שאלות מטיילות

hallo kitti

New member
FLATLAMP מישהו מכיר??

מצאתי אתר של מישהו שמוכר משטח אור דק בשם flatlamp. הוא טוען שזה מחזיק עד 35 שנה בשימוש של 4 שעות ביום ועוד הבטחות רבות. המחיר נראה לי נמוך מדי בשביל מוצר שאמור להיות איכותי וחדשני- שלוש מאות ומשהו ל A4 וארבע מאות ומשהו ל A3 כשכל המשטחים האחרים עולים מינימום 800 שח ומעלה בלי שיהיו כאלה חדשניים ואטרקטיביים. חוץ ממנו מצאתי רק את החנות עליה המליצו לי כאן, האם אין עוד חנויות בארץ שמוכרות שולחנות/ משטחי אור? אני כבר לא יודעת מאיפה כדאי לקנות, מאתרים בחול נראה לי סיכון מבחינת האחריות ומאתרים בארץ נראה לי סיכון מבחינת האיכות או האמינות...
 

Schnitzell

New member
לדעתי ההבדל במחיר הוא בגלל התאורה.

חדשנות לא נוגעת לעניין. מנורת פלורוסנט שמדמה תאורה סטנדרטית (כמו D50 לדוגמא) היא יקרה ולכן, בהנחה שבשולחנות האור היקרים יש מנורה כזאת, המחיר הוא בהתאם.
לעומת זאת, המשטח של Flatlamp מכיל תאורת LED לבנה, שהיא זולה משמעותית מפלורוסנט סטנדרטי. תאורת LED לבנה לא יכולה לדמות תאורה סטנדרטית, ולכן אינה מתאימה לשימושים מקצועיים שדורשים היצמדות לסטנדרט כמו בענף הדפוס.

אגב, לפי קריאה באתר של Flatlamp נראה על פניו שהיוצר של המשטח הזה לא מבין בצבע ("חוץ מזה, מי משתמש היום בפלורוסנט? אנחנו בעידן ה-לד"). אין שום התייחסות ל-CRI, לטמפרטורת הלבן או אפילו לבהירות.
 

hallo kitti

New member
תודה

יש לך מושג אולי מאיפה בארץ כדאי לקנות? אם תוכל להמליץ על דגם עוד יותר טוב... תודה
 

Siton Es

New member
זו עבודה קטנה

אם הגרפיקה כבר מוכנה (נגיד של חברה X), וזה לא כולל עיצוב של שפה וכו' (רק התאמות), פשוט תחשב כמה זה אמור לקחת (לא יותר משעה-שעתיים, ותקח מקדם ביטחון)

אם הגרפיקה לא מוכנה, אין לזה תשובה (תלוי בעיצוב הנדרש, טכניקה ועוד אינסוף משתנים)

"שהוא דורש פונט מסויים שאין לכם" - מסבירים לו שזה עולה 250-400 ש"ח למשקל בודד (אם תרכוש כמות מן הסתם המחיר ירד משמעותית, אבל זה לא יקרה), בפרוייקט כ"כ קטן הוא כנראה יירד מזה (והוא גם לא ידרוש פונט. כי הוא לא מכיר)

לגבי פונטים חינמיים בעברית, חוץ ממה שמגיע עם תוכנה חוקית X (ווינדוס, אדובי, אופיס) תוכל לחפש בגוגל, ותבדוק טוב טוב את הרישיון ספציפית לכל פונט (האחריות עליך ולא על האתר)
 
שאלות מטיילות


מתנצלת על הדיליי בפתיחת השרשורים. אני נמצאת בחו״ל וקצת איבדתי תחושת זמן

אז... שאלות לכאן. תודה.
 

Coralulu182

New member
תמחור עבודה - שער לתפריט פיצריה

היי
ביקשו ממני להכין שער לתפריט פיצריה וביקשו הערכת מחיר, השער כולל גם לוגו (כבר יש לוגו למקום, אך לתפריט רוצים את שם הפיצריה מעוצב באופן מסוים שדורש הרבה השקעה, ממש כמו לוגו). הנחתי בהשערה גסה שבהתאם לשעות עבודה צפויות והשקעה זה יכול להגיע ל-600 ש"ח ויותר, איני יודעת מהו טווח המחירים בשוק, אשמח להכוונה בנושא לגבי המחירים בפרט ואפילו לגבי מקדמות (כמה אחוזים מהסכום אני לוקחת כמקדמה?).
עוד שאלה - אם אני מסיימת את העיצוב אך הלקוח לא מרוצה ומחליט לבטל, אני גובה תשלום מלא?

אני מעצבת כ-8 שנים מתשוקה אישית לנושא אך חסרת ניסיון הקשור להיבט המקצועי והכספי של מיתוג וכד', לכן כל מאמר או עצות יתקבלו בברכה!

תודה רבה
 
למעלה