סרטים עם סצינות נטוריסטיות

קוואנט

New member
סרטים עם סצינות נטוריסטיות

לפני כמה ימים יצא לי לראות את הסרט "לוקחים את וודסטוק", שמתאר את הסיפור המשעשע של הפקת הפסטיבל. הסרט עצמו הוא קליל ונחמד (אין מה לרוץ לקולנוע, אפשר לחכות ל-DVD...), אבל זה פחות העניין שלשמו התכנסנו, כי אם הסצינות הנטוריסטיות בסרט: באחת הסצינות רואים רחצה של המונים באגם בעירום, ברוח סיקטיז חופשית ומאושרת. היו עוד סצינה או שתיים של עירום, אבל נראה לי שחברי קומונה שמקבלת מסוק שיורד מן השמיים ופושטת בגדים תוך נפנוף ידיים אל על, זה לא בדיוק מה שאנחנו מחפשים
. זו הזדמנות מצויינת לפתוח שרשור עם כל הסרטים שיש בהם סצינות נטוריסטיות
. מי זוכר, מי יודע - באילו סרטים יש נטוריסטים?
 
לא חסרים סרטים כאלה ../images/Emo8.gif

אחד הסרטים הנטוריסטים הכי מפורסמים הוא "יופיו של החטא" - נדמה לי סרט יוגוסלבי, הסרט הנטוריסטי הראשון שראיתי מזמן ודי ביתק אותי במובן הזה... שני סרטים צרפתיים מהשנים האחרונות הם "טקסטיל" - משודר לעיתים די קרובות בכבלים, ו"אמא שלי" - Ma mere, עם קטע נטוריסטי קצר. גם הסרט הקלאסי "הלגונה הכחולה" מכיל עירום כאילו-נטוריסטי. על אי בודד למה צריך להתלבש?
בסרט "אמריקן פאי - המירוץ בעירום" יש רק מוטיב של עירום קבוצתי אבל ברור שלא רואים כלום :( קוואנט, סחתיין על הרעיון לשרשור, אשמח לשמוע על עוד סרטים כאלה..
 
טקסטיל זה על זוג ששכר דירה באי נודיסטים?

בדיוק ראיתי את הסרט אחרי שפגשתי חברים חדשים נטוריסטים, עם המון חויות טריות מקפדג, ואולי לכן הוא מאד ריתק ועניין אותי
 

giora10

New member
מעט על הסרט "טכסטיל" או "בגדים"../images/Emo182.gif

סיפור קצר מחוויותיי בעבר: באחד מערבי החורף הקרים, מצלצל הסלולרי שלי
ועל הקו נמצא "זאב הערבות", שממליץ לי לראות סרט באחד מערוצי הכבלים ומבטיח לי: "אתה בטח תיהנה ממנו...שם הסרט "טכסטיל" (תרגמו את שמו גם "בגדים"), והוא תפור בשבילך..." בדיוק בשעה עשר בערב, זכיתי וראיתי את הסרט דובר צרפתית (תרגום עברי). כמה ימים אחרי שצפיתי בסרט, פגשתי את זאב בחוף נווה מדבר ושאלתי אותו: "היכן צולם הסרט"? תשובתו הייתה: "רובו של הסרט צולם באי `איל דה לבנט` והכוונה לחלק על החופים הנטוריסטים והנופים היפים של האי. הקטעים המרמזים ומספרים על סצנות מין מרובות משתתפים, מצולמות בוילות להשכרה הנמצאות בעיר העירומה-כיף ד` אגדה". "מהיכן הבקיאות הזו", שאלתי אותו והוא השיב: "נהגתי להגיע לשם שנה אחרי שנה, במשך כ 20 שנה. בשנים האחרונות שיניתי קצת ממנהגי, קיצרתי מסלול והעדפתי את העיר העירומה..." את המשך הסיפור על האי העירום איל דה לבנט תוכלו לקרוא בבלוג שלי בתפוז.
 

jaaky1

New member
הסרט וודסטוק

קוונט שלום.האם יש איזה קישור לסרט שראית? אגב אנקדוטות מהסרט. כדי להיות ממש אותנטי חיפשו צעירות שעדיין לא מגלחות את בתי השחי ומשום שלא מצאו הדביקו פאות.
 

do36m

New member
הסרט שאני זוכר זה של לואי דפינס

סרט צרפתי שחבורה של שוטרים נוסעים לדרום צרפת לחוף של נודסטים
 

פנומן 72

New member
היה איזה סרט אחד

שממש אהבתי אותו ששמו ברח לי מהראש כי ראיתי אותו ממש מזמן ואשמח אם מישהו יוכל להזכיר לי - על חבורה של אנשים שפולשים לכפר נודיסטים רכובים על אופנועים במטרה להחריבו ולגרש את כולם משם ויש שם כל מיני תחרויות ספורט ואני חושב שהדרמה היתה באיזה משחק ספורט שערכו בין שתי הקבוצות ומי שמפסידה נדרשת לעזוב את המקום ובסוף אלה שפלשו נאלצו לעזוב. מאוד אהבתי את הסרט הזה, או שזה היה פרק מסדרה אני כבר ממש לא זוכר. האם מישהו יודע על מה אני מדבר ?
 
למעלה