מודיעין שלום...

Ofra m

New member
היי לכולם, רציתי לשאול

אנחנו זוג עם ילדים במגוון הגילאים...18, 8, ושנה וחצי, אנו מחפשים טיול שלא יהיה יקר בחו"ל בסוף אוג'...חשבנו על כריתים או אוסטריה כי אלו נראים לי הכי נורמלים במחירים באוגוסט, מי מבינהן מתאימה יותר? ואם יש עוד הצעות אשמח...תודה ושבת נהדרת עופרה.
 

Miki son

New member
הזמנת כרטיס במשכן לאומנויות הבמה בת"א

אני רוצה להזמין כרטיסים להופעה ב'משכן לאומנויות הבמה' בת"א.. השאלה היא לאנשים שהיו שם או מכירים את המקום מבפנים: איפה כדאי להזמין? יש את האולם (החלק שמול הבמה) אבל כל המקומות באמצע נלקחו ויש מספר מקומות פנויים בצדדים בשורות 1-11 (מתוך 21 שורות). יש את יציע מרכז שלפי המפה באתר נמצא אחרי האולם, שם יש מספר מקומות בשורות 1-2 (מתוך 9) ויש את יציע ימין ושמאל, שנמצאים מצד ימין ושמאל של היציע המרכזי (אחרי האולם) ושם יש מקומות פנויים גם כן בשורות 1-2. השאלה היא איפה עדיף להזמין זוג כרטיסים? באולם שיהיה קרוב לבמה, אבל בתחילת/סוף השורה ולא באמצע? או ביציעים שם אפשר יש אפשרות לשבת איפה שרוצים בשורות 1-2 אבל זה היציע ואני מפחד שזה יהיה רחוק מדי מהבמה? מה דעתכם ועל מה אתם ממליצים?
 

APRSMON

New member
בוקר טוב, שבת שלום, מי חכול לספר לי על הבתים

הפתוחים היום בת"א. מה זה? איפה זה? שאלת השאלות האם זה בכלל כדאי אשמח לכל אינפורמציה.
 

Ofra m

New member
מי יודע איפה אפשר לאכול

צהריים באזור בית שאן?
 

כליל71

New member
מבקשת עזרה מכל מי שיודע

שלום רב, אני מחפשת פעילות בבאר שבע לאנשים מבוגרים ולא מצליחה למצוא. מצאתי בקיבוצים השכנים פעילויות יצירה לילדים, מצאתי המלצות על גינה ציבורית קטנה, באר אברהם ובדואים עם טאבון אבל לא לכך הכוונה; אני מחפשת מקום טיול ראוי, אתר /סיור או טיול יפה/מעניין בסביבות באר שבע - אודה לכל מי שיכול לעזור. בתודה מראש.
 
בית שאן והסביבה

בבית - שאן עצמה ,אין בשורות קולינריות לצערי , למעט במרכז המסחרי הישן או מזללות מוכרות בתוככי הקניון בשבת הכל סגור וצריך להביא שנוווצים מהבית. אבל מסביב לעיר יש כמה אופציות. יש מסעדה טובה בדרך לבית שאן בכניסה לקבוץ חפציבה איטלקית בתחנת הדלק בכניסה לקבוץ בית השיטה "רוטנברג" בקבוץ גשר
 
אם לא נרשמת מראש....

אין סיכוי כך נאמר לי ובכל מקרה זה נגמר אז בשנה הבאה כדאי להתארגן זמן רב מראש כל הפרטים כאן
 
תלוי

בסוג המופע במופע מוסיקלי אפשר לשבת גם על התקרה, המיקום חסר חשיבות ממילא כולם על הרגליים בשלב זה או אחר והמעריצים בכלל צמודים לבמה כך שמי שקנה בשורות הראשונות ממיטב כספו , נאלץ לזוז בשל הדוחק..... במופע תאטרון כדאי לקנות עד כמה שניתן קרוב.
 

מ ר י ם 7

New member
שאלה

האם הסתימו השיפוצים במוזיאון למורשת יהדות מרוקו ? בירושלים בשכונת מחנה ישראל האם הוא נפתח לקהל?
 

מאיייקה

New member
שלום אשמח לעזרה!

אני זקוקה נואשות לרעיון לבילוי זוגי בשישי הקרוב בשעות הבוקר צהרים באיזור המרכז. לא מסעדה או משהו בסגנון, וגם לא כרטיסים למופע, גן חיות וכו' מכיוון שאנחנו נבקר במקומות כאלה באותו הסופ"ש. חשבתי על נמל ת"א אבל היה נראה לי שאין שם ממש מה לעשות חוץ מלהסתובב. אשמח לכל רעיון תודה מראש!!
 
נואשות??????

נשמע שאת במצוקה...
הנה קישור שיעזור לך לצאת ממנה יש אתר חדש הנפתח לקהל בימים אלו והנמצא מול הדולפניריום שמו התחנה, והוא נבנה במקום בו היתה תחנת הרכבת של יפו. מתחם עם מסעדות וחנויות. ועוד הצעות........ מוזיאון גוטמן במתחם נוה צדק הסמוך שוק האוכל והעתיקות בדיזנגוף סנטר לטייל בשדרות רוטשילד , במדרחוב נחלת בנימין עם שוק האמנים מציאות וקניות בשוק בצלאל במיוחד בימי שישי שוק הפשפים ביפו בלו בנעימים
 

דורית511

New member
עזרה בבקשה

שלום לכולם, אני מחפשת חוף מומלץ באזור הכנרת לאירוע משפחתי. החוף צריך להיות מסודר (מקומות ישיבה, צל וכו') כי יהיו שם אנשים מבוגרים. בנוסף, אני צריכה שיהיו אטרקציות לצעירים. אשמח לעזרה, תודה.
 
כל החופים המוסדרים סביב הכנרת

כגון - חוף גיא חוף רון השייכים לבתי מלון ןנחופים השייכים לקבוצים הסמוכים לקו המים חוף צמח האון עין גב אמנון וגופרה(שייך לתל קציר) פרטים עליהם תמצאי ב 144 אלו חופים , מסודרים עם שמירה, חניה , שרותים ומקומות ישיבה תמורת תשלום הם יכולים לעזור לך בארגון הארוע או לאפשר חניה מוזלת למשתתפים מאד ממליצה על חוף אמנון אולם הוא נמצא צפונית לכנרת.
 
למעלה