צרופי מקרים, כאמצעי שכנוע בפרסום
בשבועות הקרובים יש בדעתי להרחיב על הנושא הזה, שמהווה את הבסיס לעבודה שלי כמעצב וקופירייטר.
יש צרופי מקרים "קטנים" שהם שכיחים ויש צרופי מקרים נדירים שאפשר לקרוא להם ניסים.
מה שמשותף לכולם הוא שהם מגרים את המחשבה, מה היא הסיבה לנוכחותם.
וניתן לחשוב גם הפוך, כלומר, לחשוב על סיבה, ולמצוא לה צרוף מקרים כהוכחה.
לסיבה אני קורא - קונספט
לצרוף המקרים אני קורא - עיצוב
באותה הזדמנות, אני רוצה לחנוך את האתר החדש שלי, שיש בו כמעט אך ורק עבודות כאלו.
בהמשך אביא דוגמאות מהאתר כדי להסביר עוד את הנושא המרתק הזה.
יום טוב לכולכם.
בשבועות הקרובים יש בדעתי להרחיב על הנושא הזה, שמהווה את הבסיס לעבודה שלי כמעצב וקופירייטר.
יש צרופי מקרים "קטנים" שהם שכיחים ויש צרופי מקרים נדירים שאפשר לקרוא להם ניסים.
מה שמשותף לכולם הוא שהם מגרים את המחשבה, מה היא הסיבה לנוכחותם.
וניתן לחשוב גם הפוך, כלומר, לחשוב על סיבה, ולמצוא לה צרוף מקרים כהוכחה.
לסיבה אני קורא - קונספט
לצרוף המקרים אני קורא - עיצוב
באותה הזדמנות, אני רוצה לחנוך את האתר החדש שלי, שיש בו כמעט אך ורק עבודות כאלו.
בהמשך אביא דוגמאות מהאתר כדי להסביר עוד את הנושא המרתק הזה.
יום טוב לכולכם.