`האם המתעללת` בתל אביב: אם חילונית

mbongares

New member
סליחה אבל תקראו בקשה.....................

תגידו לי מה זה משנה איזה מגזר???????????????.. חילונית, דתיה, ערבייה????????????? לא תופסים את העיקר? במקום לחפש ולהתוכח על איזה מגזר.. לדעתי כולם צריכים להתעורר הממשלה כולו.... ממה גורם לאמהות או למשפחות הללו לעשות את זה? איפה הקרובי משפחה? מה הם לא רואים סימנים? הרווחה חייב לעבוד ולעשות בדיקה מקיפה במיוחד כשיש עוד אולי ילדים מסביב לאותם הורים שמתעללים. צריך לדאוג אך ורק לטובת הילד..... זה חריטה לה אותה פעוטה בראש כאשר שתגדל.... זה בעיה, גם כן הילדים לא בוחרים את הורייהם ואנחנו כהורים צריכים לדעת שלא משנה איזה קושי אנחנו נמצאים. ואם יש בעיה כל שהיא יש גורמים שאנחנו יכולים לפנות... אך לפעמים הבירוקרטיהבמדינה הזו היא כל כך מגעילה שלאלו שאין להם איך מדרדרים יותר ויותר
 

pakka

New member
אתם כ"כ עלובים.....

זה לא העניין אם האם חילונית או חרדית, אלא שברגע שמישהו עובר על החוק הוא צריך להענש. ואם אותה אם שקשרה את בתה למיטה היא חילונית לא תיראו הפגנות המוניות להגנתה!! על מעשה כזה צריך לשלם! ולא משנה הדת. אתם צריכים לצאת מהבועה העכורה שלכם, ולתת דין וחשבון כמו כל אדם אחר. ואם זו תגובתכם על מעשה נוראי כזה של הורה, ולא משנה אם חילוני מוסלמי או חרדי, רק מראה לכולנו פה מי באמת אדם טוב בלב. (כיפה על הראש לא אומרת כלום, אבל כלום).
 

ar si

New member
גם עיור

רואה את ההסתה הפרועה של התיקשורת נגד החרדים, והטענה שלנו היא, למה כשחרדי חשוד אז זה מגיע לכותרת הראשית ומכנים אותו בכינויי גנאי מחפירים, כגון ``האם המרעיבה`` ליפני החלטה של בית מישפט, או אם קומץ נוער שוליים שורפים פחים אז הכותרת היא, ``חרדים מיתפרעים`` אני חרדי מלידה ולא היתפרעתי מימי, ויש עוד עשרות אלפים כמוני, ואדם חילוני שלא מכיר חרדים, שראה את הכותרת חרדים מיתפרעים, ורואה אותי ברחוב ישר משייך אותי לאותו קומץ שאולי היתפרע? ויש עוד מלא דוגמאות של אפליה ברורה כנגד הציבור החרדי, אז אל תתממו.
 
לא יאמן....

איפה החמלה שלך?! 3 ילדים חיים תחת התעללות ואתה מרשה לעצמך לשייך את זה למגזר? אתה בסדר?! אני חילונית לחלוטין, נראה לך שבגלל זה אני קמה בבוקר וחושבת את מי לקשור היום?! הפרשה של האם המרעיבה מזעזעת כי היא אמא, בלי קשר למגזר שאליו היא משתייכת! אהבה של אמא היא אהבה של אמא אצל חרדים, חילונים, ערבים וסינים! אף אחד מאיתנו לא יותר טוב מהשני בגלל הקליפה שלו! עם הגישה הזאת אתה בטח מתפלא למה אנשים נתפסים לסטיגמות, במה אתה בדיוק נאור יותר?! ד''א- ברור לי שתמחק את ההודעה הזאת וזה לא ממש מטריד אותי- העיקר שאתה קראת מה דעתי עלייך. רחמיי על הילדים ורחמיי הרבים על מי שמרשה לעצמו לחיות רק ע''פ מראית עין ולא מבין שטוב לב לא נמדד באורך החצאית...
 
הסיפור זה לא האמא.

כאלה מקרים של התעללות בחסר ישע. יש כל יום ובכמויות. כאן השאלה איך זה נעשה? ולמה זה נעשה. יש כאן שאלות שהמשטרה. ובית החולים. והפרקליטות. ומחלקת הרווחה צריכים לספק תשובות. וכשזה לא נעשה. אז אלה התוצאות.. כל העו``ד מתחיל שרואה את התיק מיד רואה שמשהו כאן לא הולך בהגיון..
 
