איפה הכי כדאי לערוך פיקניק?

../images/Emo41.gifאיפה הכי כדאי לערוך פיקניק? ../images/Emo41.gif

מטיילים יקרים: אתר מאקו מעוניין להכין כתבה, ובה ישולבו ההצעות שלכם לאתרי הפיקניקים הכי מומלצים בארץ. נשמח אם תעלו כתגובה להודעה את ההצעה ("ההצעה") שלכם ומדוע אתם בעדה, בצירוף פירוט על המקום, דרכי הגעה אליו ואם יש לכם תמונה שלו שצילמתם שבה נוכל להשתמש גם - נשמח. אנחנו באתר תפוז בשיתוף עם עורכי אתר מאקו נבחר את ההצעות המוצלחות ביותר ונשלב אותן במדור, שיפורסם. בסוף הסיפור, אנא כתבו את שמכם המלא, אם ברצונכם כי נאזכר אותו בכתבה בסמוך להצעה. מחכים להצעות שלכם!
הבהרה משפטית: מבלי לגרוע מן האמור בתקנון האתר בכתובת http://www.tapuz.co.il/general/takanon.asp ("התקנון"): 1. תפוז רשאית להעלות פעילות זו בפורומים נוספים על פי שיקול דעתה. 2. בהבאת הסיפור כל גולש מתחייב כי ההצעה הנה מקורית שלו, ולא מועתקת מכל חומר אחר, ושהוא בעל כל זכויות הקניין הרוחני הרלוונטיות בה, וכי השימוש בהצעה כמפורט בתקנון ובהודעה זו אינו פוגע בזכויות צד שלישי כלשהו או מפר באופן אחר כל דין, לרבות (מבלי לגרוע) כל זכות קניין רוחני של צד שלישי; 3. הגולש מאשר לתפוז, באופן בלתי חוזר ושאינו מוגבל בזמן, להשתמש בהצעה (או בכל חלק ממנה) ובשמו המלא של הגולש (ככל שציין אותו), בין היתר לצורך יחסי ציבור ו/או לצורך מסחרי – פרסומי, ללא תמורה וללא כל הרשאה נוספת; יובהר כי ככל שהגולש לא ציין את שמו המלא, לא יאוזכר שמו ו/או כינויו, וההצעה, ככל שתבחר, יופיע כסיפור של "פורום טיולים וידיעת הארץ". 4. יובהר כי תפוז רשאית, אך אינה חייבת, על פי שיקול דעתה הבלעדי ומבלי שתהיה מחויבת לפרסם את נימוקיה, לבחור הצעה אחת או יותר לפרסום בכתבה הנ"ל. 5. יתכן וגולש אשר הסיפור שלו ייבחר על ידי תפוז, יתבקש לחתום על אישורים נוספים בטרם פרסום הכתבה. 6 יתכן וההצעות אשר ייבחרו יעברו עריכה בטרם פרסום הכתבה, ללא אישור נוסף מהגולש.
 

maybesure

New member
מממ.. מוכנה לגלות לך בסוד

כי אם אכתוב פה איפה אני באמת הכי אוהבת לעשות פיקניק - המקום יוצף במבקרים והלך על השקט שלו. אבל מוכנה לתרום מידע על אתרים פחות סודיים שכייף גם בהם:
נחל אלכסנדר, מסודר מאוד עם מקטעי דשא, חורשת אקליפטוסים וספסלים/שולחנות פיקניק לאורך המסלול - עם אפשרות למסלולי רכיבה על אופנים.
נחל חדרה - מדשאות ואתר השיקום של חב' החשמל.
חוות חפציבה בחדרה - אתר שיקום נוסף של חב' החשמל.
שוני בנימינה פארק ז'בטינסקי - פארק מגודר עם פינה למנגלים ומדשאות.
גני הנדיב, מחוץ לגן בחניה פינת פיקניקים מוצלת בחורשת אורנים.
 
יש מקום אחד אדום ולוהט במיוחד ../images/Emo141.gif../images/Emo141.gif

יתכן ואם אספר עליו עכשף, הוא יתמלא בעונת הפריחה הבאה במליון וחצי מבקרים, לא נותר אלא לקוות שאלו שיגיעו לשם לא יבעירו מנגלים ולא יעלו זבחים , כמנהג מתנחלי איי התנועה המנפנפים ביום העצמאות במקום בדגל ,בסטייק ורצוי וול דאן , אלא יבואו עם צידנית קטנה, מלאה בפינוקים טובים , יפרשו שמיכה בקרחת מתחת לעצים היכן שהאדום האדום לא פורח , ופשוט יתמסרו שם לטבע המשתולל ללא הכרה. בכניסה לכפר מימון שבדרום , מצד ימין יש חורשת אקליפטוס ותיקה הידועה ליודעי חן ופריחה מהסוג שהיינו חורטים בנעורינו על קליפות עציה לבבות ושם אהוב ביישן. המקום הפסיק להיות מתוייר בשל ההנחתות של בני דודינו מעבר לגדר הקרובה. בשבתות של רגיעה ופריחה אני שם לפחות פעם בעונה. הכלניות מכסות כל ס"מ בשיפעת פריחה , והמחזה פשוט מדדדהיםםםם
....
עומדים מול השדות האינסופיים ומשתאים מולן. הישוב הוא דתי, ע"כ בשבתות יש להחנות את הרכב מחוץ לשער , להכנס רגלי ולפנות ימינה בשביל. גם איזור נחל גרר/ חניון רועי והיערות סביב קבוץ בארי וסעד מלאים בפריחה דומה וניתן להגיע לאתרי פיקניק שם עם כל כלי רכב. תרבחו ותסעדו רק בלי מנגל שם הא?
 
למעלה