עבודה חדשה

AdamGoldstein

New member
עוד אחד

הכי אהבתי לפסל את הידיים ולתת תחושה של עור ובשר נלחץ כאילו הוא באמת מחזיק חפץ ששוקל משהו...
זה מ-WIP מוקדם יותר, אפשר לראות שהעבודה על המתכת רק מתחילה.

יש פה אנשים שחשוב להם שאומר שלא עיצבתי דבר חס וחלילה ובמקרה הזה באמת לא עיצבתי דבר. ביצועיסטיות נטו. הארט דירקטור הוא רפאל לקוסט, שאני אישית מעריץ כאומן מאז שהייתי בטכניון בערך, והוא אחראי על הלוק של הסדרה.

דבר אחד שכן אני הבאתי זה הרעיון של פיצוצים וחלקיקים נעים בפריים והוא אהב את זה...אז ברזולוציה המלאה יהיה אפשר לראות כל מני ריקושטים, כאילו אנחנו באמצע סרט אקשן וכדורים ורסיסים מתעופפים להם באויר.
 

Yaronimus

New member
שמע

אתה מקצוען.
תענוג לראות עבודות שלך (אני עוקב, לפעמים לא כותב, אבל עוקב).
אין לי שום דבר להוסיף חוץ מתשבוחות.
 
וואו, זה נראה ממש אמיתי.

אם לא היית כותב שזו עבודה שלך, הייתי חושבת שזו תמונה שמישהו צילם. עבודה ממש ממש ממש טובה שלך, כל הכבוד!
 

AdamGoldstein

New member
תודה רבה ודיון

תודה! אני מעריך את זה.
העטיפה הראשונה למשחק נעשתה בקליפורניה ועד השבוע היתה היחידה שניתן למצוא אונליין:
http://media.pcgamer.com/files/2013/02/Assassins-Creed-4-box-art.jpg

אנחנו קיבלנו את הפרוייקט כי העטיפה הזו (למרות הנחיות זהות למה שאנו קיבלנו, כמובן) היא כישלון מכמה סיבות:
הגיבור שרוף לחלוטין, הפרטים מחודדים, חומריות גרועה (אי אפשר להבדיל בין מעיל עור למתכת למשל), אי הבנה של פעולת מצלמה (הסירה שרק כמה מטרים מאחוריו מטושטשת כמו האופק, יש תחושה כללית של GAUSSIAN BLUR על הכל חוץ מהגיבור...הפנים של הגיבור כשל מודל תחתונים, ללא הבעה, האקדח בידו הימנית הוגדל ללא סיבה וקשה לראות איך הוא אוחז אותו בדיוק, ועוד ועוד.

אבל ללא ספק הכי גרוע זה ההנחיות שהמשרד כפה על האומנים המסכנים. אפשר להבין מהתוצר הסופי שהם קיבלו הנחייה להציב מצלמה נמוך כדי שאדוארד (הגיבור) יראה מרשים ומאיים...ואז אמרו להם להראות יותר מהספינה, מה שנלחם קצת בכללי הפרספקטיבה (עם מצלמה נמוכה כזו, היית רואה את התרנים והמפרשים, לא את הרצפה). ואז הגיע המפיק הגאון מכולם שהכי צריך להצדיק את המשכורת שלו (אני כמובן רק משער פה), ואמר רגע רגע חברים, זה משחק בקריביים. איך ידעו את זה מהעטיפה אם **לא נראה את הים**?!?!

כאן האומנים בוודאי ניסו לבכות ולהתחנן אל ליבו - שאין כל סיכוי בעולם שנראה את הים אם המצלמה מופנית מעלה, שרואים ספינה ושאנו בקריביים כי יש צוקים וספינה ולא צריך ים...וכמובן הוא מפיק גדול והם מה הם יודעים, אז הכריחו אותם להוסיף ים. והתוצאה הסופית היא שנראה כאילו אדוארד האיום הולך ליפול לאחור עוד שניה. או שהספינה טבעה. או שהמצלמה לא מוטה כלפי מעלה ובמקרה הזה הספינה בעייתית ואדוארד גוץ.

אותו דבר אצלנו. אבל אנחנו ראינו את כל הדברים שלא עבדו אצלם אז התכוננו (מידלתי את התורן מאחוריו למשל). עשינו תאורה אומנם בהירה מאוד אבל עם חומרים שמגיבים היטב. ואדוארד פחות גוץ.

ומההתחלה היה ברור שלא נראה את הים. ואז הגיע יום לפני ההגשה ואותו מפיק התקשר ושאל איפה הים שלו. אז כולנו עברנו משבר ובסוף הוספנו כמות מיקרוסקופית של ים.

השאלה שלי, עם כל הטעויות בעטיפה הקודמת, מה היא הצליחה לעשות שאנחנו פיספסנו?
מחשבות שלי -והרוב פה נבע מדרישות ספציפיות של הקליינט- השימוש בספינה בFG כוינייט אולי מוטעה כי כעת אין מספיק קונטרסט על אדוארד יחסית לקדמת הפריים, ההחלטה להפוך את היד של הקורבן לכפפה היתה שגוייה. דיפוקוס יותר חזק על החלק האחורי של הספינה.

עוד מחשבות?
 

Yaronimus

New member
הקליינט הקליינט...

טוב נו, הם חושבים שהם יודעים הכל.

אני חושב שממש הפחת חיים מחודשים בעטיפה הקודמת שסבלה מהתעללות קונטרסט. עצם ההתייחסות לאור משנה פה המון (בעטיפה הקודמת זה נראה כמו יום מעונן באירופה עם קונטרסט מטורף).
מה שאתה עשית נתן לתמונה איכות של פריים CGI מתוך סרט קולנוע באיכות HD (אני מאוד אוהב את תמונת הזום לחזה עם מה שנראה כמו מושן בלור).

התורן ממש מוסיף (למרות שזה מכווץ את הספינה לגודל קטן, זה לא משנה, הרושם הוא של עדשה מעוותת והוא מוצלח מאוד). לעיתים המציאותיות היא כבר לא משנה, מכיוון שאתה בתחום יצירת הפנטזיות, ולכן הגיוני שהפואטיקה של הדימויים תהיה בעלת חוקים שונים, פנטסטיים, תמהיל של קולנוע וציור. כעת אני ממש יכול לטעום את אבק השריפה, שעה שהעשן מרחף למעלה. כל הצד הימני נוצר בטעם טוב, עם השיפוץ של הדמות המעולפת בקדמת הפריים, כאילו הם לא בפוקוס מעדשת המצלמה. הכפפה הכחולה אינה רעה, וכמובן שצבע אחר או לבן היה מבהיר אותה, אבל התחרה בשרוול מבהירה שזוהי זרוע. בכל מקרה זהו שיפור מהזרוע הקודמת שנראית כמו יד מרקיבה של זומבי. ההוספה של הברכיים לדמות שכיר החרב מאדירה אותו מאוד, זה מדהים כמה שהשינוי הזה משנה את כללי המשחק.

אין מה להשוות, הקפצת את זה בכמה רמות קדימה. אני מוצא שהשימוש בספינה ברקע כוינייט לא מוריד מערכו, אלא יוצר פרטים הזמינים בצפייה מדוקדקת יותר.
 

AdamGoldstein

New member
Walla

I'm happy you think this way, often when working on a piece I get tunnel vision and it's hard to remain objective

I got another question, can you think of a way to integrate the logo that would be nicer?
 
למעלה