עדכון התקנון באתר

../images/Emo124.gif לידיעת כולם - תאור מקרה

היום פנתה אליי מנהלת פורום כלבים אותה אני מאוד מעריכה. היא סיפרה לי שידיעות אחרונות עושים כתבה על הפורום, הם רוצים לפרסם מאמרים ממאמרי הפורום - בין היתר יש שם מאמרים שלי. הם מבקשים לפרסם את המאמר שלי אבל לא מוכנים לתת לי את הקרדיט על כתיבתו - אלא לפורום כלבים עצמו. עם כל הכבוד, אני בן אדם עצמאי, חושב ובעל אינטיליגנציה ופורום כלבים ואני אינם יישות אחת. הפעם הם ביקשו רשות לפרסם את המאמרים שלי, אבל מי ערב שכך יהיה בפעמים הבאות? נקודה למחשבה בשבילכם... לאור המקרה בקשתי מהנהלת הפורום להסיר את המאמרים שלי מהפורום. זה ענין עקרוני לגבי דרך ההתייחסות של תפוז לציבור הגולשים שלה. והיה ויחולו שינויים אני אשקול את החזרת המאמרים. לילה טוב לכולכם.
 
את המאמרים שלי לא יוכלו לקחת

כיוון שביקשתי להסיר אותם, ואינם מופיעים יותר לרשות הכל. מה שנשאר- יותר מ3 שנים של הודעות בפורומים, קהילות ומסרים רבים בתור מומחית פורום- את זה קשה למחוק. אם תפוז תרצה להשתמש במידע הרב כל כך שרשום במאגריה, הרי בניד מקלדת תוכל. קשה להחליף נאמנות ארוכה כל כך לחברים וגולשים, אך אין דבר העומד בפני הרצון.
 
גם אני ביקשתי שיסירו את המאמרים

שכתבתי בפורום כלבים או הנמצאים בכל פורום אחר בתפוז... וזאת בעצת משרד עו"ד שמייצג אתותי ואת קנייני הרוחני והמקצועי. חבל חבל חבל.......
 
וזה מתחיל

תפוז צועקים משלטי חוצות שאין להם שום כוונה להשתמש בתכנים שלנו, ואז מסתובבים ומציעים לידיעות אחרונות להשתמש במאמרים של גולשים שהשקיעו מזמנם וממרצם בשביל להעלות אותם לאתר. וכמובן, אפילו בלי קרדיט.
 
תפוז....לא הותרתם לנו ברירה

דחקתם אותנו לפינה..צר לי על חוסר ההתחשבות בגולשים והכותבים באתרכם .. חבל חבל חבל.....ו החלטתי להסירם מפורום כלבים לפני שיעשה במאמרים שלי שימוש כפי שהתגלה לי הערב..בפורום על כך לא נותר אלא להצטער...זו ממש יריה ברגל..של תפוז כפי שד"ר דין ציין
 
הנהלת תפוז איסור שימוש בתכנים

הריני מבקש להבהיר בזאת כי הנני אוסר עליכם לעשות כל שימוש בתכנים שהעליתי לפורום או לכל פורום כלבים או לכל פורום אחר בתפוז וכן באתרים אחרים באינטרנט, בכל מדיה שהיא בין אם באופן ישיר ובין אם במסגרת שיתוף פעולה עם גוף אחר שלכם הסכמים עימו, כולל חברות סלולר, עיתונות, רדיו וטלויזיה או ספקי תוכן אחרים ברשת האינטרנט. כל שמוש שכזה בתכנים שהעליתי לפורום מחייבים קבלת הסכמתי מראש. בתקווה להמשך שיתוף פעולה הוגן בעתיד....זכויות היוצרים לד"ר אילן דיין הניסוח לטעמי... אילן
אבנר רז "הלוחש לכלבים"
 
