מידע למועמדים ללימודי תקשורת חזותית

פודיום6

New member
בכלל לא צריך לתת במה יותר גודלה

ממה שכבר ניתנה לשאלות הלימודים הללו שחוזרות שוב ושוב ושוב באותה מתכונת בדיוק כל שנה.
 

mdlv

New member
כן זה בעייתי

אבל אני לא חושב שיש לזה פיתרון, לפחות לא בתפוז, בכל פורום יש שאלות שחוזרות על עצמן, בפורומים נורמליים (VBULLETIN) יש נעוץ בולט ומסודר כמו שצריך, בפורום הזה אין ולשלוח אנשים לקומונה זה פיתרון אחר וגרוע לדעתי.. אז נשאר לנו או להתעלם או להיות נחמדים ולענות על אותה שאלה בפעם המאה ואחת...
 

פודיום6

New member
בכל מקרה עדיף לא לעשות מזה סימפוזיון ולתת לזה

במה של מעבר להיות נחמד ולענות על אותה שאלה שוב ושוב...
 

Yaronimus

New member
עניין הנעיצה

הלואי והייתי יכול לנעוץ ליותר מ99 שעות - זה היה חוסך לי הרבה עבודה. מעביר את הבקשה הלאה למנהלים. ירון
 

פודיום6

New member
אתה יכול לנעוץ ל-72 שעות.

גם אם אתה רושם יותר זה יינעץ רק ל-3 ימים. הסיבה לזה "נעוצה" בגישה של תפוז (שיש בה מן ההגיון) שפורומים שיש להם הודעות נעוצות למעלה הרבה זמן נראים לא פעילים. וגם העובדה שבתפוז כל השרשורים פתוחים על המסך. כלומר נעצת הודעה שתיים וכל ההודעות החדשות עוברות לעמוד השני. מה שאפשר לעשות זה להוסיף לינק בהודעה בראש הדף שמוביל להודעה הספציפית שרוצים לשמר.
 

mdlv

New member
מצטער

אבל אני גולש בפורומים מאז שהמציאו אותם ואני לא רואה שום הגיון בדרך שהפורום של תפוז בנוי... מלבד הסיבה שהם התחילו איתו לפני 10 או משהו שנים ונשארו במקום מאז. ככה מזהים אותם והם כנראה לא רוצים לאבד את ה"ייחוד" של הפורום..
 

פודיום6

New member
אני מסכים איתך גם אני לא רואה שום היגיון

במיוחד למי שמתיימרים להיות אחד האתרים הפופולאריים ביותר וכו' וכו'.
 
שאלה בנוגע למבחנים לשנקר לאוקטובר 2012

היי לכולם, אני נבחנת בעוד כחודש למחלקה לתקשורת חזותית בשנקר. עכשיו, ההוראות שקיבלנו בנוגע לתיק העבודות הן: צילומים של שלוש עבודות בלבד, בגודל A4. אני מאוד מאוד מתוסכלת כי עבדתי קרוב לארבע שנים על תיק עבודות, ואני בטוחה שאין דרך למצות אותו לא בפורמט הזה ולא בכמות. יש לכם איזשהי עצה? כמה זה היה נורא אם אביא צילומים על A3 ויותר משלושה? המון המון תודה לעוזרים!
 

פודיום6

New member
4 שנים על תיק עבודות?!?! ללימודים

האם במהלך אותן ארבע שנים ניסית להתקבל ולא הצלחת או שהזו הפעם הראשונה שאת ניגשת. אם ניסית ולא הצלחת הייתי ממליץ להוציא מהתיק את כל אותן עבודות ישנות שכשהצגת אותן לא התקבלת. בכל מקרה כדאי להכין את האופציה הכמותית שביקשו ולהביא את הנוספות שאת רוצה בתור תוספת. אולי תהיה לך הזדמנות להראות אותן גם (שוב רק במידה שמדובר בעבודות חדשות שלא השתמשת בהם בראיונות קודמים).
 
למעלה