הזמנה ליריד משפחות בגליל התחתון - כניסה חינם

span26king

New member
אטרקציות בצפון - אדרנלין

היי! אני מחפש אטקציות לי ולחברה באזור הצפון. בינתיים יש לי - ראפטינג הררי (375 ש"ח - שווה?), ירי צלחות חרס, ביקרו ביקב.. יש עוד הצעות? אני לא בקטע של גי'פים טרקטורונים סוסים וכו. כמו פבא לשתות בו איזה כוס בירה בסוף היום באצבע הגליל... (הברחש עוד קיים ? :D)
 

getzion

New member
כיתת רישום

שלום לכולם אני מארגן סטודיו בתל אביב, כמה קני ציור ובנתיים מודל דומם (אם תהיה מספיק הענות גם מודל אנושי) כעקרון אני מעביר שעור למתחילים אבל גם בעלי נסיון מוזמנים לרשום בשביל הכייף, זה כנראה יהיה ביום שישי 21 למאי מ13:00 עד 15:00 ויעלה 50 - 60 ש"ח יהיו מוזיקה וקצת בירות מוזמנים ליצור קשר [email protected] www.etzion-goel.com 054-7453160 ביי עציון
 

APRSMON

New member
אני אף פעם לא נכנסת להודעות כאלה.

אני נכנסת רק להודעות עם תוכן, כי אם זה לא מעניין אותי אז חבל לי על הזמן שלי. הודעות כאלה מזמינות או להכנס לבלוג של מישהו שחושב שזה הדבר הכי מעניין בעולם. או אתר פרטי של מכירות, זה תמיד בטוח לא משהו שמעניין, אחרת היו מרמזים על מה הם כותבים ולא עושים את זה בחיסיון כזה. אז לא פתחתי ולא נכנסתי להודעה. רק רציתי שתדעו.
 

suzanbar

New member
הזמנה ליריד משפחות בגליל התחתון - כניסה חינם

אנשי עסקים מהגליל התחתון והעמקים שמחים לארח במושב שרונה ביום שישי הבא 14/5/10 החל משעה 10:00, בתוכנית, סדנאות הפעלה ויצירה לילדים במחיר סמלי של 5 הש"ח, דוכני מכירה של מוצרים טיפוח וקוסמטיקה, תכשיטים מעוצבים, זרים מתוקים ועוד הרבה הפתעות,
 

weekend4

New member
קופצים ראש

דהים כמה שחם. אנחנו בקושי נמצאים בפתחו של חודש מאי, וכבר יותר מדי מהדורות חדשות הסתיימו בתחזית מזג אוויר שבה הוזכרה המילים "שרב" או "חם מהרגיל". התל אביביים מבין הקוראים כמובן שמחים, במובן מסוים, כי זה אומר שאפשר ללכת לים מוקדם ועוד בלי הלחות המעיקה של חום יוליאוגוסט. אבל לא כולם אוהבים את הים, בטח לא זה של תל אביב. הוא לא תמיד נעים, ובעונה הזו, עם כמה שחם בחוץ – הטבע צוחק עלינו באירוניה והמיים עדיין קרירים. מה גם, שגם עבור מי שכבר אוהב את הים, להגיע עד תל אביב בשבילו זה סיוט למי שמתגורר מחוצה לה ואין לו תו חניה. גם חופים אחרים בארץ הם לא תמיד פתרון, כי גם עליהם צריך לשלם לפעמים, מה לא שמעתם? מה שמחזיר אותי לנקודת המוצא – חם. הפתרון מונח כאן למרגלותינו. בעלי צימרים רבים הבינו כבר מזמן את הקטע והתקינו סוגות בכל מיני גדלים וסוגים בצימרים שלהם. אין חול מעיק שנבדק לרגליים, אין ים בטמפרטורה שלא מאפשרת כניסה ולא צריך להתחמק מהמדוזות העוקצניות (שאמנם עכשיו עדיין לא פקדו את חופינו, אבל חכו להן בקיץ). אז למה לא לנצל אותם ולצאת לחופשה, במיוחד עכשיו כשכבר מספיק חם מצד חד אבל עדיין אין טירוף של המוני ישראלים שעטים על הצימרים מצד שני? צימרים מומלצים עם בריכה כאמור, יש לא מעט צימרים עם בריכה אבל רובם הם בסך הכל עוד יחידת אירוח עם בריכה מתנפחת, שזה, אעפס, לא אטרקציה של ממש. מי שכן השקיעה בבריכה שלה היא אתי, למשל. בצימרים "אתי על הגבעה" תמצאו ארבע בקתות אבן מפוארות המתאימות גם למשפחות עם ילדים, המפוזרות סביב בריכה חיצונית שמיועדת בעיקר לאלו שרוצים קצת להירטב אבל לא לעשות מזה עניין גדול. פשוט, צנוע, אבל יפהפה. חוויה מעט יותר מיוחדת תקבלו אם תגיעו לבית האירכים שבחמדיה (סג'רה). בקתות האבן של בתי האיכרים הם בעלי אופי מעט מיוחד, שלא בהכרח יתאים לכל אחד שבא לבקר, ורואים שהמעצב הקפיד על כל פרט ופרט בעת בנייתן, לרבות האביזרים השונים שתלויים על הקירות שיגרמו לכם לשכוח לרגע שאתם במאה ה-21. אבל בבריכות עסקינן, וכמו בצימר, כך גם בבריכה – תסמכו על בעל הבית שיש מגע מיוחד. בריכת אבן שבנויה כך שמזכירה טבילה טבעית בחיק הטבע, עם כל הנוף שחובק אתכם מסביב. אם ממש חם, מומלץ לקחת את ארוחת הבוקר המפנקת לטבילה שלכם בבריכה. בריכות יוקרתיות לא רק צימרים עם בריכה יש, אלא גם בתי מלון בוטיק שמציעים בריכה בסגנון מעט יותר יוקרתי לבעלי היכולת הפיננסית לעמוד בה. שני בתי מלון כאלה ממוקמים להם בגליל העליון, ושניהם מציעים לכם בריכה מאוד יוקרתית שאפילו מתאימה לשחייה, אם בא לכם קצת לעסוק בשחייה בשביל הספורט. אמנם שניהם ממוקמים מאוד בסמוך אחד לשני, אבל ההבדל ביניהם הוא כמו ההבדל בין שמים לארץ. הראשון הוא "אחוזת טל" האקסקלוסיבית שבמושב חוסן, שמציעה חדרים בעיצוב פאנג שוואי המתבסס על אלמנטים של עץ, עם ג'קוזי פנימי פרטי בכל סוויטה שזורמים אליו מפלים מהקיר. הסוויטות, אגב, מיועדות לזוגות בלבד. השני הוא "המקום" שבמושב נטועה, עם עיצוב שיותר מתבסס על אלמנטים של אבן משולבת בברזל, שעוצב בעזרתם של שני אמנים מקומיים כדי לשמור על החיבור אל האווירה המקומית. הציצו על העיצוב שלהם בדפים שלהם בשביל להבין את ההבדלים הגסים. בקיצור, עזבו אתכם ים, חבל על ההתלבטות – לכו לבריכה. ואל תשכחו לארוז בגד ים.
 
למעלה