אמצע שבוע עם ילד בתל אביב

אמצע שבוע עם ילד בתל אביב

צריכה את עזרתכם. אהיה עם בני בן ה-4 בשבוע הבא בבדיקה בשניידר, אנו מגיעים בטיסה לשדה דב ויש לנו כמה שעות עד הטיסה חזרה.איך מעבירים את הזמן בעניין לילד בגיל זה? צריך לקחת בחשבון שאנו מתניידים במוניות (או אוטובוסים?) אשמח לעזרה. לא מכירה כ"כ את ת"א.
 
רעיון לבילוי לבן של המלכה ../images/Emo13.gif

לקחת אוטובוס לעזריאלי, להעלות לתצפית להעביר לילד את התחושה שהכל קטן עליו. לצרוב בזכרונו את המראה שהוא יכול להתמודד עם הכל.
בבדיקה ובהנאה מהבילוי המשותף.
 

אסנתפ

New member
אם את רוצה להישאר קרוב לשניידר

לא רחוק משניידר יש את גן החיות/ פינת החי של פתח תקווה. זה אפילו במרחק הליכה משם (אולי לילד בן ארבע אחרי בדיקה קצת גבולי, אבל למבוגר בקלי קלות)
 

w o m a n 10

New member
כמה הצעות משלי...

תלוי במהות הבדיקה ועד כמה היא מתישה. אני הייתי ממליצה מקומות ליד שדה דוב כדי לא להיות לחוצים במידה ויהיו פקקים בדרך לשדה התעופה. אפשרות אחת היא קניונים ממוזגים. קניון רמת אביב אם תלכי על זה אסביר לך איך להגיע לגן שעשועים מוצל הנמצא סמוך לשם. עזריאלי [אפשר לברר אם יש שם מתחם של "מתנפחים"] הקניון הצמוד לבית החולים איכילוב, לא זוכרת את שמו [שם יש מתנפחים] אפשרות אחרת היא הירקון אפשר ללכת לאורך הירקון יש שם גם גני שעשועים או [לדעתי אפשרות טובה יותר] להגיע לאגם שבפארק הירקון... קרוב אליו - בכיוון רמת גן- יש ברווזים ובני דודם
אפשר להאכיל אותם ואחר כך לשבת על הדשא תחת עץ לקרוא לו סיפור ולנסות שירדם מעט. כדאי להביא נשנושים. אפשרות אחרת היא חוף הים ישנם בתי קפה ממש על החוף את יכולה לשתות קפה והילד ישחק בחול ממש לידך. יש שם גם ספות... הילד יכול להרדם כמעה או רק לנוח. מידע נוסף שאולי יענן אותך יש את ארומה ובורגר ראנץ [או דומיו] במתחם של בית החולים. רפואה שלמה לבנך תהנו לכם בעיר הגדולה.
 

w o m a n 10

New member
בפארק הירקון יש גם פינת חי

בה אפשר להאכיל חיות קטנות ואף ללטף אותם. אם תהיי מעוניינת בפרטים מדוייקים... בכיף.
 
למעלה