי העצמי והקבלה העצמית של גופם התעצמו בעקבות המפגשים הנטוריסטים. הם הבינו, אחרי יותר מדי שנים של לבוש, שאין מה להתבייש בגוף שלנו, ולא משנה איך הוא נראה. מפגשי נודיסטים, שבהם אין שכבות ואין הסתרה, אין הסוואה ואין ביגוד מטשטש או חושף, נותנים לכל אחת ואחד להרגיש בנוח, משוחררים וחופשיים: למי איכפת איך את נראית כשכולם עירומים? למי זה בכלל משנה איך הגוף שלך, כשהגוף של כולם נראה לאור יום? אם מסתכלים על זה יותר לעומק, דווקא מפגשי נודיסטים מהווים מקום מפלט מפני שיפוטיות הגוף החונקת שבעולם הלבוש. אצל הנודיסטים לאף אחד לא איכפת איך נראה הגוף, הכתפיים, עובי הזרועות, גודל החזה, היקף הישבן, מראה הבטן, אברי המין, הרגליים, השיער, או כל חלק אחר שפספסתי. כשכולם עירומים, כשהכל חשוף, זה לא באמת משנה לאף אחד...
 

anand premal

New member
אני חדשה בנושא......מחפשת יעוץ עזרה ותמיכה

אני חדשה בנושא......מחפשת יעוץ עזרה ותמיכה ובן הזוג שלי בכלל בכלל לא בעניין.
 

קוואנט

New member
נתחיל מהייעוץ...

את יותר ממוזמנת לקרוא את המדריך לנטוריסט/ית המתחיל/ה כאן: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/articles/article.asp?forum=1711&a=85409&c=8456&sc=0&ssc=0 באשר לתמיכה - אנחנו כאן, כדי לענות על כל השאלות והתהיות
בעניין בן הזוג, רבים מהנודיסטיות והנודיסטים מגיעים בגפם, ללא בני הזוג. אמנם כיף בשניים, אבל גם ביחידים זה לא נורא בכלל
 
לא בעניין?

תראי.. תלוי. לדעתי תתחילו "בקטן" תסתובבי עירומה בבית. לדעתי רק טיפש לא יקבל זאת בברכה
 

asaf0266

New member
../images/Emo46.gifפה זה סדום ועמורה../images/Emo190.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif?????

בגללכם כל הצרות בעמינו!!!!!!!!!!
 

eden1073

New member
נכון.נטוריזם מאוד העלה לי בטחון עצמי. אני

פחות שיפוטי כלפי והאחרים. אבל , לדעתי , עדיין צריך איזה בטחון עצמי כדי להוריד בגדים.
 

סלינוש

New member
קצת?? צריך המון, מקנאה בכם.

לעולם לא יהיה לי אומץ לעשות כזה דבר. אפילו לרופאים לפעמים אני לא הולכת כדי לא להצטרך לחשוף את הגוף שלי, אז ככה חופשי מול כולם? צריך אומץ מטורף.
 
לא כל כך אומץ כמו השתחררות ממשהו

גם אני הייתי מאד ביישנית, וליתר דיוק אני מאד בישנית וסגורה גם היום מהמון בחינות, ברחוב תראי אותי עם בגדים שמרניים למדי, ובחוף רגיל אני לובשת בגד ים שלם ולא מאלו שמעיזות לשכב טופלס בין כל הלבושים. אבל באיזשהו מקום החופש להיות מי שאת, לא קשור לצורך להגן על עצמך במקום ביקורתי שבו זה לא מרגיש אפשרי. לכן, אין לי בעיה להתפשט בחוף נטוריסטי או בפשוט. הייתי צריכה לעבור תהליך עם עצמי שאפשר לי לקבל את הגוף שלי כפי שהוא , באהבה, להשתחרר מתחושת הלא בסדר, ואי נוחות שהרגשתי כלפי הבטן העגלגלה, סימני המתיחה, אי השלמות של העור ... וברגע שעברתי את התהליך מול עצמי, לא היתה לי בכל בעיה בין חברים. .
 

ziveng6

New member
להכיר

הי שמי שון במקור משויץ אני חדש בעסק אשמח להכיר 0547073879
 

giora10

New member
קראתי והגבתי לך עוד בדצמבר 2007

נכון לא חוויתי דעתי, כי הסתכלתי על הנושא מזווית ראייה שונה.
 

פנומן 72

New member
זה באמת לא משנה לאף אחד ?

לא שאני מעורה כ"כ בניודיזם, אבל נראה לי שבאמת מי שמגיע למפגשים כאלה הם באמת לא הכי חטובים שבעולם בלשון המעטה - כך שזה בהחלט מקל להרגיש טוב בסביבה שבה כולם דומים; ועם זאת, אני לא אאמין שאם תתפשט שם אחת עם מראה וגוף של דוגמנית, אז האחרות לא ילטשו אליה עינים מקנאות והגברים לא יעבירו מחשבה של "הייתי עושה אותה עכשיו מאחורי השיחים". קל מאוד לדבר כשאתה לא עומד במבחן המעשה.
 
ומה ההבדל כשאתה לבוש?

גבר יכול להמשך לאשה סקסית גם (ואולי אפילו יותר) כשהיא לבושה בבגדים שמסתירים את יופיה, בודאי שאשה תקנא אפילו יותר באשה אחרת שהיא גם יפה וגם לבושה בטוב טעם, העניין הוא שבמפגש בעירום, יש איכות אחרת של הורדת מסכות, וקבלת האחר כפי שהוא גם ולמרות שהוא יפה, גם ולמרות שהוא מכוער - לא בגלל האקט הפיזי של הורדת הבגדים, אלא בגלל האוירה שאנשים באים אתה למקום הזה של הסרת הבגדים. אתה אולי לא תאמין, אבל ראיתי בפשוט לא פעם נשים/נערות יפהפיות עם גוף של נערת אמצע בפלייבוי (לדוגמניות רזות מדי אין גוף כל כך יפה כך שאין מה לקנא), וזה מעורר בי רק פרגון והנאה אסטטית - לא קנאה. ד,א, היום אני כבר יותר שלמה עם עצמי ועם גופי, אבל לפני כמה שנים כשהייתי מאד מתוסכלת מההשמנה והקמטים וכל מיני דברים שצברתי עם השנים והלידות, אז נערות צעירות ויפות לא גרמו לי בכלל לקנא (םג אני הייתי יפה וחתיכה בגילן), ולעומת זה נשים בגילי, או מבוגרות יותר שגם ילדו 3-4 ילדים ועדיין נראות מטופחות ויפות וחטובות גרמו לי לתסכול וקנאה רבה.
 
חוף נודיסטים

בפעם האחרונה שהייתי החוף נודיסטים הדבר היחידי שהסתקלו עליו הבריאות לא היו פניי חחחחחחח
 

מאיהBIZZ

New member
נכון אבל...

אומנם זה העלה ומעלה את הביטחון העצמי ותחושת השלמות אבל לפני בילוי נטוריסטי אדאג להיות עם גוף חלק ואולי להמנע ממאכלים מסויימים ומנפחים. במקרים מסויימים גם נהניתי מאיזה תכשיט מחמיא כזה או אחר.
 
למעלה