חרדים אל להיות טפילים תלכו לעבוד ותשלמו מס

חרדים אל להיות טפילים תלכו לעבוד ותשלמו מס

כי רק לעשירים יש את הפריוילגיה לא לתת
ועוד בהכשר מס הכנסה
ואם טוענים שהם יבריחו את עסקיהם מכאן
גם זה לא תמיד מדויק
כי חברת נשר (שהיא גם קרטל ולא סתם קרטל אלה בהגנת המדינה)יצרנית המלט לא יכולה לברוח מכאן (כי המחצבים מה לעשות באים מהקרקע)
וראו גם ראו איזה מס חברות על איזה רווח
ותבינו עד כמה העוול זועק לשמיים

נשר משלמת למדינה תמלוגים של פחות מ־1% מההכנסות

בחמש השנים האחרונות שילמה נשר 63.7 מיליון שקל בלבד כתמלוגים על השימוש שהיא עושה במשאבי הטבע שמהם מייצרים מלט, כשבאותן שנים רשמה החברה הכנסות של יותר מ־8 מיליארד שקל.
כך עולה מנתונים שהגיעו לידי "כלכליסט" והעמותה לחופש המידע.
נשר היא יצרנית המלט היחידה בישראל(וגם המוכרת היחידה כי המדינה לא מאפשרת יבוא י.א), שמייצרת מלט במחצבות רמלה, הרטוב וטמרה. החברה פועלת תחת חברת משאב, שמוחזקת על ידי כלל תעשיות (75%) וקבוצת CRH הבינלאומית (25%) הפועלת בתחומי חומרי הבניין והמלט. לפני כשנה מכר נוחי דנקנר את השליטה בכלל תעשיות ללן בלווטניק.
 
הכל קומבינות במדינה,ועל חשבוננו

הנה תראה גילעד שליט מסתובב לו בעולם,ומרצה,מכניס מיליונים למדינה,והם בוכים שאין כסף,והוא מקבל את כיסוי ההוצאות ע'ח התרומות ומסתובב לו בעולם,למה לו שיהנה אבל למה הם בוכים?
 
אם מישהו במירמה זרק אותך מביתך ונישל אותך

מכל רכושך
ולאט לאט הוא מגלה שאת דירת החדר המסכנה שהוא הפך לוילה ואת חסכונותיך המצומקים הוא הפך לרכוש רב אתה תקבל. על מגש של כסף ואם זה לא מספיק אתה מסתובב לו בין הרגליים וגם נראה לו שאתה מידי פעם מצחקק למשבתו ומרמז/אומר לו אמרתי לך ואתה רוצה גם שהוא ישמח וגם יארח אותך ואולי אפילו בכבוד ברור שהוא יוצא מדעתו וחושב כל היום איך מעיפים את הנודניק הזה לכל הרוחות אז נכון שהוא כמו כל מפיונר מכובד לא ילכלך את ידיו ועוד בגלוי בפלילים אבל באלגנטיות הוא יעשה כל שביכולתו לנפנף אותך ואפילו לעולם שכולו טוב וגם אם יקדמך בחיוך אדיב ברור לך שמכיון שבמאפיונר עסקינן לא חיוך יש כאן אלא תוכנית של נחש מתחת לקש
והנמשל. ב ר ו ר !
 
הנה תראו לאן הולך.הכסף של משלמי המיסים

כן לבני המיעוטים 400מיליון שח, כמה מסכנים אין להם כסף,עוד מכה לציונות סגן יושב ראש אם אני לא טועה זהו המחבל הדיפלומטי,אחמד טיבי,החיה ששמה פס על כל המדינה ועושה מכל סיפור קטנוני יהודי פיל,וסיפור ערבי גדול אפילו לאותח את הג'ורה שלו.
העיקר על החרדים כולם מדברים
 
יותר נכון
הולך אל הטרור


הכסף הזה הולך אל תשתיות טרור נגדנו -
לא אל מישפחות ניזקקות או עניות ....................
 
לא מאמין במדינה יהודית,וכולם עושים לו כבוד

אחמד טיבי שר'י,וימ'ש לא מאמין במדינה יהודית,ומתגאה ואומר אני אומר זאת מעל כל בימה,סגן יושב ראש הכנסת,מחוקק חוקים,משתכר על חשבוננו,ואין פוצה פה ומצפצף.
אני רוצה ליראות שאני יגיד דבר כזה ולא יעצרו אותי,נשרת את המדינה ונישמור על יועצו של הכלב ערפאת ימח שמו,יקבל טיסות וכל התנאים על חשבון יהודים משלמי המיסים.
החחחחח זהו חזונו של מקים מדינתנו הרצל,יחי מדינת ישראל
 
במחילה מכבודו,הוא לא המקל,הוא אנחנו המטומטמים

אין ספק שכל הממשלה וזרועותיה הם מקלות,וכל הראיות שאנחנו מביאים מכל מני כתבות למינהם זה רק שנבין שאין לנו תיקווה לא בממשלה ולא בצבא טלא רק בישיבה,ומי שחושב שהוא,ובזכותו המדינה קיימת כגון הציוניות,ובזכות מקימי המדינה ,ובזכות עובדי הפרנסה,ולכן אנחנו מראים את האפסורד של עם חופשי בארצנו,והדמוקרטיה,וכ'ו כל המילים היפות,אינם אלא כדי להקים מדינה פורקת עול תורה ומצוות,ועל זה נאמר 'וד'ל
 

יפיופה62

New member
לא מבינה איך הם כ"כ עיוורים לא מובן ליי

או שפשוט כמו שפרעה היקשה ליבו ככה גם הם כביכול הלב שלהם קשה כמה עצוב
 
למעלה