patch עצוב....

666bender

New member
patch עצוב....

BLIZZ פשוט מפגרים, מייצרים משהו טוב וחדש א-ב-ל ! רק אם סיימת את HYJAL, הMAIN שלי גדל ב VARSHIR בכלל.... הALT שלי דילגו מהר על הדרגות עם ציוד טוב, ועכשיו לך תמצא איזה / חסר! עצבים!
 

מירטל

New member
patch 4.2

טוב - ממה שראיתי עד עכשיו : 1. כמו שאמרו מעלי, שמו דגש למה שקורה ב יhyjal - מצד אחד זה מדכא, מצד שני זה האזור היחיד שאין לי עדיין את כל הקווסטים בו, כך שאיכשהו זה מתלבש לי טוב. 2. אני לא יודעת לגבי כל השאר, ממש ממש אהבתי את הרעיון הזה, ששרשראות קווסטים עוברות במסלול מסויים, ושצריך לסיים את כולן לפני שתהיה אופציה להמשיך הלאה, ואם הפאטצ'ים הבאים ילכו ככה - עם איזורים כמו וואשיר ? זה יהיה מעולה! אני מודה- עוד לא שיחקתי את הקווסטים, רק הצצתי ונפגעתי. 3. שינוי גרפיקה - כל הלחצנים הוקטנו לטובת המסך- מצד אחד אני מניחה שרובכם כבר משחקים ככה, מצד שני.... מה דעתכם על הפאטצ?
 

lizard

New member
לקח לי בערך 3 שעות לסיים את כל השרשרת

עם 4 הדמויות דרגה 85 שלי. הסיבה שזה לקח כל כך הרבה זמן היא שהאליינס היו בPVP מוד וכל הזמן הרגו אותי. גם לא טרחתי לקרוא את הקווסט הסופי בפיירלנדס וסתם עשיתי שטויות עד שקראתי והבנתי את הטעות שלי. פיירלנדס נראה מגניב, מת להתחיל שם ריידים. הבוס הראשון נראה קצת מסובך, השני פחות. הדאנג'ן ג'ורנל נראה כמו כלי מגניב, מאפשר לדעת איזה בוס עושה מה, קצת היסטוריה ואיזה לוט הוא מפיל. נראה לי כלי סבבה. אני מפנטז על הSTAFF שיש שם לציידים ועל הקשת...כנראה אשנה את הדמות לטרול ברגע שאשיג אותה.
 

tringirl

New member
Well

It's not like it came as a surprise. They said quite some time ago which quests will be required in order to continue so you could have done it before the patch came out. Thoughts about the patch.. I haven't had a chance to try the quests yet because we had a guild raid last night (Firelands is kinda cool!). I did hear that there was heavy ganking going on in the quest areas (and I play alliance in a 90% horde server. Oh funz..). The new map is awesome. You can now change the order of your chars in the character display window. Woot!
 

lizard

New member
אתה צריך לסיים את הקווסטים בהייג'ל כי אחרת

כל המפה שונה. --ספויילר-- כשאתה מתחיל בהייג'ל מי שנותן לך את הקווסט בכלל לא קיים. בנוסף המקום בו אתה מקבל את הקווסט (אני מתכוון לדייליז) הרוס ואתה עוזר בשיקום שלו ושל האיזור. ככה שאתה חייב לעשות את זה לפני שתוכל לקבל את הקווסטים.
 

Kingeh

New member
אתה לא ממש צריך לסיים את Hyjal

ואני יודע כי גם לי הייתה בדיוק את אותה בעיה כמו שלך. המיין שלי עשה Power lvl בתוך אינסטנסים עד רמה 83. ככה שלא ראיתי לא את ואשיר ולא את הייג'ל והייתי צריך לעשות עכשיו את הקווסטים. זה לא לוקח כל כך הרבה זמן, אבל זה כן מעצבן. מבין אותך. לגבי הפאץ' עצמו. עד עכשיו נהנתי מכל רגע. הרייד נראה מצויין, התראש מעניין ולא בנאלי. הבוסים מושקעים מאוד למרות שלדעתי מעט קלים מדי, אבל אנחנו נראה איך הבוסים המתקדמים יותר ואז נוכל לשפוט. Overall פאץ' מוצלח... הבעיה היחידה שיש לי איתו היא... שזה לא מספיק תוכן להחזיק הרבה זמן. כלומר זה יחזיק 4 חודשים ואז יהפוך להיות סיוט לדעתי. אני מאוד מקווה שהפאץ' הבא יגיע ב4-5 חודשים הקרובים ולא עוד מעל חצי שנה.
 

B a z a

New member
ממה שאני מבין יש עוד רייד טייר לפני דת'ווינג

אז לדעתי עוד 4-5 חודשים יצא הרייד הבא, אחרי עוד 4-5 חודשים תהיה לנו הזדמנות להילחם בדרקון המרושע, ובסוף 2012 כבר אמורה לצאת ההרחבה הבאה.
 
למעלה