2018 ואני

meirav700

New member
2018 ואני

שלום
שמי מירב 7.6.1977 בשעה 16:00. רוצה לדעת מה קורה איתי מבחינת קריירה? תקועה הרבה זמן באותה נקודה. מנסה לפרוץ עם המרפקים וחוזרת תמיד לאותה נקודה. לא מתייאשת ושוב חוזרת לאותה נקודה. האם צפויי לי השנה שינויי כלשהו?
תודה
מירב
 
אז איך יוצאים מאותה המעגליות


בימים אלו החורף מאותת לנו שינויי לקראת בוא האביב. רובנו שקועים עדיין בהתבצרות וההתגוננות ב ד' אמותינו מפני החורף הקר, בעוד שפריחת השקד וחג ט"ו בשבט מסמלים בארצנו תחילתו של מחזור צמיחה חדש. הרגישים והזריזים שבינינו יחושו צורך ורצון ליצור שינוי. לפני שנים רבות גרנו במערות וחיינו בהרמוניה עם הטבע. אך בעשרות השנים האחרונות עברנו להתגורר בבניינים רבי קומות. קצת קשה מגובה של הקומה ה 16 להתחבר לטבע הלא


הדהמת אותי מירב ביכולת הגבוה שלך לזהות מעגליות בחייך, זה מעיד על תודעה ומודעות אישית גבוהה מאד. לרובינו בתת ההכרה יש נטייה "לשבש" מערכות קשרים אישיות, מקום תעסוקה או שינוי מגורים כדי "ליצור שינוי", אך (כפי שציינת אף את) לבסוף הנטייה לשוב לאותה מעגליות לאותם ההרגלים.

אז איך יוצאים מאותה המעגליות

המשבר הראשון הגדול שעברתי היה לקראת גיל 30 הרגשתי אז שאין לי כלים מתאימים להתמודד עם המצב אליו נקלעתי ושקעתי בכבדות ויאוש נוראי, עד שפניתי למטפל מקסים והתחלתי תהליך שינוי שנתן לי אפשרות להתנהל במסגרת בה חייתי באופן שונה. רכשתי כלים חדשים ויצאתי לדרך חדשה. וכך לכל אורך מסע חיי לימדתי את עצמי בצמתים בהם הייתי צריך בחירה חדשה, להיעזר ולקבל כלים חדשים שסייעו לי לצאת מהתקיעות ולהמשיך לנוע קדימה במסע האישי.

ב 10 שנים האחרונות אני לומד את חכמת הקבלה ודרך סביבה זו שיניתי את עצמי להיות אדם טוב יותר, מכיל, אוהב, סבלני, למדתי ערכים של כבוד הדדי, ערבות הדדית, וליישם את המהות העיקרית של חכמה זו "ואהבת לרעך כמוך". את אותם הערכים אני מטמיע בסביבה בה אני חי: במשפחה, בין חברים, בעבודה וגם כאן בפורום. השינוי בגישה שלי לחיים מייצר כל יום, כל רגע שינויים אותם חיפשתי כל חיי.

כל החיים אנו מחפשים את השינויים מחוץ לנו, בעוד ששינוי עמוק הוא היכולת להשתנות.

הנומרולוגיה נותנת כיוון היכן כדאי לרכז את האנרגיה בתחומי החיים השונים בשנה הנומרולוגית הרלוונטית. לכל שנה נומרולוגית דגשים שונים. השנה הנומרולוגית שנכנסת אליה מדברת על שינויים בבית, במשפחה ובמערכות יחסים.

שיטת הפסיכונומרולגיה אני מעביר בשמחה לאנשים שרוצים ליצור שינוי אמיתי בחייהם. באמצעות שיטה זו יחד אנו "שוברים" את הפרדיגמות והקיבועים ויוצאים לדרך חדשה.



חנן חיים


 
למעלה