נשואים/ת שהצד השני לא משתף פעולה?

blacklack

New member
נשואים/ת שהצד השני לא משתף פעולה?

יש פה נשואים/ות שהצד השני לא משתף פעולה? אשמח לדבר ולשוחח במסרים בתחילה. אישתי לא כל כך בקטע, אם כי היא חוותה חוויה או שתיים כך שהיא גם לא חסרת נסיון.
 

guy101974

New member
באותה הדיסה..

כן גם לי יש אותה הבעיה, אישתי הצטרפה אלי פעמיים, ואחרי זה אמרה לי "שהספיק לה, מה העניין החדש" מה שגם היו הרבה גברים (חרמנים) שנעצו בה עיניים. עכשיו במציאות הנוכחית מאד קשה לי להגיע לבד, כי מצד אחד זה לא נראה לה שאני אגיע לבד לחוף הנודיסטים (כאילו אני מחפש משהו מהצד...), ואם אני מגיע עם חבר זה כבר מתפרש בחוף הים בגעש שאנחנו "זוג".
 

blacklack

New member
דווקא עם הקהילה אין לי בעיה

כשהייתי עם זוגתי במקומות שונים, באמת הפריע לה המבטים והנעיצות. אבל יכול להיות שזה נובע מהיותי אדם בודד ולא נודיסט חברתי. לא חסרה לי החברה או קהילה ודווקא הכרתי כמה אנשים נפלאים בקהילת הנודיסטים/נטוריסטים. גם אין לי בעיה ללכת עם חבר ושיחשבו שאנחנו זוג. שיחשבו... מה זה מפריע לי? הבעיה היא שאני קשור לזוגתי ונורא רוצה שהיא תהיה חלק מכל דבר בחיי וגם בנודיזם. בבית אנחנו עירומים תמיד וגם בחו`ל אין לה בעיה, אך היא נודיסטית של `אירועים מיוחדים`, רק כשאנחנו בחו`ל וכדו`. מתסכל.
 

eden1073

New member
אצלך עוד מצב טוב.אצלי היא גם בבית לא אוהבת

ללכת עירומה. לפני שנולדו ילדים קטנים הסכימה להגיע לפשוט כי שם אפשר לא להתפשט. לאירועי עמותה אנחנו לא יכולים לבוא כי יקר וגם עירום הוא חובה.
 

eden1073

New member
גם אני באותו סיפור. בת זוגתי לא ב"קטע". וזה

גורם להרבה בעיות. כי בכל מקום שאתה מגיע אתה מתקבל כחשוד במציצנות. לעומת הזוגות שהם הנטרויסטים "האמיתיים". אצלה אין בעיה שאני אגיע לגעש. אבל זה כל כך לא בקטע החוף הזה משהו. לפשוט ללא זוג אי אפשר להגיע. פגישות נטוריסטיות של העמותה כל כך משעממות ויקרות. בקיצור חבלז. אבל למה במסרים אישיים. תכתוב כאן. למה להתבייש. זה שאין לנו בת זוג נטוריסטית זה לא אומר שפשענו. לדעתי אפילו כדאי להתאחד שיבינו שגם לגברים נטוריסטיים יש זכויות.
 

blacklack

New member
חלילה, אני לא מתבייש

סתם חשבתי לדבר על זה באופן אישי במסרים, אך אין לי בעיה לפתוח את זה פה מול כולם.
 

guy101974

New member
מאד מסכים איתך!!!

זה ממש לא יתכן שבארץ יש מן "חוק" כזה שאין כניסה לעמותה אם אנחנו הגברים מגיעים לבד, כיוון שבת הזוג לא בקטע. זה נורא מתסכל ולא פייר. חייבים לפתור את הבעיה הזאת אחת ולתמיד. אולי יש אפשרות באתר של העמותה לפתוח לוח דרושים או אפשרויות של היכרויות לצורך אפשרות להגיע יחד?
 

giora10

New member
האירועים הנטוריסטים פתוחים לכולם../images/Emo70.gif

חובה להרשם מראש באתר העמותה לנטוריזם. חובה לעמוד בכללי ההתנהגות המקובלים. אין חובה להגיע עם בת זוג. נ.ב מחר בערב מתקיים אירוע גדול בספא באזור ת"א.
 

guy101974

New member
המסר כנראה לא ברור

גיורא ערב טוב, אני כבר רשום, אני משער.. התכתבנו מס' פעמים במייל, ואפילו קיבלתי באי מייל הזמנה ישרה מהאדם שמרכז את האירוע מחר. לגבי כללי ההתנהגות המקובלים, הינם ברורים ומקובלים. לגבי בת הזוג הוברר לי שלא יתאפשר לי להגיע לבד, כי אתם רוצים להבטיח שיהיה כמות זהה פחות או יותר של גברים ונשים.
 

giora10

New member
אם אתה רשום סימן שהכל בסדר...

לא התכתבנו אף פעם. לאירועי העמותה אתה יכול להופיע כבודד. (בתנאי לאישור השתתפות עי קוד כניסה). לטעמי האישי ייתכן ותמצא את עצמך בודד במידה מסוימת אך זה תלוי בכך ובאופייך. אני ממליץ לך להגיע עם בת זוג, אך הופעה בזוגות אינה חובה אלא המלצה.
 

eden1073

New member
לעמותה אין צורך לבוא בזוגות. רק לפשוט. ורק

שקיימו אירוע לזכרו של נטוריסט שהקים את התנועה בארץ משום מה גם דרשו זוגות. מנוגד לחלוטין לאמונה שלו, לפי מה שקראתי מה שהוא כתב.
 

tamirzak1

New member
מה הפיתרון? להגיע לבד ולהתחבר לשאר האנשים

הנחמדים/ות שמגיעים/ות למפגשים. לא כל אחד אוהב לחשוף את גופו בחברה,אפילו שבבית חופשיים. לכן כהתחשבות לא מכריחים את בן/בת הזוג להגיע. צריך בכלל לומר תודה על כך שמאפשרים לנו ללכת.
 

קוואנט

New member
מבין על מה אתה מדבר...

בת זוגי אינה מן העירומיסטים, והדבר מעיק במיוחד כאשר אני רוצה שהיא תצטרף לאירועים. תוסיף לזה את העניין שמרבית המפגשים נערכים בערבי שישי, ותקבל בת זוג שנזנחת בערב שישי אחת לכמה שבועות. אני בהחלט מבין על מה אתה מדבר...
 
למעלה