יריד גלילי

יריד האמנים בפרדס חנה-כרכור יתקיים

בימים חמישי ושישי וכן במוצ"ש, בין התאריכים 18-20.3. המידע המלא באתר www.oman-ph.co.il ושיהיה חג פסח שמח עם שפע של בריאות.
 
זו אכן מסורת.

כילידת המושבה ,המתגוררת היום במושב סמוך,גן השומרון,אני רואה שפרדס חנה זינקה והתפתחה ובכל תחום. יריד הבית הפתוח משתדרג כמדי שנה,תוך התחשבות במירקם האוכלוסיה המגוון. אני נוהגת,כמדי שנה לבקר בכמה בתים ומשקיעה מכיסי ,בעיקר, ב"בית לחיים" של אלו"ט. החוסים מציירים ויוצרים כלים יפים מחימר.גם פרקטיים וגם זולים בעבודת ידם. אני קונה ומציעה לכל המבקרים שבאים לחווה שלי.כך ששרשרת ההפצה נמשכת. אני ממליצה לך,לבקר גם במקום המיוחד והיפה, הזה הקרוי "בית לחיים".
 
בית אלו"ט,כעמותה,

הדואגת לילדים האוטיסטים,מקימה בתים /מסגרות ביתיות בקהילה. בית לדוגמא,באיכות גבוהה של חיים ודאגה לילדים ,המגיעים לבגרות, נמצא בפרדס חנה ושמו "בית לחיים",ומאכלס צוות טיפולי רב למספר קטן של חוסים. בבקרים כולם מוסעים למסגרות / פעילות,כשאחת מהן מקיימת מרכז ליצירה. חלק מבין כל החוסים,עוסק בעבודות אומנות יפות ביותר.הרב מורכב מחימר המתאים לשימוש יומי ולאביזרי נוי הקיימים בשוק. אני,כמי שמאד מחוברת למגזר השונה,שמחה לרכוש כלים ולהציגם למכירה בחווה הייחודית שלי "תבלין בגן",בגן השומרון,הסמוך לפרדס חנה. החווה נוסדה על בסיס החממה האורגנית שלי "סאן גן" ובחיפוש באינטרנט עולים הפרטים בשני השמות גם יחד. www.tavlinbagan.co.il אשמח לביקור בחווה האורגנית שלי,במיוחד בחופשת הפסח,כשאני כל הזמן, משדרגת את המקום,כראות עיני וכבקשת המבקרים.חיוני לתאם מראש.
 

galitkaf

New member
יריד גלילי

במושב אילניה שבגליל התחתון מתקיים בכל שבת ראשונה של החודש יריד גלילי, בו מוצגים חפצי אומנות מקוריים, תכשיטים, מזון, תוצרת חקלאית ופריטים שונים ומשונים של יצרנים מהסביבה. החווה 'ירוק עז' בה נערך היריד מקסימה, שפע מרחב ירוק, דיר עזים, גדיים, פינות ישיבה ורביצה, שרותים, חניה מסודרת... והכניסה חינם.
 

yanivzips

New member
לא בעייה לייצר אטרקציות ספיישל לאירוע מסויים

יש אירוע בפתח? פורטל האירועים חדש ואטרקטיבי במיוחד "לולולו" עולה לאוויר . כל מה שצריך לאירוע במקום אחד . אנשי מקצוע הטובים והמובחרים ביותר במחירים אטרקטיביים - "צחוק מאירוע" צוות צחוק מעבודה מחליף את הדרשה המסורתית בקטע סטנד אפ אישי אינטימי וקורע . סרטי בר מצווה , שירים , תקליטנים', צלמים , אטרקציות , כנריות , מתופפים , מופע שופרות , מצגות תמונות אישיות קורעות מצחוק . הופעות , קריוקי , הנחיות והפעלות , ועוד ועוד ועוד . הכול לחתונה , לברית , לבר מצווה , לימי הולדת , לחינה , לאירועים עסקיים במחירים אטרקטיביים במיוחד.
 
האירועים שבלב

כשהייתי ילד, היו שני אטרקציות, לונה פארק וסאפרי. היום כשבכל פינה קיימת אטרקציה ובכל חודש יש פסטיבל הילדים כבר לא מצליחים לשבוע, מרוב שפע נראה כי דבר לא מספיק להם. אולם אם זאת, כמו שלמדתי מהורי, את האירוע אנחנו יכולים לצור מליבנו. החשוב הוא להיות יחד, ולרצות להנות
 

friavi

New member
מוזיאון השרון בשחק אותה

שמעתי חלק ממוזיאון השרון שהיה ברופין עבר לשחק אותה מישהו יודע פרטים
 
יום המעשים הטובים חל היום

חיפשתי ומצאתי שאכן המוזיאון עבר למתחם שחק אותה.
 
למעלה