מפגש בריכה באיזור השרון-חגיגת סוף הקיץ

קוואנט

New member
../images/Emo41.gifמפגש בריכה באיזור השרון-חגיגת סוף הקיץ

הודעה זו מובאת בשם העמותה:
שלום לכולם ! נחגוג ביחד את סוף עונת הקיץ! ביום שבת 20.10.07 יתקיים אירוע בבריכה בשרון. נפגשים בשעה 10.30 ועד השעה 16.00. כיבוד קל ושתיה חמה יוצב על השולחן המשותף. כל כיבוד נוסף(לשולחן המשותף) יתקבל בברכה. במקום ישנה פינה למיתקני בר-בי קיו (אין מנגלים). מאחר והעמותה לא תספק ארוחת צהריים מתבקשים החברים והידידים להצטייד במזון מתאים. על התוכנית ביום האירוע תבוא הודעה בהמשך. מחיר כניסה: לחבר 45 ש"ח לידיד 65 ש"ח לצעיר (עד גיל 30 ) 45 ש"ח. להתראות ועד העמותה הישראלית לנטוריזם.
עוד שבועיים זה קורה
תודה לוועד העמותה על הארגון
 

sl 3977

New member
הי קוואנט הי חברים יקרים כמה שאלות ברשותכם

במפגשים הנטוריסטים יש מקפצות בבריכות שמתקיימים בהם המפגשים הנטוריסטים? אני מאוד רוצה לבוא למפגש אבל אין לי רישיון נהיגה יש הסעות למפגש הנטוריסטי בבריכה בשרון? והאם יש במפגש מתקנים לחובבי האקסטרים אני מאוד אוהב לקפוץ ראש סלטות וברגים אם המים מספיק עמוקים והתנאים מאפשרים זאת אני חולה על אקשן!!
 

giora10

New member
אין מקפצות ואין אקסטרים../images/Emo202.gif

צר לי לאכזב אותך, אין הסעות, סלטות לא יהיו שם, המים לא עמוקים, ואקשן בטח לא תראה שם. בעבר הצעתי לך להצטרף למפגש בגעש, מאז היו הרבה מפגשים וטרם זכינו לראותך איתנו. מתי תועיל בטובך להפוך מוירטואל מצוי לנטוריסט רצוי? איך תוכיח את סיסמתך "להיות נטוריסט בנשמה".
 

sl 3977

New member
כי לא היה

מי שיביא אותי לגעש אני מאוד מצטער שלא זכיתם לראות אותי
באירופה הנטוריזם הרבה יותר נגיש ולא באתי לגעש כי אני פוחד שיצלמו אותי בניגוד לרצוני ואף חבר או ידידה לא יסכימו ללכת לחוף געש בגלל המציצנים והמטירדנים קוואנט אמר לי שאם מצלמים אותי בניגוד לרצוני אני יכול לדרוש מ הצלם למחוק את התמונות פעם כמעט הלכתי לגעש אם חבר שלי אבל ברגע האחרון הוא התחרט ולא רצה לבוא איתי ואני מאוד מאוד כועס עליו בגלל זה ואני לא מדבר איתו יותר אני אשתדל להגיע בגעש בשישי הבא אם יהיה מפגש אבל אני אשב קרוב לקבוצה ומי שירצה לגשת אליי אשמח להכיר אותו וללחוץ לו יד מה דעתכם שכל אחד יפרסם כאן תמונה שלו
 

tamirzak1

New member
בקשר לצילומים,אם זה אחד מאיתנו אתה יכול לבקש

יפה וימחקו את הצילום. אם זה מציצן ואתה עירום בשטח ציבורי זכותו המלאה לצלם אותך (כמו פאפאראצי) וכל מה שאתה יכול לעשות זה לבקש ממנו יפה. אם לא יסכים תסבול בשקט. בשטח פרטי אתה יכול גם לדרוש למחוק צילומים.לא בשטח ציבורי. בקשר לפירסום התמונות ייתכן ויש אפשרות לתבוע על העלבה או הוצאת דיבה וכו' . אם הנך קטין אז גם על פרסום תמונות עירום של קטינים (פדופיליה). בכל העולם נהוג שבחופים נטוריסטים מותר לצלם. אבל עם היגיון.לא בכח.
 

sl 3977

New member
קוואנט כתב את זה לאורי במסר../images/Emo13.gif../images/Emo140.gif

 

קוואנט

New member
אז תגיד שאתה מדבר על צילומים ברשות...

אף אחד לא יצלם אותך סתם כך בכל מקרה במפגשים. מאוד מקפידים על ענייני הצילום.
 

doggystyle1

New member
איך נרשמים?

ולאן מגיעים בכלל? אני לא רשומה באגודה ואין לי מושג לאן מגיעים ואיך זה הולך בכלל. אשמח אם מישהו מהמעורים בתחום יוכל לתת לי פרטים, כי לא הייתי מעולם במפגש כזה והייתי מעוניינת להגיע לראשונה.
 

קוואנט

New member
איך נרשמים ../images/Emo26.gif

יש שני סוגי מפגשים: מפגשים פתוחים (געש, ים המלח) ומפגשים סגורים (במועדוני ספורט ובריכות שנסגרים עבורנו). למפגשים הפתוחים - אין בעיה להגיע והפרטים ידועים לכל. למפגשים הסגורים - צריך להירשם לרשימת הדיוור. תוך כמה ימים יצרו איתך קשר. ברגע שתיכנסי לרשימת הדיוור, תקבלי פרטים על המפגשים הסגורים. שתי סיבות לדיסקרטיות: א. מעוניינים לסנן גורמים לא רצויים, ו-ב. בעבר פורסמו בעיתונות פרטי אחד ממקומות המפגש היותר משובחים, ומחשש לתגובת המבקרים הלבושים, הפסיקו את ההתקשרות עם הנטוריסטים. אין ברירה, צריך לשמור על סודיות. נתראה במפגש
 

doggystyle1

New member
ולאילו גילאים מיועד המפגש?

וליתר דיוק : בחורה צעירה יכולה להגיע לשם מבלי להתקל בהצקות מצד אנשים שגילם כפול משלה?...
 
למעלה