איפה לומדים עיצוב גרפי וכמה זה עולה?

organicseo

New member
איפה לומדים עיצוב גרפי וכמה זה עולה?

שלום לכל חברי הפורום, אני מתעניין בלימודי עיצוב גרפי, השימוש שלי בזה יהיה בעיקר לעיצוב אתרי אינטרנט ולוגואים, מאוד אוהב את התחום אך שמתי לב שיש שני מסלולים האחד ביצועיסט והשני יותר מורחב, אין לי תקציב של 18K בשנה לקורס וזה גם נשמע לי יותר מדי, השאלה האם בקורס כמו של הביצועיסט אני יקבל את מה שאני מחפש וברמה גבוהה, דרך אגב איך המכללה למינהל בלימודי עיצוב גרפי?
ראיתי את הקורס הבא במכללה למנהל:
http://www.college.org.il/courses.a...%E0%FA%F8%E9%ED_%E1%E0%E9%F0%E8%F8%F0%E8.aspx
וגם את הבא:
http://handesaim.shenkar.ac.il/קורס-עיצוב-גרפי/

האם שנקר דרך אגב זולים יותר מהמכללה למנהל בגלל שהם מכללה ציבורית? יום נפלא.
האם כדאי לי ללכת לביצועיסט לפי הדרישות שלי?
באופן כללי אני מעוניין להגיע לעיצובים מגניבים ויצירתיים שכוללים איורים מגניבים כמו פה ובכלל עיצוב אתרים גם בסטייל שונה:
http://www.freelancer.com/u/mindblowcreative.html?page=portfolio
http://www.mindingmonsters.com/
http://www.stickermule.com/

תודה מראש!!
 
קודם כל,

כדאי שתשאל את עצמך למה אתה רואה את עצמך כביצועיסט ולא מסוגל לחשוב על עצמך כמעצב... אלו שני דברים מאוד שונים, וכביצועיסט לא בטוח שבכלל תהיה לך האפשרות לעצב דברים שאתה אוהב ורוצה.
אני לא מכירה את הקורסים של המכללה למנהל אבל מהצצה חטופה בלינק, זה לא נשמע מבטיח במיוחד כי אין הקפדה על תנאי קבלה ושכר הלימוד גם באמת נשמע גבוה (אני מניחה שזה בגלל שמדובר במכללה פרטית ושכר הלימוד אינו מסובסד.) לגבי שנקר- במסלול לימודי תואר שכר הלימוד הוא אוניברסיטאי, כך שהוא נמוך יותר. אני לא סגורה לגבי שכר הלימוד במסלול ההנדסאים שלהם, אבל שווה לברר מולם. הדוגמאות שנתת לעיצובים הן מאוד פשוטות יחסית. מספיק שיעור אחד או שניים באילוסטרייטור כדי להגיע לרמה הזו (אישית, אני הצלחתי להגיע לזה די מהר) כך שזה לא בשמיים... אגב, לעיצוב אתרים יש יותר ביקוש, ולדעת לאייר זה סוג של בונוס. ממליצה לך לברר את הדברים יותר לעומק לפני שאתה מגיע להחלטה, וכמובן שאנחנו כאן בשבילך להתייעצות.
 
למעלה