אם הותקפת ועוד בידי ערבי והמקרה אירע

אם הותקפת ועוד בידי ערבי והמקרה אירע

במדינת [צ]חוק כגון מדינת סדום המתקראת ישראל רצוי שתשמע לעצת חז"ל ואל תתודע לראשות שאם לא כן תעבור על בשרך את חוקי סדום
על מה אני מדבר קראו בבקשה
סדום: קורבנות הלינץ' נחקרו באזהרה והורחק
ואלחנן גרונר | ט״ו בתמוז ה׳תשע״ג (23/06/2013)
תושבי בית אורות שהותקפו בידי ערבים בלינץ' המוני, נחקרו באזהרה במשטרה בידי חוקר ערבי, בחשד שתקפו ערבים באירוע. הם הורחקו ממקום האירוע למשך שבועיים,
לטענת מפקד התחנה בכדי "להגן עליהם".
כעת הם חושפים פרט נוסף על הארוע
ביום שלישי האחרון תקפו עשרות ערבים רכב שבו נסעו תושבים יהודים מבית אורות שבהר הזיתים.
התקיפה אירעה בצומת א-טור והתושבים נאלצו להימלט מהמקום תוך שהם משאירים את הרכב לחסדי הפורעים הערבים.
אולם אם חשבו כי יסיימו את האירוע עם חבלות ונזק לרכב בלבד, הרי שבתחנת המשטרה ציפתה להם הפתעה.
שניים מתוך המותקפים הגיעו להגיש תלונה ומצאו עצמם עד מהרה נחקרים באזהרה בחשד לתקיפת עשרות הערבים.
"היו בתחנה כמה ערבים שהצביעו עלינו וטענו שאנחנו תקפנו רכבים של ערבים", סיפר לקול היהודי רועי אלנקווה. "מיד כשסיימנו להגיש את התלונה פנו אלינו השוטרים ואמרו לנו שאנחנו צריכים להחקר באזהרה".
חוקר ערבי בשם מג'ד חקר את השניים בחשד לסיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, תקיפה וגרימת נזק לרכב.
"הערבים טענו שאנחנו עצרנו את הרכב, צעקנו מוות לערבים, איימנו בנשק וניפצנו שמשות של מכוניות", מספר אלנקווה.
"העניין הוא שכל האירוע מוסרט במצלמות אבטחה ורואים שהכל המצאה גמורה.
הדבר היחיד שיכול להיות שקרה זה שאחד החבר'ה מהישיבה זרק אבנים על עשרות התוקפים הערבים תוך כדי שברחנו מהם,
אבל זה כמובן היה מהגנה עצמית. את הנשק הרי החבר שלי פחד לשלוף מחשש שיעצר".
בסיומה של החקירה נדרשו השניים לחתום על הרחקה מצומת א-טור למשך שבועיים "מפקד התחנה טען שהוא עושה את זה להגנתנו כדי שהערבים לא יפגעו בנו בעקבות האירוע", אומר אלנקווה ונראה כי אם הדבר אינו היה עצוב הוא היה מצחיק.
כאמור, אלנקווה מסביר כי טענות הערבים מצוצות מן האצבע. "הרי היו באירוע ארבעה אנשים. מדוע חקרו רק שניים? פשוט אנחנו הגענו לתחנה להגיש תלונה אז הערבים הצביעו עלינו".
אלנקווה גם מציין כי כשהגיע בערב מיד לאחר האירוע להגיש תלונה, נמסר לו כי לא ניתן להגיש אותה ושיגיע בבוקר.
בבוקר היו היהודים השניים להגיש את התלונה,
מה שגרם יתרון לתלונת הערבים.
אולם יחס המשטרה ליהודים גורר גם פרסום של פרט אותו ביקשו מאיתנו בבית אורות שלא לפרסם מיד לאחר האירוע.
מסתבר כי בתחילת הלינץ', הגיעה ניידת משטרה למקום, ראתה את המתרחש, התפרססה ונמלטה. רק כעבור ארבעים דקות הגיע ניידת נוספת אך היה זה לאחר שהתושבים חילצו את עצמם מהמקום. "הניידת ברחה" - משטרה במקום התקיפה אלנקווה מספר כי לא רצה להביך את המשטרה.
"לפני האירוע היה שבוע שקט מאוד הודות לפעילות המשטרה ובוקר לפני התקיפה גם הודיתי על כך באופן אישי לאחד הקצינים", הוא מספר.
לאחר שנחקר ונלקחו ממנו טביעות אצבע וצילום כביכול הוא התוקף ולא המותקף, החליט שאין עוד סיבה לכסות על מחדלי המשטרה.
"במקרה הבא שאני מקווה שלא יקרה, אם אני לא אצטרך את האישור למס רכוש אין לי שום סיבה להגיע להגיש תלונה בתחנת המשטרה", אומר אלנקווה. "לא רק שאני מותקף, בסוף עוד אני נחקר ומקבל ההרחקה?".
 
