דילמה- איפה לטייל בסופ"ש

Ofra m

New member
שוקולד, ראיתי את כל מה שיש לעשות ביולי אוג'

אבל את יודעת שלי תמיד יש שאלות קשות...אני וחברה ושני ילדים בת 8 ובן 11 רוצים לבלות יום כיף שיישלב גם מים וגם איזו מסעדה טובה...יש לך רעיון?אני מר"ג....ואנחנו מחכות להצעות....
 

אדם 08

New member
דילמה- איפה לטייל בסופ"ש

אהלן, אנחנו 4 חברים + קרוב משפחה מאוסטרליה. רוצים לעשות מסלול של יום (מחר). האופציות: 1) ירושלים. העיר העתיקה. 2) כנרת/מסלול של נחל מישהו יודע להמליץ?
 

suzanbar

New member
המלצה לטיול בסופ"ש

שלום, שמי סוזן בר ואני מארגנת טיולים, גרה בגליל התחתון ומכירה המון פינות חמד קסומות בצפון, המלצתי להגיע לצפון, לטייל במגרסה, מסלול הליכה במים, או לעשות רפטינג בנהר הירדן, ארוחת צהרים במסעדת איסקנדר, טיול בירושלים אני ממליצה בשעות הערב, יש קסם בירושלים שמתרחש בשעות הערב, עם האורות וכו'. מקווה שעזרתי, שבת שלום.
 
צא מהדילמה ../images/Emo140.gif

תלחץ על הקישור ותקבל שפע רעיונות מחר צפוי להיות עומס חום כבד במיוחד לדעתי הליכה במימי המג'רסה עשויה להיות חוויה רטובה ולא מעיקה ומשם ארוחת צהריים (דגים) על שפת הכנרת בעין גב או במסעדת הבשרים מרינדו ,ממול .
 

אדם 08

New member
המון תודה!

זה נמשע אחלה יש המלצה למסלול נחל עם הרבה מים? (חבר'ה בני 25, דרגת קושי בינונית-קלה).
 

john deere5

New member
איזור כנרת, למי שיודע...

למישהו יש מידע לגבי ליל אהבה בצמח, פסטיבל בראשית, בזאר גנוסר? למי שיש כל מידע, תאריכים, או כל דבר אחר לגבי הנ"ל אשמח מאוד תודה מראש
 

john deere5

New member
תודה רבה לך אבל אין לי תשובות פה

הבאת לי אחלה אירועים אבל לא מה ששאלתי.
 

hen20001

New member
אטרקציות באילת

בעוד שבועיים וחצי, אני ושני ילדיי (9, 12) נגיע לעיר הדרומית לבלות במלון למשך 4 ימים. מתוכם יומיים מלאים. היינו כבר במצפה התת ימי, בעיר המלכים, IMAX. פרט לים \ בריכה, חשבנו על ריף הדולפינים ואו שייט בספינת זכוכית. ברשת אין כל כך פירוט, אשמח להמלצות מכאלו שהיו. בריף הדולפינים, פרט לשחיה \ צלילה עם הדולפינים, יש טעם ללכת לשם בכלל ? בספינת הזכוכית (יש סוגים שונים ?) יש צורך בדרכון ? בדרך לאילת אני מתכוון לעבור דרך ים המלח, איזה חוף מומלץ ? מסעדות זולות ?
 

פייטוש

New member
תשובה

באר עברונה מעיין א דפיה באזור אילת איך להגיע בנסיעה צפונה מאילת על כביש הערבה , מאה מטר לאחרי סימון הקילומטר ה 20 לאילת ,יורדים מזרחה לדרך עפר,נמצא את השילוט חוות עברונה בארות שרשרת ,נוסעים בדרך עד לדרך סלולה ,אשר בעברה הייתה הכביש הישן לאילת,במפגש פונים צפונה בעקבות השילוט לבארות שרשרת,לאחר קילומטר נבחין בסככה ושלט מידע על הבארות,בהמשך הנסיעה צפונה לעוד כארבעה קילומטר מגיעים לשלושה קבוצות של דקלי דום, הדרך מסומנת בשחור ממשיכים מדקלי הדום עוד צפונה עד לבאר דרגת קושי קלה. פרוש שמה של עברונה הוא כפי הנראה מקום מעבר, הבאר ממוקמת ליד דרך שהוליכה מוסלמים מערב הסעודית לכוון צפון אפריקה, במקום הייתה בעבר חווה חקלאית ,כאשר אספקת המים לגידולים נשאבה ממעיין סמוך, ומערכת ההשקיה התבססה על מאגר המים בבאר הלא עמוקה שנחפרה 200 מטר מהחווה,בבוקר מוקדם , ליד , סיור בדרך הפלמנגו אזור אילת איך להגיע בנסיעה צפונה מאילת על כביש הערבה , מאה מטר לאחרי סימון הקילומטר ה 20 לאילת ,יורדים מזרחה לדרך עפר,נראה שלט לכיוון פוגרות עין עברונה ממשיכים על דרך העפר העוברת בסמוך לחוות רודד,נמצא את השילוט חוות עברונה בארות שרשרת ,נוסעים בדרך עד לבריכות המלח, דרגת קושי קלה,עבירות לרכב פרטי. שירותים בטבע,אין ברזיות. ריף הדולפינים ,לא לשכוח להביא בגדי ים חמוד המצפה התת ימי אילת כניסה בתשלום סוג האתר : אקווריום תת ימי כיצד מגיעים : האתר ממוקם בכביש הדרומי של אילת לכוון מעבר הגבול טאבה, כשמונה ק"מ דרומית למרכז העיר אילת האתר פתוח בימים : א-ה בשעות 09:00-16:00 ,יום שישי בשעות 10:00- 14:00,שבת בשעות 10:00-17:00. חוות הגמלים – נחל שלמה אילת ממוקם באזור אילת כניסה לחווה אינה בתשלום ,התשלום רק בעבור סיורים ורכיבה,וכמובן קניה בחנות המזכרות ושימוש במזנון, באתר נתבונן בבעלי חיים,גמלים חמורים,כבשים ועיזים כתובת : בכניסה לנחל שלמה ביציאה הצפון מערבית של העיר בכביש הגבול המצרי. האתר פתוח בכל ימות השבוע בשעות 09:00-13:00 ובשעות 17:00-21:00, באתר ניתן לצפות בבעלי החיים , ניתנת הדרכה לבעלי החיים במקום בתאום מראש,ניתן ללטף את בעלי החיים , ניתן להאכיל את בעלי החיים במקומות מוגדרים,פינת פעילות לילדים,חנייה, פינת ישיבה ,מרבצי אוהלים,שתייה חמה מוגשת,מזנון וחנות מזכרות,מגוון טיולים וסיורים מודרכים ברכיבה על גמלים,בחווה חוות רכיבה הנקראת מרכבות שלמה המלך לסיורים על גבי כרכרות הרתומות לחמורים, כל אלה הם רק קמצוץ ממה שיש
 