ברור שצריך לתת את הדעת

בעניין הזה דעתך כדעתי, לי מאוד מאוד מאוד כאב לקרוא את המשפט ''כשמדובר בחילונית זה אצלם כנראה שגרתי, ולכן לא מדגישים כמו אצל החרדים''. למה לצאת מנקודת ההנחה הזאת? זה מקומם בדיוק כמו ''אצל חרדים יש תאונו ת בית כי ילד אחד מגדל את השני'', המשפט הזה מרתיח כל פעם מחדש. בהנחה שלא ביקרתי בכל בית חרדי בישראל וכנראה שמיודעי המצוטט לא ביקר בכל בית חילוני- אין מקום לאמירות כואבות כאלה. כל אמא נורמלית אוהבת את ילדיה ואל לנו לחשוב שמישהו מאיתנו יותר טוב מהשני בגלל האמונה, כמו כן אל לנו לחשוב שמישהו אחר מתעלל בילדים באופן שגרתי בגלל אמונתו. אני לא מדברת ספציפית על פרשת האם המרעיבה כי באמת יש הרבה דברים לא ברורים, אלא באופן כללי. הפורום הזה יכול לשמש גשר נהדר להידברות וקירוב לבבות, חבל לנצל כזאת במה חשובה דווקא לליבוי שנאת אחים, סטריאוטיפים ודיעות קדומות.
 

indivcorn

New member
לא צריך להיות מהכואבים ומהמדוכאים

המציאות שלנו כוללת אנשים לא חכמים. בלעדיהם, המרקם החברתי לא היה שלם. "לא חכמים" אינם מיוחסים למגזר כלשהו אלא כולם התברכו בטיפוסים כאלו
 

טולי871

New member
הוא אמר את זה בציניות

בכדי שהצד השני יבין שזה מה שעושים לחרדים,שברגע שיש איזה מיקרה בעולם החרדי,אז בראש הכותרת מתנופף לו ``אם מהמגזר החרדי``וכדומה..שלא לדבר על כינוי הגנאי``האם המרעיבה``מעניין אם האם שקשרה את ביתה תכונה בשם ``האם הקושרת ,או משהו בסיגנון..אני בעד שכל אדם שיתעלל בילדיו יענש בחומרה..אבל לא כל מה שהתקשורת מציגה זה האמת,ובימיוחד שמדובר על החרדים.ישר ממהרים להסיק מסקנות,ועוד לפני ששופטים בנאדם,מפרסמים דברים מבישים,התיקשורת והציבור הפכו להיות השופטים של החרדים.אז מה בעצם צריכים בית משפט?
 
אני מציע לך לעיין בידיעות הראשונות

שפורסמו בענין האם ממאה שערים שחשודה בהתעללות בבנה. לא פורסם שיוכה למגזר כולשהו. מי שעשה ענין גדול מכל זה הם אתם החרדים שאינכם נותנים לרשויות החוק לפעול. אתם החרדים הפכתם את שיוכה המגזרי לסיפור גדול. אגב מדוע אתם ממהרים להסיק שהאם מדרום תל אביב היא חילונית??
 

Luxa

New member
ההבדל הוא שלא תראו אותנו רצים לרחובות

פחים, לזרוק חיתולים ולקרוא לשוטרים נאצים בשביל שאותה אם תקבל את הילדים שלה בחזרה. הבדל דיי פעוט, אני יודע.
 

Imai

New member
דיון מגעיל ../images/Emo67.gif

רק שנאה כלפי האחר נשמעת בו. חרדים טוענים שחילונים ברברים, וחילונים טוענים שחרדים ברברים. למה לא עושים דיון שעוסק בדו-קיום וברצון להגיע לפשרה? די כבר עם שנאת האחים הזאת!!! אני חילונית ומין הסתם אני מרגישה יותר קרובה למגזר שלי, יחד עם זאת אין לי דבר וחצי דבר נגד האוכלוסייה החרדית, יצא לי אפילו לעבוד עם כמה אנשים מהמגזר החרדי והם היו מקסימים, ואני לא הרגשתי שהם שונאים אותי או משהו. לדעתי צריך לקחת חרדים שונאי-חילונים וחילונים-שונאי חרדים, ולכלוא אותם יממה שלמה בחדר ביחד, בטוחה שברגע שיצא לכם להכיר אחד את השני באופן קצת יותר אישי, תפסיקו עם השנאה הזאת, כי כבר לא יהיה לכם נעים.
 
פשוט נורא:(

מסכנה הילדה, מה שחשוב פה זה רווחת אותה ילדה מסכנה :( מעטים הם אלה שמכלילים וחושבים שכל הציבור החרדי מתעלל , נכון יש אם מרעיבה איתה יחד יש גם את החרדי שקפץ לבור להציל ילדה וסיכן את חייו למענה, אנחנו החילונים מודעים לזה גם.
 
למעלה