שאלה טכנית

sense9

Member
מנהל
שאלה טכנית

ביומיים האחרונים אני לא מצליחה להכנס לחשבון הבנק שלי באתר שלהם. המוקדנית טוענת שבגלל מתקפת הסייבר, הבנק חוסם שרתים ספציפיים. עד כאן טוב ויפה, אבל איך זה ייתכן שממחשב אחר בבית שמחובר לראוטר, אני כן מצליחה להכנס? זה בעצם אותו שרת, לא? :/
(אני מנסה להבין אם זו אכן הבעיה או משהו במחשב הספציפי הזה)
 

Piav

New member
כל מה שיוצא מהרשת הביתית יוצא עם אותה כתובת

והכתובת הזו היא מה שהשרת של הבנק יראה, אלא אם החלטת להשתמש בProxy כזה או אחר. לכן, בהנחה שאת מדברת ישירות עם השרת, מניעת השירות איננה מבוססת על הכתובת. אפשר לחסום אותך גם ע"פ מאפיינים נוספים מלבד כתובת. אני לא יודע אם זה נהוג במקרה כזה, אבל ניתן גם לזהות מאיזה דפדפן בוצעה הבקשה למשל. דפדפן מיושן עלול להצביע על מערכת פחות מאובטחת שבסיכוי לא מאוד נמוך משויכת לBotnet.
 

sense9

Member
מנהל
אני לא מצליחה להתחבר מהמחשב הזה בכל דפדפן

 

Piav

New member
זו הייתה רק דוגמה. אפשר לזהות עוד שורת מאפיינים

כמו מערכת הפעלה. ובתוך כל זיהוי, אפשר אפילו לרדת לרמת הגרסה (כלומר, הבדל בין chrome 42 לchrome 48). שוב, זו רק ספקולציה, אני לא יודע אם הם באמת נוקטים בשיטות האלה לסינון במקרה של מתקפת DDOS. זה גם לא נשמע מאוד יעיל. אני מניח שהם גם לא ישמחו לשתף אותך בפרטים,והם צודקים.
 

sense9

Member
מנהל
אזמה שנותר לי לעשות

זה לחכות עד יום שני (שלפי המוקדנית דברים אמורים להסתדרא אז) ואם הבעיה לא תיפתר להרים אליהם טלפון שוב? :/
 

Y. Welis

New member
אפשר גם לגשת מהסמרטפון - גם נוח

אם כי לא שומר שם וסיסמה...
 

sense9

Member
מנהל
אין לי סמרטפון אבל אכן הבעיה היתה בגלל חסימה של הבנק

 
למעלה