hen20001

New member
תודה על הפירוט, לגבי הריף....

פרט לבגדי ים ולכך שאני חמוד, האם האתר מומלץ בכלל, מה בדיוק יש שם ?
 

w o m a n 10

New member
מומלץ מאוד!

במיוחד עם ילדים בגילאים שלך. אנחנו נכנסים לשם כל פעם שאנחנו באילת. זהו חוף ים סגור... מוסדר עם שרותי רחצה. אפשר להכנס למים לשחות לשרנקל כמו בחופים האחרים התוספת כאן היא הצפיה בדולפינים המתקרבים לגדר המפרידה בין המתחם שלהם לשטח הרחצה. גם כשיושבים על החוף רואים את הדולפינים הקופצים... חוויה. נוסף לכך יש גשרון ממנו רואים את הדולפינים ופעם בשעה , כמדומני ,מאלף מסביר על הדולפינים ומשחק איתם לעיני הקהל. יש גם שעות האכלה. כדאי כבר אמרתי ?
לספינת הזכוכית לא צריך דרכון היא שטה רחוק מחוף ירדן אבל רואים ממנה את עקבה. חוויה מומלצת. היינו כמה פעמים בסירות שונות... יש הבדלים... יחד עם זאת כל אחד מתרשם ממשהו אחר. בפעם האחרונה היה מאוד יפה. אם אזכר בשם החברה אכתוב בהמשך היום. חופשה נעימה!
 

w o m a n 10

New member
חחחחח

קריאה סלקטיבית
פייטוש ציין שהאתר חמוד
כדאי שתביא גם מגבות.
 

אדם 08

New member
חוצה ישראל

שלום בן דוד מאוסטרליה (25, דובר אנגלית ועברית) הגיע לביקור בארץ. הוא היה פה כבר די הרבה פעמים בעבר. יש לי שבועיים פנויים לטייל לבד. מישהו יודע להמליץ על סיורים מודרכים (רצוי באנגלית): נחלי הצפון/כנרת ירושלים (ביום, בערב) אם הוא רוצה לעשות מסלול בשביל ישראל- זה רק עצמאית? איזה קטע מומלץ בשביל במזג אויר חם כמו בימים האחורנים? איך אפשר להגיע מאשדוד או ת"א למצדה בתחבורה ציבורית? כל הצעה אחרת תתקבל בברכה.
 
חכה שגל החום יעבור ....../images/Emo178.gif

לשאלותיך.......... בימים לוהטים שכאלה חפש מסלולים רטובים קטע הירדן ליד כפר בלום הבנייאס שמורת נחל שניר גדות הכנרת בכל המקומות הללו ניתן גם ללון בתנאי קמפינג. לעשות את שביל ישראל במזג אויר שכזה נראה לי קצת לא אחראי . למצדה יש קו ישיר של אגד מתל אביב , הכנס לאתר של אגד לבדוק לוח זמנים .
 
ראי תשובתי לאדם

לא ציינת אם את רוצה להשאר בתחום המרכז , ואם אתן ממונעות....
..........אתן יכולות להשאר באיזור המרכז להתפנן בחוף הדולפינריום , ולאכול שם במסעדת מנטה ריי . ההגעה לשם מרמת גן עם קווי 61 או 30 עד מסוף כרמלית והליכה של 10 דקות לאורך הטיילת לכיוון יפו. מסעדות נוספות יש במתחם התחנה החדש שנפתח ממש מעבר לכביש או בנווה צדק. למקרה שתגענה ברכב פרטי יש מגרש חנייה גדול אחרי גן צ'רלס קלור. יום כייף לא הרחק מהמרכז ניתן לעשות גם בחמי יואב, בחוף מכמורת, ובנחשולים (טנטורה) .
 

אדם 08

New member
מסלול

חוץ מהמסג'רה. אני מחפש מסלול מעגלי. רמה בינונית-קלה עם הרבה מים במרחק של עד 3 שעות מת"א מה מומלץ? אגב, איפה אפשר לקנות שקית עמידה במים בשבת?
 
למעלה