ראש העיר מתארח "בהעולם החרדי"

ראש העיר מתארח "בהעולם החרדי"

במוצאי שבת הקרוב יתארח ראש ערית בית שמש הנבחר "הרב משה אבוטבול" ויענה לשאלותיכם על הניצחון הסוחף, ועל חלומותיו בעיר. ועל כל מה שרק תירצו. בהצלחה
 
שבוע טוב,

המכז המסחרי (``קניון``) רסידו ברחוב נהר הירדן /הרצוג, מה איתו? נבנה? אומרים שישנו את יעודו למגורים, זה נכון? בכ``א מה שלא יהיה בו צריך להזיז שם עניינים בטרם זה ישאר כך לנצח אחרי פשיטת הרגל של חברת רסידו מה שיביא לעיר עוד קרנף לבן שימשוך אליו הומלסים/נרקומנים, והופך למטרד לתושבי השכונה.
 
קרית בעלזא

באיזור יש קרוב לאלף ילדים, גינה אחת קטנה (חצי מתקן) שאגב, התושבים קנו אותו בעצמם... בקושי יש שם, והעיריה אפילו לא מתחזקת את המקום, השכנים משלמים מכיסם לניקו ותיחזוק המקום, האם זה ראוי? האם אפשר להסדיר את הדבר המינימאלי הזה ולהוריד את העול (המיותר) מעל גבם של תושבי השכונה? (רובם אברכי כולל). תודה.
 
קרית חסידים והאיזור (ממול וכד)

למעלה מ 450 משפחות גרים במקום ואין מכולת אחת לרפואה! יש אנשים שמוכנים להשקיע במקום מכולת, אבל העיריה לא מאשרת, אנשים נאלצים בצר להם לסרך רגלם עד לברכת הרמה במעלה רח` נהר הירדן, מרחק של כ15 דקות! מיותר, ולא פייר. כולי תקווה שתפעל למען תושבי השכונה, תודה.
 
רמבש א

אין בכל המקום המפותח הזה שום סניף דאר, אין לי מושג אם זה קשור אילך, אבל אשמח לדעתך בנידון, או אפילו שתפעל לעזור לתושבי השכונה (אלפי משפחות שרובם ככולם בחרו בך) תודה.
 

רמבש א

New member
מצטרף לנאמר לעיל

והוספה קטנה. אם אפשר לדאוג להבראת מערכת הדואר זה פשוט נורא שמכתבים שנשלחים מגיעים ליעדם אם בכלל שבועים לאחר שנשלחו.
 
קנאים ושילוט נוגד חוק

‏ האם תעלים עין מהשילוט המכער (ללא ספק) את האיזור המסחרי רמת נוף? או שעדיף להשאיר את העיר טיפה מכוער ובכך למנוע את ההתחממות הגלבאלית ובעיקר להשאיר פחים במצב לא שרוף...?
 

זירו0

New member
קודם ברכות לרגל התמנותך לראש העיריה

ועכשיו קצת שאלות ברוח טובה: א. איך הרגשת כשאמרו לך באחד מחוגי הבית שיש הרבה שמש ברמב``ש ומה אתה מתכנן לעשות כדי שיהיה צל? ב. האם פעם האמנת שאנשים מופעלים מאינטרסים קטנים כפי שגילת במהלך מסע הבחירות שלך? ג. מה יש לך לומר על ר` משה אבוטבול?
 
מברך אותך בברכות

לרגל קבלת הנטל של ראשות העיר. והשאלה שלי: האם יהיו שכונות מגורים חדשות לשומרי תורה ומצוות? (מצוקת הדיור ידועה)
 

בSSטון

New member
מה תהיה תגובתך כאשר..

תחול הסלמה בהפגנות אנשי הנטורי קרתא, כדוגמת המהומות בירושלים. האם תנחה לנקוט ביד קשה או שמא הכיפה שעל ראשך תחוש הזדהות עמם? האם תוכל לומר מה יהיה יחסך אל הציבור החילוני, בהתחשב בעובדה שהם כיום בין הפטיש לסדן וחוששים שהעיר הופכת לקרית ספר..
 
כבוד ראש העיר ברצוני לאחל לך

המון הצלחה בתפקיד הגדול ומלא אחריות ושתמצא חן בעיני אלוקים ואדם במעשיך שבוע טוב ומבורך.
 
גור

‏ חסידי גור יופלו לרעה? הרי הם רצו ברעתך! הדילמה היא שאם תתן טובה תחת רעה, רב הסיכויים שבבחירות הבאות שוב נראה גררס עם לרנר על המרפסת...
 
שאלה קצת מעצבנת...

מדוע הראשי הערים הספרדים שנבחרים רצים לחלק את התיקים הכבדים בעריה לג???? אין בבית שמש מישהו בשס שיודע לנהל את תיק הבניה??? זה נורא מעצבן עד שיש כוח לחלק אותו לאשכנזים.
 

ביביהIi

New member
מה לגבי הבניה לזוגות צעירים

מה תוכל לעשות בנידון? האם תיקח את זה כפרויקט אישי את משבר הדיור ? מה שכן בעוד 5 שנים אם תקדם תנל אז יהיה לך קל להבחר..
 
למעלה