שאלה על מיקום צפייה במטאורים בליל 12-13 באוג'

blueCheer

New member
שאלה על מיקום צפייה במטאורים בליל 12-13 באוג'

חשבתי לצפות במטאורים בפארק בריטניה, כי יחסית זה מקום מרוחק (ר"ל חשוך), אבל מעולם לא הייתי שם בלילה וממילא אני לא ממש מכיר את האזור. שאלותיי הן: א. האם חשוך שם מספיק? ב. איך אני מגיע לנקודה גבוהה וחשוכה שם? מצפה משואה למשל? ג. האם יש מיקום טוב יותר לצפייה באזור המרכז? תודה מראש לכל התייחסות!
 
../images/Emo112.gif

הכניסה למצפה משואה נמצאת מול הכניסה למושב גבעת ישעיהו . אם תעלה עד סוף השביל למצפה ותעלה על המגדל , נראה לי שתוכל להבחין בגשם המטאורים אבל תעשה טובה ואל תלך לשם לבד , ורצוי שתהיה עם נשק . המקום מבודד לחלוטין , ובלשון המעטה לא נעים להסתובב שם בלילות , הוא די קרוב לכביש לחברון . מה דעתך לצפות במתרחש בנקודה אחרת בסביבה, קצת יותר "ידידותית" . מעל קבוץ צרעה יש גבעה די גבוהה ממוקם שם יקב בשם "מוני" בחצר היקב הפתוח יש סככה גדולה וספסלי ישיבה , האיזור מאוכלס , ואין חשש להשאר שם בלילות. תבוא לספר איך היה ואל תשכח להביע משאלות
עוד פרטים כאן
 

blueCheer

New member
נשמע מצויין, השאלה היא האם לא מואר שם

בשל היות האיזור מאוכלס...
 

blueCheer

New member
עכשיו הדיווח :)

היינו פרט לי אישתי ושלשת הבנות (אחת מהן הולכת על שתיים). הגענו למוני בקלות (כבר ביקרנו שם ובכנסייה בעבר). בלילה נראה היה שהכניסה לחצר סגורה אז התמקמנו בסביבה. היה סוריאליסטי משהו - מטאורים מחד גיסא ופסל מריה מואר מאידך גיסא. אגב הסתבבו שם כמה נערים שנסעו בצורה מטורפת בקבוצות, אבל לא משהו מרתיע. הבעייה הייתה שהיו הרבה עננים. למרות זאת ראינו כמה והיה מדהים. בדרך חזרה עצרנו ספונטאנית בצד הדרך, כמה מטרים לתוך אחד מהיערות בסביבה, ושם ראינו אחד ממש מרשים! ביקשנו משאלות והקדשתי לך גם אחת, אז אם תראה מרצדס חדשה ליד הבית - זה הצליח!
 
האוטו הגיע ../images/Emo70.gif תודה ../images/Emo24.gif

כנראה ששם למעלה שמעו חצי משאלה , לכן הגיעה רק חצי מכונית ....
בכלופן, תודה שחשבת עלי . נשמע שהיה מרתק
, בשנה הבאה פרגן לעצמך נסיעה לדרום שם סיפרו הבוקר בתכנית טלויזיה לא היתה עננות וכל נפילה היתה ברורה ומרשימה. שבת שלום
 

alonaski

New member
שמעו מצויין!!! שמעו את כל המרצדס!!

זה רק המלאך שאחראי להגשמת המשאלות ושינוען לארץ - לוקח לעצמו עמלה של 50% ! - גזר עליך חתיכת קופון המלאך הגרידי הזה!
יש בדיחה עם זקן - על אחד שהיה מסכן מסכן ולא היה לו כסף להחזיק את כל המשפחה, החליט לשלוח מכתב לאלוהים וכתב בו כמה הוא מסכן וביקש שישלח לו קצת כסף, איזה מאה לירות (-אמרתי בדיחה עם זקן... נכון?) לטובת מצרכים לארוחת החג של ראש השנה הקרובה... המכתב הגיע לדואר, אבל הפקידים שם לא ידעו מה לעשות איתו (עם המען: "אלוהים"). אז הם פתחו אותו, קראו אותו ונחרמו רחמיהם והחליטו לעשות מצווה ולעזור לברנש. אז התאמצו מאוד ותוך שבוע הצליחו לאסוף קצת כסף מכל העובדים במשרד אבל רק 50 לירות! הכניסו למעטפה ושלחו לבחור. אחרי כמה ימים מגיע אליהם שוב מכתב מאותו אחד ושוב עם המען "אלוהים". הם מאוד שמחו והניחו שהוא בטח שולח עכשיו מכתב תודה והוקרה... פתחו את המכתב והיה רשום בו:
"אלוהים היקר, תודה לך על שנרתמת לעזור לי ונענת לקריאתי. הכסף ששלחת עזר לי מאוד, הצלחתי לרכוש מוצרים נאים לארוחת החג ולקידוש. רק דבר קטן לי אליך - פעם הבאה, כשאתה שולח לי או למישהו כסף, אל תעשה את זה דרך "דואר ישראל" - כי הם "ניקו" לי שם 50 לירות מה 100 ששלחת"....
 
למעלה