בעית ריידים בגילדה.

lizard

New member
בעית ריידים בגילדה.

אני בגילדה רמה 25, שרת ER. שם הגילדה fury of the storm. עשינו 10-12 נורמל ואנחנו תקועים כי אנשים לא מגיעים לריידים. לרייד לידר יש שם של קשוח (למרות שהוא לא קשוח, רק קצת מתנהג בחוסר סובלנות - אבל לא חסר סבלנות, הסבר עוד מעט). הבעיה שלנו היא שלמרות שיש איזה 150 חשבונות של שחקנים בגילדה, אנחנו לא מציחים לגייס אפילו 8 אנשים לריידים (שיהיה גילד רייד) "הבעיה" עם הרייד לידר (שהוא גם הגילד לידר) היא שהוא קפדן. לדעתי זו לא בעיה (כי אנחנו לא בוונילה שלהשיג ציוד נוראמלי היה קריעת ים תחת) וגם בגלל שאנחנו לא דורשים את הטופ שבטופ של האינצ'נטים וכדומה. אנחנו כן דורשים שיהיה ציוד מתאים (לאPVP למשל) ושיהיו אינצ'נטים כלשהם (רצוי כמובן CATA אבל במקרי דוחק גם WOTLK יספיקו) ואינצ'נטים לראש ולכתפיים (שזה שטויות להשיג את הגרסה הכחולה שלהם וגם את הגרסה האפית שלהם). לא דורשים ציוד 356 ואפילו לא 353. 346 מספיק. וכמובן לדעת לשחק את הקלאס שלך. השאלה שלי היא האם יש לכם רעיונות איך לדרבן חברי גילדה להצטרף לריידים? זה לא חובה, אנחנו לא זורקים אנשים מהגילדה אם לא באים לריידים (אבל אם עושים ACCEPT חייבים לבוא או לתת תירוץ באמת טוב). אשמח לרעיונות כי זה מאוד מתסכל. הבנתי שזה קורה גם לגילדות אחרות וזה חבל. אני חושב שבליז הרסו את המשחק עם כל הFEEPIX שהם מחלקים בZA/ZG. תודה
 

Kingeh

New member
לא הבנתי איפה הבעיה

מתחילה עם הGL שלכם. אתם אומרים שאתם מבקשים 346 בשביל להכנס לריידים זו לא קפדנות זה להיות הכי חופשי שאפשר בערך. בעיקר כי יש ציוד 353 שזמין לכל אחד בלי יותר מדי בעיה בZA/ZG.
 

Kingeh

New member
אני גם לא מבין את עניין האינצ'נטים

עם ZA/ZG המחירים של קריסטלים ירדו בצורה משמעותית מ2000 זהב כמעט לאחד למצב שהם עולים כ90-120 זהב לאחד. להשיג את האינצ'נטים הטובים ביותר לציוד לא צריך אפילו לעלות יותר מדי אז למה זה באמת סרט?
 

lizard

New member
כתבתי שלדעתי הוא לא קפדני

פשוט יש כל מיני מפונקים שחושבים שהם לא צריכים. תאמין לי שראיתי כבר כל מיני שחקנים שבאים לי עם ציוד שלא נדע מצרות. הבעיה היא שלמרות שיש לנו מספיק אנשים בגילדה, אנשים מוכשרים, אנחנו לא מצליחים לשכנע אותם לבוא לריידים. האם בתור גילד לידר ורייד לידר יש לך רעיונות איך לשכנע אותם לבוא? אני חושב שחלק מהבעיה היא שיש עכשיו כל כך הרבה אפיקס במשחק שאנשים לא טורחים להשיג את הBIS אלא רק להיות סגולים.
 

