בקשה לעזרה דחופה - מקום לינה זול באיזור המרכז

try me1

New member
יום הולדת 50 לאמא

אני רוצה לארגן משהו מיוחד ליום הולדת. חשבתי אולי לחפש מישהו שיארגן לה "חיים שכאלה" אבל עשינו לה כבר משהו דומה בגיל 40. אם למישהו יש המלצה / רעיון (מקורי או לא) אשמח לשמוע (אגב, אנחנו אשדודים)
 

רוזי פי

New member
שוק רמלה לוד אזור התעשיה עמק חפר

האם יש בימי שבת ..? אתם יודעים הטאם יש שם גם בגדים לילדים כמו בגדי מעבר ונעלי בית...?
 
משו אחר לשם שינוי ../images/Emo68.gif

תארגנו מפגש של נשים בלבד בנות משפחה, חברות וכיוצ"ב אפשר לשכור מידיבוס בעלות לא יקרה , לצאת לחצי יום/יום טיול , לפארק אשקלון לדוגמא או אפילו לירושלים או תל אביב, לשלב ארוחה במסעדה או שכל אחת תכין תקרובת לפיקניק משותף אם תרצי מסלולים אשמח לעזור. לחילופין לשכור צימר לבני המשפחה לסוף שבוע לחופשה משותפת ואולי להתארח באחד ממלונות ים המלח ללא לינה , ידוע לי שיש מלונות המאפשרים בשבתות כניסה לחוף הים הפרטי בשלוב ארוחה בחדר האוכל או בלובי ( לאונרדו מרשת פתאל) שם תוכלו להעניק לה מתנה כגון טיפולי ספא ויופי הנעשים במלון. עד מאה ועשרים
 

try me1

New member
תודה

אשמח למסלול [email protected] ערב בנות - אז הגברים במשפחה לא יזכו לברך אותה ולחלוק איתה את הערב החשבו? בכל זאת 50. אולי הקונספט של חיים של כאלה יותר מתאים. אני ממש מתלבט.
 
גברים..../images/Emo150.gif

אנוכי חשבה שהכותבת היא אשה אז ראשית סליחית לגבי מסלולים לאיזה איזור ? ואם עשיתם חיים שכאלה בעבר איפוא ההתלבטות? ולמה למחזר? חוצמזה כדאי אולי להקשיב לרחשי ליבה של בעלת השמחה ולנסות לחגוג לה באופן שיהיה מכנה משותף בין הנטייה שלה אופייה וטעמה לבין היתר. לפעמים אנחנו נוטים להפיק ימי הולדת על פי הפתגם יותר ממה שהעגל רוצה לינוק הפרה רוצה להניק , אם ירדת לסוף דעתי.....
 
היו היה.....

בשבתות ככל הידוע לי יש שווקי רמלה לוד בטירה בכניסה לדליית אל כרמל בערבה ובעין המפרץ בצפון
 

LOLIPOLY

New member
בקשה לעזרה דחופה - מקום לינה זול באיזור המרכז

שלום לכולם, מקווה שכאן אוכל למצוא עזרה. בשעה טובה - בעלי מתחיל עבודה חדשה ולצורך חפיפה עליו להיות בכפר-סבא מוקדם מאוד כל בוקר. אנחנו גרים באיזור הדרום (באר-שבע) ודוקא השבוע אין תנועת רכבות מבאר-שבע לתל-אביב .... אני מחפשת בנרות מקום שהוא יוכל לישון באיזור המרכז תל-אביב / כפר-סבא או קרוב כדי שיוכל להגיע מוקדם לכפר-סבא ולא יאבד את הסיכוי למשרה הזו. למרות חיפושים רבים שלי באינטרנט המקום הכי זול שמצאתי באיזור המרכז מתחיל מ-300 שקלים בהתחשב בכך שיצטרך להיות באיזור כל השבוע - יוצא לנו הרבה כסף. אודה מאוד מאוד לכל מי שיכול לעזור.
 

BreakOfDawn

New member
שלום. רציתי לברר לגבי מחירים ומקומות למסאז'.

לבן הזוג שלי יש יום הולדת בעוד עשרה ימים. רציתי להפתיע אותו ביום של מסאז' ועיסוי רפלקסולוגי בכפות הרגליים, עדיף כמובן אם 2 הטיפולים יהיו תחת קורת גג אחת. אני רוצה לדעת מה המחירים בערך לטיפול ליחיד ולזוג והאם יש המלצות למקומות מסוימים באזור המרכז ודרומה למרכז קצת. תודה מראש.
 
למעלה