שלום אנשים..

חרא חרא

New member
שלום אנשים..

לחברה שלי יש מומולדת 18
חשבתי לפנק אותה ביום ספא.. עיסוי, מסאז טוב.. יש המלצות על מסאג באזור ראשל"צ..? תודה..
 

חן M

New member
היי

בכדי שנבין אותך יותר טוב... אתה מעוניין לפנק אותה בטיפול/עיסוי בספא? או להזמין לה מטפל/מטפלת בעיסוי?
 

חרא חרא

New member
היי חן..

קודם כל אני בת.. חגית, נעים מאוד
וליתר דיוק לפנק אותה בעיסוי מפנק ומפרק, משו טוב..
 

arielbe

New member
אהבתי את הניק

זה מה שהולך היום אצל הנוער - ניק כמו שלך ? כנראה הזדקנתי. תסתכלי ברשימת המטפלים , אם יש מישהו מהאזור, אני יכול על מישהו בתל אביב ( אני קצת צפונה מזה) ההמלצה רק במסר על פי כללי הפורום. בכל מקרה עיסוי טוב - רק ממטפל מומלץ או אצלה /אמלך או קליניקה פינוק בספא . אריאל
 

חן M

New member
עיסוי מפנק ומפרק?

עיסוי תאילנדי ...
סורי אני משוחד ... וכנסי לקישור למאמר בנושא עיסוי תאילנדי
 

חרא חרא

New member
../images/Emo4.gif אנל'א סגורה על עצמי..

נשמע לי אכזרי מידי.. אני יותר בקטע של שמנים.. שכיבה, אך ורק שכיבה.. בלי לשנות פוזה כל רגע. אם אפשר לשכב על מיטה עם שמנים שיפנקו אותך, למה לא..?!
 

חן M

New member
../images/Emo9.gifאז שבדי

או שייתכנו המלצות נוספות מחברי הפורום...
 

0 אור 0

New member
העיסויים המפנקים

קודם כל אצלי במקום הראשון, למרות שהוא בעצם לא עיסוי, זה השיאצו - הרפיה נהדרת אפילו לקשי הרפיה כמוני. אם את רוצה שמנים: אז כמובן שבדי זה מצויין, אבל לחורף מתאים מאד עיסוי אבנים חמות (לוודא שהמטפל הוא מעסה מוסמך שהוסיף את האבנים ולא מישהו שלמד יומיים והפך למעסה) - חלומי, אם את אוהבת ליטופים ארוכים ואיטיים עם שמן חם - אז האיורוודה שעושים בספא, בדיוק יתאים לך - אני אישית אוהבת מגע קצת יותר מודגש, אבל יש המון אנשים שהשעה תחת השמנים החמים מרחיפה אותם לגמרי. ובקשר לתאילנדי: הוא אמנם קצת פחות פינוקי, אבל ההרגשה של הגוף אחרי היא משהו משהו - וגם זה לא שאת צריכה לזוז כל הזמן - את שוכבת והמטפל מזיז אותך. אבל מסכימה אתך שאם בא לך לשכב על מיטה עם שמינם, אז זה ממש לא זה.
 

Spiritualized

New member
אצלי קצת אחרת

בתור אחד שלא מוצא הרבה פינוק בליטופים ודווקא גונח מהנאה ממרפקים בגב, עבורי האיורוודה הוא עינוי, ואילו הרקמות עמוק הוא פינוק מהסרטים
אני חושב שסה"כ זה שאלה של אופי,מצב רוח, וגם של ניסיון. לדעתי, כדי להנות ולהתפנק מעיסוי תאילנדי צריכים להתקיים כמה תנאים. אם הם לא מתקיימים זה עדיין אחלה אבל זה באמת לא "מפנק" כמו שבדי שיכול ב10 דקות להרדים בנאדם... התנאים לדעתי הם: 1)מטופל רפוי מאוד - לרוב מנוסה ולא חדש בעיסוי התאילנדי 2)מטפל רגוע ורצוי לפחות 15 קילו כבד יותר מהמטופל 3)זמן!חשוב מאוד...כשאני מקבל עיסוי תאילנדי רק אחרי 30-60 דקות אני רק מתחיל להרגיש את הגוף שלי ממש ממש משתחרר...החוויה המפנקת מתחילה רק אז ולכן רצוי שהעיסוי יארוך מינימום 90 דקות. בקיצר מה אני מנסה להגיד? לדעתי החלוקה לטיפולים "מפנקים" וטיפולים "מפרקים" היא קצת גסה מדי ולא מתאימה כלכך לכולם. אין ספק שמי שלא חווה מימיו עיסוי - לא יזיק לו ללכת עיוור על פי החלוקה (הסטריאוטיפית משהו) הזו, אבל לי בתור מטופל מנוסה(בלי קשר להיותי מטפל) קצת קשה להתייחס לתאילנדי כמשהו לא מפנק או בכלל להתייחס לשיטה מסויימת כיותר מפנקת משיטה אחרת...לי אישית טויינה מורחת חיוך מפגר על הפרצוף ויושבת יפה יפה במילון תחת המילה "פינוק"
 
למעלה