על עיצוב האלבום החדש של בון ג'ובי

surfin4

New member
אנשים עלולים לחשוב

שהם נכנסו בטעות לפורום של בון גו'בי :
קודם ההודעה שלי ומתחת ההודעה עם שם אחד מהלהיטים הגדולים שלהם "Wanted dead or alive"

פעם הייתי שומע אותם - היום אני רק מתעדכן.

עיצוב האלבום נראה מאד מושקע יצירתי וייחודי - אני חושב שהם הרוויחו בצדק את 2 הלינקים שפרסמתי.
 

AdamGoldstein

New member
אנקדוטה (ביצועיסטית) בנוגע למופע שלהם

להלן סיפור אמיתי עם מוסר השכל לצעירים פה, שלא יחזרו על שגיאותיי:

הבוס הראשון שלי מלפני שבע שנים מאוד חיבב אותי והרבה שנים לאחר שכבר הפסקנו לעבוד יחד היה שולח לי עבודות שנקרו בדרכו, בין אם זה מידול של מפלצת לפרסומת או עבודות קטנות לקליפים. לחזור הביתה מיום עבודה ארוך ולעבוד פרילאנס בבית זה לא משהו שאי פעם אהבתי, אבל הבחור באמת אחלה וגם הפרוייקטים כיפים...לשתות בירה בסופ"ש תוך כדי קצת קומפוזיטינג על קליפ של הצ'ילי פפרס? למה לא.

אז לפני כמה חודשים הוא פנה אלי בנוגע לפרוייקט שקיבל על המופע החי של בון ג'ובי...לא משהו גדול או מסובך...הלוגו שלהם, הלב עם הפגיון בתוכו וכנפי המלאך. הם צריכים הולוגרמה זזה של זה. מידול פשוט בתלת, ממש מעט שעות. באותו זמן הייתי מאוד עסוק בעבודה ובבית עם שתי ילדות קטנות שלאחת צומחות שיניים והיא מסרבת לישון. החברה שלי גם שונאת כשאני עושה פרילאנס בלילה ואני אשכרה צריך להחביא את זה ממנה...קיצר, לא רציתי את הפרוייקט, בכלל, אבל ואללה הבוס הראשון, הרבה זמן אני מכיר אותו, והפרוייקט קצצצצצצר...אז הסכמתי.

מיום ליום דחיתי את ההתחלה, כל הזמן מצאתי תירוצים לעצמי למה לא להתחיל וכמה צ'יק צ'ק זה יהיה...ובסוף התחלתי את זה ביום האחרון, הגשתי גם באיחור (קל), גם לא משהו (לטעמי). האמת שהתביישתי ובסוף בכלל לא ביקשתי כסף על זה...

...אז זהו, שזה לא משנה. האיש הזה סמך עלי שאגיש בזמן עבודה ברמה מסויימת. להגיש גם שעה/שעתיים באיחור עבודה ברמה פחותה ממה שהוא התרגל אליה...זה די שבר את הקשר המקצועי שלי איתו. מה שאני מנסה להעביר זה שברמה מסויימת של פרוייקטים הכסף הוא זניח ללקוח. זה שלא ביקשתי כסף לא מעניין אותו. לא רק שלא ראיתי יותר פרוייקטים ממנו, הבנאדם גם רצה ממני בעבר שאהיה ראש צוות תלת בחברה שהוא ניהל ובעתיד כנראה שזה לא יעלה על דעתו.

לא משנה כמה זמן עבדתם עם/הרשמתם בחור/ה, You are only as good as your last job...אז המוסר השכל הוא שעדיף להגיד לא לעבודה שלא בטוחים שהולכים להגיש בזמן וברמה מספקת, עם כל האי-נעימות שבדבר, כי התחליף הרבה יותר גרוע.
 

דונגל

New member


 
למעלה