חתימתכם נחוצה כאן

../images/Emo180.gif תחרות זלילת נקניקיות בתל אביב! ../images/Emo240.gif

לראשונה בישראל, אירוע מהפכני וראשון מסוגו תחרות זלילת נקניקיות! אתם מוזמנים לקחת חלק באירוע היסטורי, הראשון מסוגו בארץ, בו מספר מתחרים ומתחרות רבי תעוזה ואומץ ינסו לעמוד בגבורה באתגר אכילת מספר הנקניקיות הגדול ביותר. תחרות זלילת נקניקיות http://www.facebook.com/event.php?eid=163619730316792
 
קול קורא לעזרה :)

שלום רב, לאחר שנים של התלבטויות, חלומות ופחדים המיזם הראשון שלי (ושל שני שותפים נוספים)יוצא לדרך. המיזם שמבקש להיות tripadvisor (אותו אתר שכולנו ניגשת אליו טרם נסיעתו לחו"ל) הישראלי, הוא אתר שיאגד בתוכו את כל חוות הדעת שלכם (חיוביות או שליליות), על בתי מלון בארץ (בשלב הזה רק בתי מלון ורק בארץ). נפשתם לאחרונה באחד ממלונות ארצנו? הידד! אני אשמח אם תזינו חוות דעת. כרגע עוד אין לנו אתר (האתר שיהיה עשיר בתכנים יעלה רק בסוף השנה) אלא רק טופס. בעתיד כשנעלה עם האתר, תגובות שליליות ישלחו למלונות עצמם ויתפרסמו לצד תגובת המלון. לינק: http://www.melonot.co.il/ תודה רבה וסופשבוע מעולה וקריר
 

petter1

New member
הפקת אירועים

שלום לכולם, אני חדשה בפורום. אני בת 25, סיימתי עכשיו תואר ראשון וכרגע במקביל לעבודתי אני לומדת אירגון והפקת אירועים. אני מארגנת אירועים קטנים - ימי הולדת, ימי נישואין, חיים שכאלה ועוד. יש לי ניסיון ממקום העבודה שלי. אני עובדת בתחום הספורט ושם אירגנתי אירועים קצת מסוג שונה. אשמח אם תוכלו לעזור לי :) תודה וערב טוב!
 
חפשי מיזם אחר../images/Emo256.gif

כל האתרים האלה לעולם לא יוכלו להיות אובייקטיבים. כך באתרי המסעדות בהם משסים בעלי המסעדות בקורות שליליות אלו באלו תחת שמות בדויים על מנת להרוס את המתחרים וכך בצימרים ובכל מקום בו קיימת תחרות בין אנשים ובפרט בארצנו, שבו רמת הפרגון עולה מיום ליום ,
קשה להשביע את רצונו של המטייל הישראלי , הוא ביקורתי רוב הזמן ומחפש מחדלים ואת מי להאשים בחו"ל אין לו ברירה, למרות שגם שם "המוניטין" שלנו בתחום כבר ידוע, ארוחת בוקר פשוטה שתוגש לו במלון בחו"ל תגרום לו מקסימום לרטון מול הקפה. נסי לתת לו ארוחה דומה בארץ ללא הבופה המסורתי הכולל טונות של סלטים גבינות ומאפים , למחרת בבוקר המלון הרי ייסגר. איזה כלים יהיו לכם לבדוק אמיתותם של הגולשים או את טענותיהם? ומה תעשו עם הבקורת? מי יתחייב בפניכם לקחת אותה לתשומת לב ולשפר? אבל אם אתם רוצים אתר שבו תרוויחו מהשכרת השטח לפרסומות אני מציעה לך לחפש מיזם אחר, אחרת אתם עלולים למצוא עצמכם גם מוצפים בתביעות שכנגד מבעלי בתי המלון.
 

petter1

New member
היי מירב

היי מירב מה שלומך? האם את עוסקת בתחום? באילו אירועים את מתמקדת? אשמח לשמוע פרטים.. חגית
 
הרבה שאלות ויש לי המון תשובות טובות מאוד

כאמור בסוף השנה האתר יעלה והוא יסוכרן בצורה כמעט מושלמת עם פייסבוק כך שאנשים אמיתים, עם יוזרים אמיתים ממעגל החברים שלה יכתבו ביקורות (כלומר תוכלי למצוא ביקורות של חברים שלך). בנוסף ביקורת מתלהמת ולא מנומקת לא תתפרסם. האתר לא נועד להשביע את רצונו של איש אלא להוות אתר עם חוות דעה אמיתיות וטובות ככל שניתן שיצליחו לתת תמונה רחבה ומהימנה על הענף. כל תגובה שלילית תעבור למלון ולא תתפרסם ללא תגובות המלון. לכולנו ניסיון רב בתחום (למעלה מ20 שנה יחד). המודל העסקי שלנו הוא לחלוטין לא שטחי פרסום הצלחתי לענות על כל השאלות???? האם מילאת כבר חוות דעת? :)
 
את מצדיקה את מה שכתבתי

שימי לב מצטטת אותך "בנוסף ביקורת מתלהמת ולא מנומקת לא תתפרסם" . אם תפעילי צנזורה מה יפורסם ומה לא הרי שזו לא תהיה בקורת אובייקטיבית , לאט לאט זה יהיה בקורת מטעם. ומה זו בקורת מתלהמת? נופש שמצא בחדרו חרקים או שהאמבטיה נוזלת והשרותים סתומים ברור שיפרק את כעסו בכתב על אותו מלון שלא דאג לתחזוקה שוטפת ולא בדק את החדר טרם שמסר את המפתחות,וזה בעיני לגיטימי . ובקורת אמיתית (כדברייך) אמורה לכלול גם חוות דעת מהסוג הזה וללא צנזורה את מזכירה לי פורומים העוסקים בבקורת מסעדות, נסי לכתוב בהם בקורת שלילית על מסעדה אינית , יחצני אותה מסעדה השורצים בהם יעוטו עליך כדורסים ויהפכו אותך ללא מבינה באוכל גורמה או אוכל בכלל. במקום לשאול אותי אם מלאתי חוות דעת ,היית צריכה לשאול את שאלת מליון הדולר מה הקריטריונים שלי לבחירת מלון?
 

kdr

New member
כבר נאמר ונדוש הסיפור של האתרים האלה

אפילו חשפו שיש חברות יחצ"נים המעלות פירגונים בשמות בדויים רבים לטוקבקים. לעומת זאת, אינטרסים זדוניים מוחקים ביקורות רעות. אנחנו התארחנו במסגרת המשפחה בצימרים בקיבוץ מסויים, את הביקורת השלילית ראיתי ביום כתיבתה, למחרת היא נעלמה מהאתר שבו מצאתי את המידע המקסים על הצימרים. לא מאמין יותר ב"המלצות", היה לי סיפור דומה עם מסעדה לפני כמה שנים, אחרי השרות החובבני של ילד צעיר, שולחנות מצופים חול ומשקאות קלים שהוגשו חמים (כי המקרר מקולקל) שילמנו וברחנו, את הסיפור רשמנו באתר ביקורת מסעדות "נייטרלי", האתר, משקולי המערכת, לא פרסם את המידע. לעומת זאת, רשמתי אחרי שבועיים שהבוואריה (שאינה מוגשת במקום) הייתה מעולה, הם הציגו בשורה הראשונה לפני תגובות (טובות) חדשות יותר. בקיצור, עם כל הכבוד לנאיביות, אני לא מאמין לפרסומות ולאתרי המלצות. רק לשוקלד אגוזים !.
 
למעלה