טיול קרוואנים עם משפחת הקרוואנים

yoram1099

New member
טיול קרוואנים עם משפחת הקרוואנים

טיול קרוואנים משפחת הקרוואנים.
קראוון העמקwww.caravalley.co.il[URL]http://www.caravalley.co.il[/URL]
בחג החנוכה הצטרפתי לטיול קרוואנים חוצה ישראל מרמת הגולן ועד אילת לטיול הצטרפתי למשפחת הקרוואנים ואף נטלתי חלק בארגון הטיול .
מדובר בטיול הקרוואנים הגדול במדינה עם כמעט עשרה קרוואנים בממוצע במהלך הטיול .
במהלך הטיול הכרתי קרוואניסטים אשר מטיילים בקרוואנים שנים רבות בארץ אנשים מיוחדים מאוד ונקיים מאוד אין מקום שעזבנו מבלי סריקה ונקיון של האזור .
הטיול נסב בעיר סביב הדלקת נרות אשר לרוב הייתה ביחד עם רבני חב"ד ובחורים שהגיעו לשמח אותנו.
את טיול הקרוואנים החלנו ביום ראשון נר ראשון של חנוכה נפגשנו בחנייה של בסיס נפח שם פגשתי את יגאל סויסה מארגן הטיול סמי חזן,מאיר ומירו כאשר למירו יש אוטוקרוואן חדש ויפה במיוחד .עשינו הכרות ראשונית והחלנו לארגן את המקום כאילו אנו מכירים שנים הקמנו סככה ויגאל הרכיב מערכת הגברה ותאורה במקום .
בערב הגיעו חיילים מהבסיס להתארח אצלנו היות וזו הייתה מטרת החנייה במקום לשמח את החיילים וביחד עם טנק קרוואן חב"ד והבחורים שימחנו את החיילים ולאחר מכן יגאל הפעיל את הקריוקי עד חצות למרות הקור העז ,היה מהנה מאוד הלכנו עייפים אך מרוצים .
בבוקר קמנו להתארגנות ארוחת בוקר ביחד עם חלק מהחיילים ויצאנו לדרך לחמת גדר בשיירה ארוכה ומסודרת עם דגלי ישראל בכל הרכבים והקרוואנים מחזה יפה בפני עצמו .
נר שני של חנוכה הגענו שיירת הקרוואנים אחר הצהריים לחמת גדר ולאחר התארגנות קצרה נכנסנו למרחצאות חמת גדר השתכשכנו במים החמים עשינו מקלחת מסודרת וחזרנו לחניית הקרוואנים במקום שם הצטרפו אליינו ליאב ושקד זוג חברים החיים באוטו קרוואן שבנו בעצמם וחיים באזור הכנרת חברה מדהימים ,והצטרפה אלינו משפחת תמים משפחה מופלאה שהגיעה לטייל באוטו קרוואן שהאב בנה וחי בו באזור ירושלים בערב הדלקנו נרות ועשינו על האש ברחבה עם ארוחה משותפת .
בוקר נר שלישי של חנוכה קמנו לקול אוטובוסים שהגיעו לחנייה במקום בעקבות מסלול טיול בעקבותיו של אלי כהן הרי בחמת גדר נמצא מלון סורי ישן בו אלי כהן המרגל שלנו בסוריה העביר מידע לישראל אור ממשפחת תמים והזוג ליאב ושקדיה הנעימו לנו בנגניה את הבוקר עם תה גינגר ומרווה וארוחת בוקר ישראלית מדהימה .
אחרי ארוחת בוקר יצאנו לעמק בית שאן לנחל הקיבוצים שם רחצנו ושחינו וטיילנו באזור את הקרוואנים חנינו ברחבת נחל הקיבוצים.
בשעת ערב אירח אותנו בחנייה של אתר העתיקות בית שאן מנהל הפארק מר ניסים בדוס מקום מדהים ביופיו שם לאחר התארגנות קצרה הגיעו הבחורים של חב"ד עם הרב שמואל ואורחים ומשפחה יקרה מבית שאן הדלקנו נר של חנוכה עשינו שמח במקום והתענגנו על "חם חם " מאפה בית שאני מעיין סופגניה מטוגנת מצופה בדבש מעשה ידיה של אימי היקרה .
בוקר נר רביעי יצאנו מוקדם בבוקר לכוון מודיעין בשיירה ארוכה דרך ואדי ערב וכביש שש לפארק ענבה מדהים ביופיו שם אירח אותנו במקום ראש העיר חיים ביבס ומנכ"ל הפארק מוטי ברגיל אשר דאגו לכל מחסורניו ודאגו לשלומנו לאחר התארגנות קצרה במקום.
