על הפרק : ארוחות בוקר

על הפרק : ארוחות בוקר ../images/Emo96.gif../images/Emo84.gif

מכירים את הבופה הישראלי הכי מפורסם בעולם? בופה ארוחות הבוקר של אכול כפי יכולתך המוגשות במרבית בתי המלון בארץ , ככל שדרוג המלון גבוה כך נראה המזנון. בכתבה שהתפרסמה אתמול במוסף מסלול בידיעות אחרונות , התרשמה הכתבת מהארוחות המושקעות וההצע הענק שהוגשו לה ב 10 בתי מלון באילת . במקום הראשון זכו הרויאל ביץ, הרודס ודן, המגישים לסועדים אפילו גרגרי רימון קלוף ותנורי הלחם משגרים בזמן אמת לחמניות פוקצ'ות ויתר דברי מאפה אל המזנונים, ועוד לא הזכרנו את אגף המתוקים שהשתדרג לכוסיות כי סתם עוגות שמרים היום זה לא אופנתי. אישית, אני חושבת שהכתבת פספסה נקודה חשובה ,שאם תשאל עליה כל מלצר במלונות ארצנו תקבל תשובה אחידה, וכוונתי לבזבוז העצום והזלזול שבארוחות אלו. התופעה של ה"עיניים הגדולות" בעיקר של הישראלים המעמיסים ערימות על צלחות , מתוך או תחושה שכאילו מחר תופסק אספקת המזון לכד"א, או בשל הרצון למצות מכל שקל שהושקע בנופש את המקסימום בבחינת אני לא פראייר. הלו הלו.........אני רוצה לפעמים לקרוא לעבר ההולכים בין המעברים בחדרי האוכל עם ערימות צלחות על כל יד , ואחר כך משאירים ערימות מזון שלא נגעו בו שמוצאות את דרכן אל הפח! ....בבית שלכם אתם אוכלים יותר? ....למה לא תעמיסו במידה קצובה תסיימו , ואם אתם מרגישים צורך קומו שוב..... איזה מסר מקבלים הילדים? איך אנחנו נראים בעיני יתר העולם ואשתו המתארחים כאן? מי מרגיש טוב עם הבזבוז הזה בשעה שעשרות מאתנו יכולים לממן בקושי גבינה וחלב ולחם אחיד? ואני שואלת אתכם....האם גודלה של ארוחת הבוקר הוא שקול בעיניכם לבחירה בבית המלון? מה מנחה אתכם בבחירת בית המלון?
 
מרגישה נפלא ../images/Emo13.gif

אם לא נצא לחופשה לעניים זה לא יתרום בכלום.
חינוך לערכיות איננו בא לידי ביטוי רק במלון, חינוך לערכיות נמדד בציר הזמן. כנ"ל לגבי יתר העולם ואחותו. בשנים האחרונות יותר מקפידה על הבריאות לכן פחות מתלהבת מבופה עם 100 סוגי גבינות. החברותה הרבה יותר חשובה לי, מאשר האוכל.
אלו היו 60 שניות על תפיסת עולם ושאר ירקות
 
תודה ../images/Emo25.gif

אם הייתי..
היית רוצה לחשוב להתנהל בדרך אחרת? האיך כרגע לא משמעותי.
 
מעדיפה איכות על כמות

וכואב לי הלב על כל המשאבים הנזרקים לפח.....לא חושבת שממש קשור לעניים אלא יותר על המשאבים המוגבלים של כדור הארץ..
 

maybesure

New member
בכלל לא אוהבת

בתי מלון. מעדיפה צימר - לקנות הכל במרכולית מקומית, להכין בעצמי אוכל אכיל טעים ובריא. אבל זה כי זו אני ואני נורא מפונקת באוכל.
 

SSSSS2

New member
וואו איך אני מתחברת

אני בכלל מעדיפה לינה בלי א. בוקר. וזה עוד מכריח אותי לקום מוקדם .. ומי רעב לפני 12-13 ? פעם עבדתי בצימרים ושנאתי את ארוחת הבוקר,לראות את המקום לאחר שעם ישראל וילדיו עזבו אותו היה מעורר שאט נפש. בזמנו הייתי נשואה לכזה, היה לי כ"כ קשה לראות את החזירות שלו מול אופצית האכול ככל יכולתך, ואיך היה מנסה בכוח לדחוף אוכל לבנות שלנו. רק כי זה "חינם". ברוך השם השלב הזה של חיי מאחורי ואת החינוך לאכול בכבוד ולא בגרגרנות אני נותנת.
 
פייטוש אתה לא תאמין...

אתמול שמשת לי השראה הכנתי צלחת דומה לגוזלים שלנו לארוחת הערב... תודה
 
למעלה