ואם בידי אריתראי מצבך לא יותר קל

"למסתננים יש יותר זכויות במדינה מאשר לנו
"אלחנן גרונר | ה׳ בתמוז ה׳תשע״ג (13/06/2013)
בשכונת קרית שלום בתל אביב זועמים על מעצרם של שני צעירים יהודים מהשכונה בחשד לתקיפת מסתננים, לאחר שלטענתם ניסו להציל בחורה מאונס והותקפו.
"המשטרה רוצה להחליש אותנו ולגרום לנו שלא נצא מהבתים", אומרת לקול היהודי תושבת השכונה
אתמול האריך בית המשפט את מעצרם של שני תושבי שכונת קרית שלום החשודים בתקיפת מסתננים, בין השאר באירוע בו נפצעו ולטענתם הותקפו בידי מסתננים כשהגנו על בחורה יהודיה.
תושבי קרית שלום זועמים על התנהלות המשטרה אשר אינה ממגרת את הפשע של האפריקאים אך מדכאת כל נסיון עמידה של התושבים על נפשם.
"מה אני אגיד לך?", נאנחת סוזי, שכנתם של השניים בשיחה עם הקול היהודי. "למסתננים יש יותר זכויות במדינה מאשר לנו. אליהם מתייחסים יותר טוב. כבר אין לי מילים", היא שוב נאנחת ומספרת כי היא בטוחה ששני העצורים חפים מפשע. "הילדים האלה לא עבריינים, הם ילדים שבאים מבתים טובים. אבל בדרום תל אביב כל מה שיוצא מהכיוון שלנו, פתאום כל התקשורת נזעקת כי פגעו במסתננים.
אבל כשהמסתננים פוגעים בנו, גונבים ושודדים ואונסים ותוקפים, אף אחד לא עושה שום כתבה ושום דבר, כאילו לא בני אדם חיים כאן אלא חיות". "הרי הם בסך הכל באו להגן על בחורה מהמסתננים. הרי המסתננים בעצמם אומרים שבשבילם אין בעיה לקחת בחורה שהם רוצים. זו התרבות שלהם. הם באים ממקום ששם זה משהו שהוא בשבילם טבעי. גם הקרינו את זה בסרט בראיון של פקח הגירה שפורסם. אז בסוף אחרי שהם באים ואומרים דברים כאלה אנחנו לא בסדר? איזו מדינה זו? אי אפשר יותר לקבל את זה יותר"
סוזי תוקפת את התנהלות המשטרה וטוענת כי המעצר בא על רקע ההפגנה שהתקיימה בתחילת השבוע במחאה על ההפקרות בשכונות. "המשטרה רוצה להחליש אותנו ולגרום לנו שלא נצא מהבתים ולא נוציא את התסכולים שלנו בהפגנות", היא אומרת. "הם רוצים שקט והם עובדים מאוד קשה", היא אומרת בציניות. "בהפגנות שאנחנו עושים אנחנו גורמים להם לזוז אז הם מתעצבנים". תושבים שהשתתפו בהפגנה שאורגנה בידי הקרן להצלת ישראל וח"כ לשעבר מיכאל בן ארי, תמהו לגלות לפתע כוחות גדולים של משטרה. "אמרתי להם, ריבונו של עולם, אם אתם באים להפגנה כזאת עם צוותים של יסמניקים ועשרות שוטרים אז מה הבעיה שלכם לתת לנו ביום יום את הבטחון הזה?", אומרת סוזי. "הרי אין אף אחד שמגן עלינו ביום יום. הילדים פה חיים בסכנה והאנשים המבוגרים פה חיים בסכנה. אתה מבין איזו מדינה ואיזו משטרה יש פה?".
"הממשלה צריכה לקחת אחריות. הבאתם אותם, אז תטפלו בהם. אני לא צריכה לתת פתרונות למדינה. יש ממשלה, יש עירייה, שיקחו אחריות. אי אפשר הכל להפיל עלינו". "אנחנו נמצאים במצב של מלחמה על הבית", אומרת סוזי בכאב. "אין לנו בטחון. אנחנו לא רוצים בנות שיאנסו ברחוב, ולא חיילים שנשדדים בידי האפריקאים, ולא פריצות לבתים. די. אנחנו רוצים לחיות בשקט כמו שמגיע לנו. אנחנו לא חיות".
 
אתמול המיסתננים עשו פיגוע

מיסתנן סודאני דקר בן 67 בדרום תל אביב
ועכשיו הוא מאושפז במצב קשה בבית חולים
 

לביא4

New member
בושה וחרפה למדינה אומללה כזו

הם גיבורים על מתנחלים מתיישבים וחרדים
אבל על מסתננים או ערבים?

רק תחשבו אם במדינה אחרת ברחבי העולם, היו קורים מקרים כאלו,
איך המדינה היתה מתייחסת לתופעה כזו?
 
התקשורת השמאלנית הסתירה את הפיגוע

כרגיל -

התקשורת השמאלנית הפסיקה לדווח על פיגוע הדקירה
בשעה 18:00 בערב -
וגם לא דיווחה אף פעם על הניפגעים .

5 אזרחים ישראלים נידקרו על ידי מוסלמי סודאני .
1 - במצב קשה בבית החולים
 
למעלה