סינכרוניסיטי

  • פותח הנושא kip7
  • פורסם בתאריך

kip7

New member
סינכרוניסיטי

לפני שנה וחצי בערך שמתי לב שאני רואה המון חזרות של מספרים, בשעון, בטלוויזיה, עמוד רנדומלי שנפתח בספר, מספרי טלפון ועוד. המספרים בתבנית של 13:13, 17:17, 11:11 וכך הלאה. בכמה חודשים האחרונים זה קורה לי כל יום, כמה פעמים ביום ובעיקר סביב הספרה 3 ולאחרונה אני נתקל בשם של מישהי שפגשתי לפני כמה שנים גם באותו אופן, כמה פעמים ביום וחזרות רציפות וזה ממש מעסיק אותי.
יש סיבה לחזרות האלה, לפחות מבחינה נומרולוגית או שזה כבר רק הראש שלי שהתרגל לתבניות האלה והתודעה שהפכה רגישה אליהן?
 
בעקבות פניות שלכם החלטתי להרחיב את תשובתי דרך דוגמה אישית

שלום ל KIP7, נרות זהב, KEEPI ועוד פונים...

מאחר ואתה הפונה השלישי בנושא סינכרוניסיטי בשבועיים האחרונים. החלטתי לחקור אותו קצת יותר לעומק.
לאלה כמוני שלא יודעים מה משמעות המושג סינכרוניסיטי – סינכרוניסיטי זה כאשר ארועים שאינם קשורים זה לזה באופן סיבתי קורים יחד למרות שההסתברות לכך נמוכה מאד וכאשר יש לעובדה הזאת משמעות.

אשיב לשאלתך דרך דוגמה. אם אנו מגדירים מצב ומקבעים אותו הוא הופך להיות מצב מקובע!
הרחיב את תשובתי דרך דוגמה אישית.

אני דיסלקט! לפי הגדרות ומחקרים דיסלקט - בעל ליקוי בכישורי השפה, המתבטא בקשיים בקריאה, כתיבה, איות וכד. בילדותי לא הוגדרתי כדיסלקט. הרגשתי את הקושי ומצאתי בדרכי היצירתית את הפתרונות בלימודים או במצבים בהם הקושי צף ועלה. כתיבה או קריאה היו מימני והלאה. לא הייתי מסוגל לכתוב או לקרוא יותר מפסקה.

לפני למעלה מעשור בעקבות מצב מורכב בחיי "אולצתי" לכתוב. מאחר ושגיאות כתיב והעברית הקלוקלת גרמו לי מבוכה רבה, מצאתי פתרון באמצעות תוכנת WORD
מה אני רוצה לומר. לו הייתי יודע בדיעבד שאני דיסלקט, הייתי מחפש פתרונות קלים יותר ולבטח הייתי מוותר לעצמי מראש מלהתמודד עם המצב. עצם ההתמודדות הובילה אותי בשנים האחרונות לשחרור חסימה והיום אני אף כותב מאמרים ומרגיש משוחרר בעקבות ההתמודדות.

במילים פשוטות. במקום לתת לסינכרוניסיטי או דיסלקטיות או כל מחלה אחרת מקום המקבע את היכולות להתפתח, לשחרר את הקיבוע ואז יש סבירות גבוה מאד שהמצב ישתנה.


מה קובע אם תממש את מלוא הפוטנציאל שלך?
כול אחד ואחת מאיתנו גדל בעציץ זה או אחר. האחד רחב, השני צר, אחד נמוך והשני גבוה. אנחנו יכולים להאשים את העציץ או את הגנן אך איזו תועלת תצמח לנו מזה?



 
למעלה