חברנו לירון לוי שהגיע למקום עם הקרוואן שלו ויצאנו לטיול גיפים לדרך בורמה ויער צרעה שכלל הכנת תה בשטח כולל מעברי מים ושקיעה אחת בבוץ במקום הצטרפו אלינו כמובן הילדים של משפחת תמים היה כייף גדול .
במודיעין הצטרפו אלינו עוד מספר קרוואנים כך שהחנייה הייתה מלאה לקראת ערב גלית אישתי היקרה הכינה לנו בטאבון פיצות ופוקצות היה טעים מאוד .
ובהדלקת הנר כיבד אותנו סגן ראש העיר והרב סלונים מחב"ד עם הבחורים שלו בשירה וריקודים .
בוקר נר חמישי לאחר ארוחת בוקר וקניות יצאנו בשיירת קראוונים להמשך טיול הקרוואנים למצדה לתצפית קצרה ומשם לרחבת המלונות לחניית לילה מסודרת .
בערב כיבד אותנו הרב שמעון אלהרר מחב"ד ים המלח והבחורים שלו אשר עשו לנו שמח ארוחת ערב על האש עם המשפחות היקרות וכיבד אותנו יהודה היקר בספינג' מתוק וחם .
בוקר נר שישי לאחר התארגנות ובישולים מהירים לכבוד שבת קודש המשכנו את טיול הקרוואנים בנסיעה בשיירה מאורגנת לפארק ספיר חנינו ברחבה מחוץ למקום ולארח התארגנות קצרה יצאנו לטיול גיפים בנחלי הערבה ביחד עם ירון חזרנו מאובקים ועייפים אך מרוצים מאוד.
בערב עשינו ארוחת ערב מרכזית עם קידוש והדלקת נרות הפעם ללא חב"ד עקב השבת שנכנסה מוקדם היה כייף מאוד ואחרי שינת לילה ארוכה והשלמת שעות שינה .
שבת בבוקר יצאנו לטיול גיפים בנחלי הערבה נחל משאש ועוד הגענו עד לקוו הגבול עם מצרים טיול ארוך מאוד מאובק מאוד אך גם יפה מאוד נופים עוצרי נשימה בדרך ואף פגשנו מטיילים רבים בשטח שעשו חלק מוחצה ישראל ברגל .
חוויה יוצא מהכלל בדרך למדנו שגם בטנדר נמוך כמו שלי אפשר לעבור במקומות קשים מאוד כמובן בהדרכת ירון לוי חנות צעדים בחיפה .
נר שביעי של חנוכה לאחר צאת השבת הדלקנו בחניון של יטבתה ולאחר ההדלקה נכנסנו לחנות יטבתה והחלנו לשיר במקום ולעשות שמח מנהלת המקום ביקשה שנדליק נרות עבורם ואף כיבדה אותנו בקרואסונים טעימים היה כייף נגמרו הסופגניות .
משם המשכנו לחניית לילה בחוף הצפוני באילת ליד מלון הרודס באילת התארגנות קצרה וכמובן ישר לקניון ולטיילת אילת לקניות קניות ועוד קניות וחזרנו לשבת כולם לשירים בדיחות ועוד חוויות מדהימות .
בוקר נר שמיני התעוררנו ליום סגרירי באילת אך יום כיפי במיוחד היום וזהו הדלקת נרות אחרונה בטיול הקרוואנים עם משפחת הקרוואנים משפחה מדהימה הוחלט על ערב על האש כולם ביחד והחלו על הבוק התארגנות וקניות מסיבה של ממש ברחבת הקרוואנים שם כמובן הוזמנו למסיבה כל יושבי הקרוואנים במקום ואף הכרנו זוג מבוגר ונחמד עם משאית קרוואן שקראו לה חלומנע קרוואן גדול במיוחד עם מערכת סולארית גדולה במיוחד להספקת חשמל קבוצה כל השנה .
בערב כמובן המסיבה החלה בארוחת ערב על האש טעימה עם כל החברה והמשיכה במקום עם הדלקת נרות עם רב חב"ד והבחורים שלו ומוסיקת ריקודים עד השעות המאוחרות של הלילה .
בוקר יום אחרון לטיול הקרוואנים בחוצה ישראל יצאנו לסיור במצפה התת ימי באילת ובאטרקציה החדשה אקווריום כרישים .
מייד לאחר מכן חזרנו לצפון עם הקרוואנים שלנו עייפים אך מרוצים.
תודות למשפחת הקרוואנים.
יגאל סויסה,יהודה כהן,סמי חזן,משה בטיט,דני משיח,מוטי בונשטיין ,משה תמים,תמים,מירו,מאיר ,ירון לוי,ועוד.
היה טיול מהנה במיוחד ומקווה שימשיך כל השנה גיליתי באמת משפחה חדשה שכל מטרתם להנות ולעשות שמח
 
למעלה