מודיעין פורום שלום

shlomits

New member
אנחנו נוסעים צפונה לכיוון נהריה

מחפשת רעיונות לדרך, עם בן 7 ובת 3. אשמח להצעות...
 

ספינלנד

New member
גרים בחול ומגיעים לארץ בספטמבר

יש לכם מושג מתי מתחילים לפרסם ארועים והצגות (עם דגש על ילדים קטנים) לספטמבר ולחגים? ואיפה אפשר למצוא אותם? כי בנתיים אני פגשתי בעיקר הודעות על ארועי הקיץ.
 

tali300

New member
מחפשת מקום לארוע קטן

הי מחפשת המלצה למקום לארוע ברית קטן באזור חיפה והקריות (אפשרי גם עכו נהריה והאזור) , מדובר במשהו כמו 50 איש פחות או יותר. חשוב שהמסעדה תהיה כשרה . חשבנו על שישי בוקר . שלא יהיה יקר מידי , האופציות הן בגדול כנראה מסעדה (בגלל כמות האנשים) אלא אם יש אולם שמוכן להכיל כמות כזו. , היינו עושים ברקיע או כינורות אם הכמות היתה יותר גדולה נשמח להמלצות!
 

maybesure

New member
המלצות בדרך ובאיזור נהריה

לא כתבת מהיכן אתם יוצאים, אולי תזדקקו להפסקה לפני הגיעכם צפונה, עם הקטנטנים לכן ההמלצות מתיחסות רק לאזור ההגעה. אתר חובה בית הכנסת התוניסאי בעכו. כדאי אם לא חם מידי לבקר גם בגן הבהאי בעכו. קיבוץ יראון, אטרקציות ופעילויות. מוזיאון המרציפן בכפר תבור מוזיאון אוצרות בחומה בעכו וכמובן ראש הנקרה תהנו!!
 

ספינלנד

New member
ועוד שאלה, לגבי סרט לילדים

אז בני בן ה-4 עוד לא ראה אף פעם סרט בקולנוע. יש למישהו המלצה לסרט ילדים מדובב להתחיל איתו? אזור השרון והמרכז.
 
קבלי המלצות ../images/Emo45.gif

באביב האחרון ארגנתי טיול לגליל המערבי לקבוצה של 50 איש שחלקם שומרי כשרות. ארוחת בוקר נהדרת!!! אכלנו בכפר ביאליק בבית קפה -מסעדה יפה, בשם קפה בחורש , המקום כשר והתפריט עשיר. קבלנו שרות טוב ויש בקרבת המסעדה חניה נוחה. העלות 50 ש"ח. בצהריים אכלנו במלון חופית בשבי ציון ליד נהריה. השף הכין מזנון באמצע האולם שכלל דגים בשרים תוספות מנות אחרונות, שתייה חמה וקרה , אכלנו בחדר האוכל של המלון , עלות לקבוצה 80 ש"ח . המחירים הנ"ל ללא תשר לצוות ששרת אותנו. שיהיה לכם במזל טוב
 

tali300

New member
תודה! האמת חשבתי על קפה בחורש

חשבתי שהם יקרים מעניין כמה יקחו לארוחת צהריים (למרות שאני הייתי עושה ארוחת בוקר כמו שרשמת זה נראה לי נורא נחמד וגם אנשים יכולים לחזור הביתה לעיסוקים שלהם די מהר, אבל כולם סביבי מאד בכיוון של ברית צהריים רגילה) אני יברר גם אצלם, והמקום השני נשמע מאד מעניין אני ישמח לעוד המלצות (חשבנו לבדוק 3 מקומות) מה לגבי לעשות את זה במסעדה כמו בורגר פלייס, מאמאמיה וכו'? מה דעתך?
 
תתקשרי

למלון ותבקשי שישלחו אליך תפריט בפקס מתוכו את יכולה לבחור לגבי יתר המקומות שהזכרת לצערי אינני מכירה מאחר ואני תושבת המרכז נסי לשאול גם בפורום מסעדות של YNET בהצלחה
 
צרפי את האתר למועדפים

תמצאי כאן את התשובות לשאלותיך , לקראת סוכות המסתמן כחג פסטיבלים וארועים בכל רחבי הארץ. לגבי ההמלצה לסרט לפשוש , בשעתו לקחתי את הגוזל שלי לשרק בדבוב עברי והוא מאד נהנה, וגם הביא איתו להקרנה את הבובה של שרק . אבל ....יש ילדים שנבהלים מהסאונד ,מהחוויה של בית הקולנוע העמוס בילדים ורועש מן הסתם, וגם מאורכו של הסרט שהוא די מעייף . על כן עשי זאת בהדרגה וקחי אפשרות שאולי הוא לא ירצה להשאר ובאמצע הסרט תצטרכו לעזוב. חופשה נעימה
 

maybesure

New member
שאפו

כל פעם אתה צץ עם האתר הנהדר הזה שלך! נעזרתי בו במידע לגבי ברצלונה לפני הנסיעה שלי במאי. תודה!!על הארגון והסדר שאתה עושה לנו.
 

maybesure

New member
אני דווקא בענין

של אוסטריה בספטמבר, מצאתי באתר שלך, מעולה! תודה
 
שלום , אני חדשה כאן אבל ותיקה בתפוז...

אז אנחנו נוסעים לצימרים ביום ראשון הקרוב אבא אמא ו 2 בנות אחת בת כמעט 5 והשניה בת שנה + קצת. אני מחפשת דברים להראות להן ולעשות איתן. הגילאים שלהם לא ממש מתאימים להכל קצת בעייתי . ניהיה בצימר בצפון הרחוק - ליד מטולה / קריית שמונה . יש לי כבר כרטיסים לצוק מנרה . מה עוד ניתן לעשות ולהראות להן.... בעיקרון גני חיות וכאלה הינו כבר המון פעממים בקירבת הבית אולי יש דברים אחרים שם באיזור? איזה נחל קל שמתאים עם עגלה ? מוזיאון יפה ? בכל אופן כל רעיון יתקבל בברכה, תודה ויום קסום.
 
למעלה