Shaye87

New member
לשכנע זה לא הדרך

אם אתה צריך להתאמץ ולשכנע מישהו שיגיע לרייד שלך סימן שהוא לא מעוניין - עדיף שלא יגיע בכלל אתם צריכים למצוא אנשים שרוצים ורק מחכים שיתחיל הרייד... ואז התפקוד בהתאם
 

lizard

New member
אנחנו לא מצליחים לגייס אנשים כאלה

עושה רושם שקהילת הריידים בER די מנומנמת. אלו שרוצים לבוא לא מצויידים כמו שצריך (וכמו שכתבתי, כמו שצריך זה לא כזה ביג דיל אז תחשבו מה אני רואה שם) ובדר"כ אין להם מושג ירוק על הקרבות. אנחנו עקרונית עושים ריידים מיום שני עד חמישי, חשבתי לצמצם את זה רק ליומיים מה שיגרום לחברי גילדה לרצות לא לפספס אבל זה לא עבד. היה שבוע בלי ריידים ומאז הכול מת. חשבתי לתת לריידרים צופרים כלשהם אבל הגילד לידר מתנגד. יאמר שאנחנו מספקים, גם לפאגים, שיקויים לכל הריידים. כלומר, לא צריך לבוא עם כלום פרט לאוכל ויכול להיות אוכל +60 ולא +90 (שבעייתי לצרכני אינטלקט). בדר"כ יש FEAST ככה שגם את זה לא צריך. פשוט מדכא, אולי עם הפאצ' החדש שיצא תהיה יותר מוטיבציה.
 

picpc

New member
יש לכם כמה אופציות הכל מתחיל ונגמר

בנכונות שלכם להשקיע בהם. אתם יכולים להכניס את האנשים האלה שאמרתם שהציוד שלהם גרוע ואין להם מושג מה לעשות עם עצמם ולטפח אותם (במידה שיש לכם גרעין של אנשים שבאמת יודע מה לעשות ויש כמות של אנשים כזאת כי להכניס 8 אנשים שאין להם מושג ולתת ל2 ללמד אותם זה לא באמת יעיל או יעבוד). אתם גם יכולים להתחיל לגייס "באגרסיביות" אנשים ולפמפם את הטרייד בלי סוף כל היום 24/7 סביר להניח שיצא לכם מזה בן אדם או שניים. ואתם גם יכולים אולי למצוא עוד גילדה בשרת עם קשיים כמו שלכם ולנסות אולי להתאחד או לשתף פעולה בלי להתאחד. האמת אני לא רוצה דרך אחרת חוץ מהדרכים הנ"ל כי לא באמת אפשר "להכריח" אנשים להגיע לריידים אם לא בא להם וזה לא משנה אם זה צ'ופרים או "קנסות" מרבית הגילדות בהיסטוריה של וואו והיום במצב שלכם השאלה אם יש רצון להחזיר אותה לחיים או לתת לה לגסוס ולהתפרק שזה מה שקורה לרוב הגילדות גם כאלה שהם "ותיקות".
 

lizard

New member
חשבתי על כל הרעיונות האלה והצעתי אותם

לגילד לידר אבל הוא קצת קשה. עד שכבר מצאנו כמה שחקנים טובים היה ריב גדול והם עזבו. מילא אני מקווה שהברק של הציוד החדש והנוצץ שיש בפאצ' 4.2 יגרום לאנשים לחזור לריידים.
 

lizard

New member
תקוותי התבדתה...אף אחד, כולל אלו

שעשו ACCEPT, לא הגיעו לרייד.....מדכא
 

tringirl

New member
It seems

like it's time to find a new guild. It's not easy to start over but it sounds like it can improve the situation for you. I stuck with my old guild for a very long time when the raiding fell apart until I cracked and moved my main to another, more serious, raiding guild. You can always leave an alt or two in the old one if you still have friends there. I did :)
 

lizard

New member
חשבתי על זה אבל כרגע המצב הוא

שאין הבטחה שזה לא יקרה שוב. אני מקווה שנגייס אנשים חדשים בקרוב, מספיק בשביל שיהיו לנו לפחות 8 חברי גילדה ברייד.
 
למעלה