שנת התחלות

tanyusha8

New member
שנת התחלות

שלום חנן, תאריך הלידה שלי 15.11.1980. ידוע לי כי 2018 היא השנה הנומרולוגית שלי מספר 1 - שנת התחלות חדשות. אני מרגישה את זה היטב, לפני שנה וחודשיים (סוף דצמבר 2016) עזבתי מקום עבודה משמעותי שעבדתי בו 6 שנים ויצאתי לדרך החדשה. אחרי מחשבות רבות החלטתי באמצע 2017 שאני רוצה להיות עצמאית והתחלתי אז להכין את הבסיס לכך. היום אני ב"ה עובדת, הכסף התחיל לזרום. הייתי רוצה לקבל הסבר, הכוונה והמלצות איך לנצל את השנה החשובה הזאת כדי להינות מפירותיה, איפה לשים דגש, באילו צעדים חשוב לנקוט כדי להתפתח מבחינה אישית, עסקית, כספית ומכל הבחינות בצורה אופטימלית. אני מבינה שלשנה נומרולוגית מספר 1 יש חשיבות רבה במובן הזה שהיא תהיה בעצם הבסיס לכל מה שאעשה במהלך המחזור הקרוב, אני צודקת? אשמח לקבל ממך הכוונה במה יותר להתמקד, איך לשלב קריירה עם המשפחה, איפה לשים דגש ולתת יותר תשומת לב. אני מודה לך מראש מקרב הלב. שיהיה יום מקסים ושבוע נפלא!
 
תחושת הריקנות והתסכול רק גדלה...

לנומרולוגיה מספר שיטות המחשבות את השנה הנומרולוגית באופן שונה.
לפי שיטת הפסיכונומרולוגיה את עדיין בסוף שנה 9 המתאפיינת בהכנה לקראת שינויים. חלק מאיתנו מתחילים כפי ששיתפת את הליך השינוי לקראת שנה מספר1 בשנה נומרולוגית מספר 9.
שנה נומרולוגית מספר 1 דומיננטית ומתאפיינת באנרגיה עוצמתית הדורשת מאמץ פיזי ומנטלי.

שאלת שאלות חשובות מאד - "במה יותר להתמקד, איך לשלב קריירה עם המשפחה, איפה לשים דגש ולתת יותר תשומת לב"


אני הייתי שם את ערך המשפחה בסדר עדיפות עליון
המציאות בה אנו חיים מבלבלת ומעוררת בנו הרבה פעמים רצונות שונים. המדהים הוא שאנו ממלאים רצון אחד ומיד הוא מתפוגג ומאבד את ערכו, ואנו "רצים" תוך כדי מימושו למלא עוד רצונות רבים אחרים… ותחושת הריקנות והתסכול רק גדלה מאחר ואנו לא מצליחים להתמלא (עוד בגד,תכשיט, סרט, פעילות ועוד ועוד…).
המשפחה לצערנו איבדה את ערכה, אנו מגדלים ילדים ונוטים לפצות אותם בדברים חומריים. הצרכים הבסיסיים של ילד מאד קטנים חום ואהבה. כל שאר ה"מלבושים" אלו השפעות שליקטנו מהסביבה, אנו יוצרים הרגלים חדשים שכביכול מכסים על אותו צורך בסיסי - אהבה שאנו מחפשים אותה בכל דבר בכל מהלך חיינו.

זה מזכיר לי שנים רבות עוד לפני שביתי הבכורה נולדה אשתי עבדה בחברת EL-AL ונהגנו לטוס הרבה מאד לחופשות בחו"ל. אחת ההנאות הגדולות שלנו אז בתחילת שנות ה 90 הייתה לאכול ב-MCDONALDS (לא היו אז סניפים בארץ). בטיול הראשון שלקחנו את ביתי היה ברור לשנינו, ואף מאד התרגשנו והשתוקקנו לחלוק את החוויה הראשונית של הילדה לאכול המבורגר וצ'יפס ב- MCDONALDS למרות שעבור הילדה החוויה לא הייתה משהו. אך בזכות החושים המחודדים שלה היא קלטה בכל פעם מחדש עם השנים שלאכול ב-MCDONALDS גורם לנו הנאה. כך שאט אט הטמענו הרגל שעד היום למרות שעברו שנים רבות עבורה לאכול ב-MCDONALDS זה הנאה מרובה.

בדרך שתבחרי

חנן חיים
 
למעלה