הידע שצברנו על עיסוי תאילנדי:

מומול

New member
א

מורתך לומדת טקונדו? לזה היתכונתה אז היא נינגה לוחמנית אחלה
 

uty76

New member
בשבילי עיסוי תאילנדי

הוא עיסוי מאד גופני. בניגוד לשיאצו שנשמר ריחוק בין המטפל למטופל, בעיסוי התאילנדי הכל זז עם כל הגוף וכל הכוונה לריפוי. עוד דבר שמקסים אותי היא התנועה עם הנשימות.
 

Orrza

New member
שאלה, האם לעיסוי הזה לא קוראים בעצם

"נוּאָד"?
 

חן M

New member
האם ישנם גולשים שקיבלו את העיסוי

הזה ומעוניינים להמליץ עליו?
 

Spiritualized

New member
בטח!

לצערי לא יצא לי לקבל אף פעם את הטיפול המלא של ה3-4 שעות אבל קיבלתי טיפולים של שעתיים מכמה וכמה מטפלים... העיסוי התאילנדי מבחינתי הוא לא עיסוי אלא חווית גופנפש. אתה נכנס בסטייט אוף מיינד מסויים ויוצא בסטייט אוף מיינד שונה לגמרי - משהו בסגנון התחושה של לחזור מסיני אחרי שבוע של רביצות על החוף
מבחינת גופנית - אם הטיפול הוא באורך הנכון התחושה היא כאילו פירקו לך את כל הגוף, ניקו את כל הצירים - והחזירו חזרה
 

rafagav

New member
זה תיאור המתאים לכל עיסוי

אם הוא מבוצע בצורה מקצועית.. לא ממש משנה האורך. העיקר הוא המודעות לגוף, ה Touch והכוח של המטפל!! שילוב שלושתם מעניק חווייה כזו גם בשעה!!
 

חן M

New member
הידע שצברנו על עיסוי תאילנדי:

העיסוי התאילנדי המסורתי הוא עיסוי עתיק יומין,המקורות מדברים על 1700 שנה בקירוב. עיסוי זה הוא עיסוי המשלב פן רוחני/הוליסטי ופן גופני. הפן הרוחני/הוליסטי מתבטא דרך אופן הטיפול בו המטפל בתחילת הטיפול מתפלל ומבקש בתפילה לקבל את הכח הידע והריכוז בכדי לעזור למטופל (זה יותר נהוג בתאילנד ובארץ בשל אמונות ומסורות שונות זה כמעט ולא נראה). בהמשך הוא עובר על קויי האנרגיה הנקראים SEN,בעיסוי התאילנדי קיימים 10 SEN מרכזיים,כל זה בשילוב עם מוסיקה ומקצב עיסוי המכניס את המטופל לרמת רוגע והתחברות גבוהה מאוד. הפן הגופני מתבטא דרך עיסוי מכף רגל ועד ראש,בלחיצות באיזורים שונים בגוף,בהנעות המפרקים בגוף ממפרקים קטנים כמו שורש כף היד ועד מפרקים גדולים יותר כמו הירך,הכתף ועוד... מאפיינים ייחודיים לעיסוי התאילנדי:
העיסוי מתבצע ללא שמן ועל מזרן טיפול.
העיסוי מתבצע בלבוש מלא.
המטפל משתמש בטכניקות של העברת משקל הגוף לשם העיסוי,הלחיצות והנעת המפרקים דבר הגורם לויסות העוצמה של הטיפול לבקשת המטופל.
העיסוי מתבצע בשלל תנוחות שונות כגון: על הבטן,על הגב,על הצד,ובישיבה.
משך העיסוי הוא בין 60 דק' לבין 180 דק'. העיסוי התאילנדי בשונה מעיסויים רבים מתאים לקשת רחבה של צרכים: מצד אחד הוא יכול להתבטא כעיסוי מפנק,מרגיע,משחרר. מצד שני כשמקבלים עיסוי תאילנדי בתדירות גבוהה הוא עשוי להוות כטיפול מתחזק ומונע. דרך העיסוי ניתן לטפל בשריר תפוס,"לשחרר את הנפש",להגדיל ולשמר טווחי תנועה במפרקים,ועוד.. טיפים למטפלים בעיסוי תאילנדי:
הקפידו על העיסוי בשילוב מוסיקה מרגיעה,זה יתן לאוירת העיסוי מימד נוסף.
את הכניסות והיציאות מהמתיחות והלחיצות בצעו בצורה איטית.
בכניסה למתיחה וללחיצה נשפו אויר.
שימרו תמיד על קשר עין עם המטופל.
בזמן העיסוי נסו תמיד להרגיש את השרירים של המטופל,ברגע שיש הרגשה של כיווץ של שריר,בקשו מהמטופל להרפות ותורידו מיד את רמת העוצמה למינון המתאים.
מתיחות יהיו אפקטיביות כשגוף המטופל רפוי ולכן רצוי להיכנס אליהן בצורה איטית ולבקר את העוצמה בכך שהשרירים של המטופל ישארו רפויים.
הקפידו על מעברים הגיוניים ברצף התנועות בכדי שתיהיה זרימה בעיסוי ולא תתקעו כל פעם בין מעבר למעבר.
בסוף הטיפול חלקו משוב למטופל שימלא ויתן לכם את הבקורת על הטיפול,הבקורת עשויה לתת לכם עוד כלים לדעת מה המטופל אוהב ומה לא בעיסוי. מושגים כללים בעיסוי: נואד
עיסוי בשפת התאי. דוקטור שיוואגו
"מייסד העיסוי התאילנדי". צ'ופ צ'ופ
מעין טכניקת "הקשות" של המטפל על גופו של המטופל בעזרת שתי כפות ידיו. אשמח אם תתקנו ותוסיפו, חן.
 
למעלה