שליחה וקבלת מסרים על Raspberry Pi מבוסס Raspbien.

eyalhuri1

New member
שליחה וקבלת מסרים על Raspberry Pi מבוסס Raspbien.

שלום לכולם,

אני מעוניין לתקשר בין שני מכשירי Raspberry Pi המשתמשים בטרמינל במערכת linux , כלומר לשלוח הודעות מאחד לשני, רציתי להשתמש תחילה במסנג'ר רגיל, אבל אין אותו להתקנה על לינוקס ואני גם מחפש תוכנה ללא אבטחה, אני מעוניין להאזין לתעבורה ביניהם ברשת.

חשבתי על שימוש בMosquitoo MQTT Broker ,הבנתי שזאת תוכנה למסרים עם קוד פתוח שצריך לבנות script לשליחה ולקבלה, אך האם יש למישהוא הצעה אחרת אולי יותר פשוטה?

כמו כן, אני מעוניין להשתמש בממשק מסוים שיתחבר אליהם לתצוגה נוחה של ההודעות(כמו נניח ממשק של whatsapp) עבור אנשים שהם לא מתכנתים ורק משתמשים לכיף, נניח משני טאבלטים המחוברים ל-Raspberry Pi, יש הצעות?

תודה
 

SysAdmin1

New member
לצורך ההתחלה, כדאי...

לצורך ההתחלה, כדאי לפרסם את השאלה בפורום שיש לו לפחות קשר כלשהו לנושא של השאלה. למשל במקרה הגרוע, פורום של LINUX ובמקרה הטוב, בפורום של שפת תכנות מתאימה, כי לפורום של אבטחת מידע אין כל קשר ממשי לנושא.
דבר שני, לא מדובר על בניית SCRIPT לצורך זה, אלה ממש על עבודת תכנות, תוך כדי שימוש במודול או מודולי תוכנה מוכנים שיהיה צורך להתאים אותם לצרכים שלך.
אם אין לך מיומנויות של תכנות הנדרשות, אתה יכול גם לבדוק באחד הפורומים המתאימים, שברובם מסתובבים פרילנסרים, שתמורת תשלום הולם יבצעו לך את כל מה שאתה צריך.
 
למעלה