אזהרה והמלצה

sharabiy

New member
אזהרה והמלצה

שנה שעברה טיילנו במשך שבועיים בגרמניה וצרפת. היה מדהים אך הסוף - פחות. הקשר עם החברה המקומית מקרנט היה דרך חברה ישראלית מסוימת שנקרא לה לצורך העניין ב' מרמת השרון. בעידן האינטרנט זה לא מוובן מאליו להיעזר במתווך אבל הם הבהירו שכשיש מחלוקת עם החברה באירופה - הם יעמדו לצידנו. לצערי, הטיול שלנו הסתיים בסוף עונת הטיולים ושיפוץ הקראואן גולגל, איך לא, עלינו. 800 יורו!! כשפנינו לחברים בארץ לא רק שהם התגלו כחסרי תועלת גם הם אפילו לא הפגינו מאמץ או רצון לעזור. התעלמות מוחלטת. הישראלי המכוער התגלה דווקא כאן ולא שם. לקח - נצלו את האינטרנט והיזהרו מהמתווכים בארץ. לפחות - היזהרו מ ב' מרמת השרון.
 
כשהיצר גובר על השכל....

איני נוהג להגיב בד"כ במקרים שכאלו ולא לרדת לרמת דו שיח שכזה אבל מאחר מאחר ואני הוא זה שמכיר את המקרה שלך מצידו השני אעמיד לגולשים את הדברים על דיוקם. לצערי זה אחד מאותם מקרים מצערים בהם היצר גובר על השכל. יצר הנקם על אובדן ה-800 יורו חייב למצוא פורקן על מישהו ובמקרה זה על בנדנה. ראוי לפחות שתציין למען ההגינות את העובדה כי אתה עשית נזק לסככת הצל של הקרוואן שזה חלק יקר ביותר בקרוואן. אמנם, וכצפוי, טענת כי זה "נזק קטנטן שבקושי רואים" לשיטתך ברור שבנדנה היא אשמה בכך שחייבו אותך לשאת בנזק אם היא לא תתנדב מרצונה החופשי לשלם עבורך את הנזק לפחות היא חייבת למצוא פיתרון קסמים לפטור אותך מהתשלום. חבל שלא ציינת שקיבלנו תמונות של הנזק המראות שהוא אינו קטן כלל... חבל גם שלא ציינת שבטרם צאתך קיבלת הנחיות (כתובות !!!) להיזהר ביציאה מהחניה, לעשות סיבוב סביב הקרוואן ולבדוק שאין מכשולים עם הדגשה בצבע אדום על נושא הסככה. חס וחלילה לך מלספר כי בנדנה ניהלה הליך די ארוך מול הספק הגרמני לנסות ולמזער עבורך את הנזק. הליך שהיית עד לו עד לרמת הפרטים. אז... ברגע שהוורידים בצוואר מאדימים מכעס, הדם זורם לו מעלה מעלה במהירות מסחררת והיצר גובר, הכי פשוט זה להירשם לפורומים להשתלח ולהוציא את הכעס שהוא בעצם על עצמך.(כל כך התעצבנת שגם פרסמת את אותה הודעה בפורום בלמטייל) אני עוצר את עצמי כאן, לא ארחיב את היריעה ולא אגיב יותר למה שתכתוב בנושא רק דע כי ההסתתרות האנונימית כביכול מאחורי פרסום בפורום אינה מחסנת. ולסיום, הייתי רוצה להאמין שזה נכתב ברגע של פיזור הדעת. בכל מקרה איני כועס ולא שומר טינה. אם אכן כך אשמח לדבר איתך טלפונית. אבי ברסלר ואגב, היום כבר יש ביטוח נסיעות מיוחד למטיילים בקרוואנים.
 

ronen3911

New member
שאלה לגבי ביטוח קרוואן

אצל מי ניתן לעשות ביטוח שכזה? תודה
 
טוב שלא נפלת במטרהם שם ענו לי לא מעינייננו

כאן ניסו לעזור את ה פשוט לא מבין מה החברה השניה עשתה לנו חברה בארץ שלא רק לא ניסתה הם פשוט אמרו לא מחוייבים לכם אבל את העמלה קיבלו צריך להיזהר ממטרהפ
 
חוקים הם חוקים

יש הבדל בין לסייע ולנסות למזער את הנזק הכספי ובין לבטל אותו לגמרי. אם אתה חושב שלו עשית את ההזמנה ישירות באתר של אותה חברה מצבך היה טוב יותר אתה טועה ! הוא היה אף גרוע יותר !
 
למעלה