תודה למנהלת ולפורום המקסים הזה

w o m a n 10

New member
תודה למנהלת ולפורום המקסים הזה../images/Emo23.gif

קמנו שבת בבוקר עם תשוקה לטיול קליל, קצר וקרוב. ברוב המקומות הקרובים היינו כבר מספר פעמים. להתחיל לחפש בגוגל.. ארוך מידי... נכנסתי להצעותייך, שוקולד, והפור נפל על מערות בית ג'וברין. התברר כהחלטה נבונה. ההפנניג שהיה שם הוסיף להנאה אעפ"י שלא היינו עם ילדים קטנים. היו הסברים והכוונה והסעה מסודרת בין החניונים השונים דבר שאיפשר לטייל ברגל בלי לחשב איך נחזור. הפריחה שם מדהימה בגיוונה. נהנינו מאוד. לא לקחתי מצלמה
שוקולדה
 

w o m a n 10

New member
ביום שישי-שבת הקרובים- צעדת הגילבוע../images/Emo141.gif

חייבת ללכת.. כשאחזור אביא קישור.
 
צעדת הגלבוע

בשמחה רבה תתקיים במועדה.בשנים האחרונות משתנה המועד המקורי בגלל תנאי הליכה בעייתיים,בעקבות הגשמים. הפעם,תביאי מצלמה. אנחנו תמיד מצלמים את העמק הנשקף מתחת, אבל,זה תמיד "מוקטן"...ובבקשה,לא לצפות לאירוסים... ושיהיה לכולנו "בכייף"... התבלינה שבגן.
 

Shaycus

New member
הופעה של זמר בחתונה,

יש לי התערבות קטנה עם אמא שלי, מישהו יודע אולי פחות או יותר כמה לוקח אמן להופעה בחתונה, משהו כמו 3-4 שירים? (אני לא מתחתן והכל היפוטתי אם זה משנה משהו) נ.ב שאני מדבר על אמן אני מתכוון לזמרים היותר מפורסמים..נניח קובי פרץ ושרית חדד
 
עם חשבונית מס? ../images/Emo8.gif

ממה שחתוב בתשקורת זה נע בסביבות 30-40 אלף ש"ח לשני הזמרמרים שהזכרת אבל הכי טוף מתי אתה מתחתן , תרים אליהם טלפון ותשאל מי נצח בהתערבות?
 

adishafan

New member
אליפות ישראל בטיפוס - הפנינג לכל המשפחה!

אירוע הטיפוס הגדול בישראל מגיע לחיפה בפסח ! שבת, 20 במרץ 2010 בשבת הקרוב ה -20 במרץ, תתקיים אליפות ישראל בטיפוס ספורטיבי על קיר יואב, באקספארק, חיפה. קיר יואב נחשב לקיר המקצועי ביותר בישראל. הוא מתנשא לגובה 16 מטר. הקיר הוקם על-ידי הוריו של יואב ניר ז"ל. יואב שהיה מחלוצי הטיפוס הספורטיבי, נפטר ממחלה קשה. בתחרות, שנערכת זו השנה השלישית ברציפות לזכרו של יואב ניר, ישתתפו 150 מטפסים ב-11 קטגוריות על-פי גיל, מין, מטפסים מקצוענים ומטפסים חובבים. האליפות מאורגנת על-ידי חברת שפן הסלע, המתמחה בספורט אתגרי. ברשימת המתחרים נמצאות דמויות מעניינות ביותר ובהן: יהודה ניר (70+), אביו של יואב ניר ז"ל, שהתנגד בזמנו שבנו יטפס; דורית דורון, אם וסבתא, בשנות ה- 50 לחייה. דורית חזרה בימים אלה מחודש של טיפוס אינטנסיבי בספרד; עופר בלוטרייך (30), מהמטפסים המצטיינים בעולם, חזר מחודשיים של טיפוס במיטב הצוקים באירופה; יניב הכט, מקום 3 באליפות אירופה בשנת 2006/7 בקטגורית בני נוער (13-15) ורם לוין אלוף אירופה בקטגוריית ילדים לשנת 2008. התחרות תחל בשעה 9:00 בבוקר ותימשך עד השעה 19:00. הכניסה למתחם והשתתפות בתחרויות החובבנים, אינה כרוכה בתשלום. סביב האליפות ייערך הפנינג ספורט אתגרי למשפחות הכולל מבחר מתקנים :מתנפחים , ג'מבורי , פינות זולה , קיר טיפוס , טיפוס ג'ומרים ותחרויות נושאות פרסים לקהל הרחב – בחינם ! ובנוסף פארק חבלים , אומגה וטרמפולינות בנג'י בתשלום סמלי ( 10 ש"ח למתקן )
 
למעלה