הפנינג קראוונים - מי היה ? מי יכול לספר לנו איך היה?

הפנינג קראוונים - מי היה ? מי יכול לספר לנו איך היה?

היה אירוע של הפנינג קראוונים בחוות הפרסה.

מי היה?

מי מוכן לספר לנו איך היה?

מחכים לשמוע!
 
הפנינג הקרוואנים הראשון בישראל בחסות מועדון קרוואנים VIP

אני הייתי בהפנינג....בסוף השבוע שבין ה2 ל 4 בפברואר 2017 התקיים הפנינג הקרוואנים הראשון בישראל בחסות מועדון קרוואנים v.i.p הישראלי
מיום חמישי בצהרים ועד שישי אחר הצהרים נעו להם בכבישי ישראל כ 60 קרוואנים שלכולם נקודת סיום אחת ...חוות הפרסה שבדרום (5 דקות משדרות).
להפנינג הגיעו בעלי קרוואנים ממועדון קרוואנים v.i.p -קבוצת חברים, מועדון הקמפינג והקרוואנים הישראלי ובעלי קרוואנים מזדמנים.
בהפנינג היו מציגים ודוכנים מתחום הקרוואנים כמו: רן פרקר סוכן ביטוח אשר מתמחה בביטוחי קרוואנים (ונתן מתנה ביטוח חובה חינם לכל מי שרכש מקיף), גאיה קרוואנים, יואבטל (בוסתן הפקאן), קינן, קריספין, קרוואן טו גו, קרוואן אילת, המחסן של ערן ועוד ...ואיך אפשר הפנינג...קרוואנים..טבע בלי תוכנית לערב ביום חמישי שרנו קריוקי ובליל שישי מסביב לחביות עם מדורה היה ערב טברנה עם הזמר שלמי בוז'רנו שהגיע במיוחד מעפולה. הילדים נהנו במקום מהמרחב, מהירוק, מפינת הליטוף ומסיבוב קטיף בפרדס של בני. הפנינג הקרוואנים הראשון בישראל, חשיפה ראשונית של כל העוסקים בתחום על מדשאה אחת גדולה. השמש זרחה מזג האויר התאים את עצמו לאוירת ההפנינג היה פשוט מושלם..
רוצים להכיר קצת יותר את מועדון קרוואנים v.i.p- קבוצת חברים...תכנסו לאתר ותהנו www.caravan-vip.co.il
 
למעלה