גם אני הגעתי לגיל שאפשר ומותר להתחיל

גם אני הגעתי לגיל שאפשר ומותר להתחיל

מזה מספר חודשים אני עוקב אחר הפורומים בתפוז ובהייד פארק ואף שאלתי מספר שאלות יש לציין שנחשפתי ברשת להוויה של מספר לא מועט אנשים המנסים להפכה לתרבות בארצנו {בהצלחה יתרה}תוך כדי הדיפתם של מיעוט הרואה בנטוריזם = סקס[זימה]. לאחר שקראתי חומרים ברשת וגיבשתי דעה משלי בתאריך 28,9 אירגנתי תיק והצפנתי לכיוון חוף געש למתחם הנודיסטים. בהגיעי איתרתי קבוצת בוגרים והתמקמתי כ-5 מטר לידה תוך כדי שאני מחשב את השניות מתי הרגע המתאים להוריד את המכנס [אציין שנשבה רוח קרירה ובתור חשיפה ראשונה בקור האיבר התכנס בתוך עצמו], וזה לא הוסיף לתחושת הביטחון שלי, ומצד שני אמרתי מה כבר יקרה אז מה. במהירות שלא מביישת טיל שיוט קרקע אויר השלכתי מעלי מכנס ולשבור את הקרח עם עצמי הלכתי לטבול . אומר שההרגשה חוויתית ונעימה ולא הייתה נוראה רק שונה. לאחר שקראתי עיתון ושוטטי בחוף ללא בגדים שמתי לב שעברו שעתיים והגיע הזמן לחזור הבייתה. היה מהנה אך קצת משעמם{כי לא הכרתי אף אחד} ומקווה להגיע לאחד החופים או המפגשים לפני בא אוייב הנודיזם "החורף" תודה שהקשבתם אמיר.
 

קוואנט

New member
כל הכבוד על האומץ הראשוני ../images/Emo13.gif

אמיר, כל הכבוד שהעזת. נראה לי שראית שהשד לא נורא, ולמעשה, החוויה נהטוריסטית היא נעימה במיוחד. אני מקווה שתנצל את ימי השמש שעוד נותרו לנו, ותגיע בהמשך למפגשים השונים.
 

ויוי939

New member
החורף אינו "אוייב" לנטוריסטים

אם תירשם כמו גדול לעמותה, תוכל להשתתף במפגשים אותם מארגנת העמותה לחברים ולידידים גם בימי החורף הקרים... אנחנו נפגשים במקומות ספא סגורים, בריכות ז'אקוזי סאונות וההנאה צרופה.. ההמלצה שלי, כשאתה מגיע לגעש, תזדהה ותצטרף לאנשים היושבים בצוותא, יכול להיות שתרגיש נוח יותר..
 
למעלה