הנהלת תפוז

היום פנתה אליי מנהלת פורום כלבים אותה אני מאוד מעריכה. היא סיפרה לי שידיעות אחרונות עושים כתבה על הפורום, הם רוצים לפרסם מאמרים ממאמרי הפורום - בין היתר יש שם מאמרים שלי. הם מבקשים לפרסם את המאמר שלי אבל לא מוכנים לתת לי את הקרדיט על כתיבתו - אלא לפורום כלבים עצמו. עם כל הכבוד, אני בן אדם עצמאי, חושב ובעל אינטיליגנציה ופורום כלבים ואני אינם יישות אחת. הפעם הם ביקשו רשות לפרסם את המאמרים שלי, אבל מי ערב שכך יהיה בפעמים הבאות? נקודה למחשבה בשבילכם... לאור המקרה בקשתי מהנהלת הפורום להסיר את המאמרים שלי מהפורום. זה ענין עקרוני לגבי דרך ההתייחסות של תפוז לציבור הגולשים שלה. והיה ויחולו שינויים אני אשקול את החזרת המאמרים. למען הסר ספק: הנני אוסרת עליכם לעשות כל שימוש בתכנים (תמונות,קבצים מאמרים וכל טקסט) שהעליתי לכל פורום בתפוז בכל מדיה שהיא בין אם באופן ישיר ובין אם במסגרת שיתוף פעולה עם גוף אחר שלכם הסכמים עימו, כולל חברות סלולר, עיתונות, רדיו וטלויזיה או ספקי תוכן אחרים ברשת האינטרנט. כל שמוש שכזה בתכנים שהעליתי לפורום מחייבים קבלת הסכמתי מראש. ( תודה ד"ר אילן דיין
) בברכת לילה טוב
 

habubnik

New member
מצטרפת

כתבתי עבור פורום כלבים מספר מאמרים, ובנוסף חומרים רבים שכתבתי בנושאי תזונת BARF ורפואה משלימה. ביקשתי מהנהלת פורום כלבים להסיר את כל המאמרים שלי מהפורום, ואשקול מה לעשות עם המידע בקומונה שלי. הנני אוסרת עליכם לעשות כל שימוש בתכנים (תמונות,קבצים מאמרים וכל טקסט) שהעליתי לכל פורום בתפוז בכל מדיה שהיא בין אם באופן ישיר ובין אם במסגרת שיתוף פעולה עם גוף אחר שלכם הסכמים עימו, כולל חברות סלולר, עיתונות, רדיו וטלויזיה או ספקי תוכן אחרים ברשת האינטרנט. כל שמוש שכזה בתכנים שהעליתי לפורום מחייבים קבלת הסכמתי מראש. (תודה ד"ר דיין).
 

habubnik

New member
מוסיפה

לידיעתכם, בעקבות הסיפור עם הכתבה בידיעות אחרונות, והכוונה לקחת תכנים מפורום כלבים לשימוש בכתבה ללא נתינת קרדיט לכותבים באופן אישי - עשיתי צילום מסך של הודעתי למעלה.
 
תקנון האתר

כפי שהבהרנו באופן חד משמעי לא פעם ולא פעמיים, אין בכוונת אתר תפוז למכור תכני גולשים או לעשות בהם כל שימוש בלתי הולם. העובדה שעיתון ידיעות מעוניין לפרסם מאמרי גולשים ללא אזכור שמם אינה מצביעה על מדיניות תפוז, ומובן מאליו שהדבר לא יתרחש ללא אישור הגולשים.
 
ותחזרו על זה עד שאחרון הגולשים

ששכל בקודקדו יעבור למקום אחר, מן הסתם. אין שום סיכוי שאינכם מבינים את התלונה שלנו. אתם לא טיפשים. המסקנה היחידה היא שאתם פועלים בחוסר תום לב. אם אתם באמת עומדים מאחורי דבריכם, תכתבו אותם במפורש בתקנון. זה עד כדי כך פשוט. אני כבר הפסקתי את הפעילות שלי ב"תפוז" (למעט הדיונים כאן), כולל הלחיצה המזדמנת על פרסומות, ואני שמח לראות שישנם עוד גולשים שמבינים לאן הרוח נושבת ונוקטים בצעדים דומים. השאלה היחידה הוא עד מתי אתם תמשיכו לטמון את ראשכם בחול.
 
אה, וכמובן

כל התכנים שפרסמתי בעבר בפורומים ב"תפוז" פורסמו בהתאם לתנאי התקנון אותו קראתי וקיבלתי עם הצטרפותי ל"תפוז", ולהם בלבד. כל שינוי שנערך מאז ועד היום בתקנון נעשה מבלי ליידע אותי בשום צורה ואופן, ועל כן כל שימוש שלכם בתכנים שלי על סמך שינוי שכזה ייחשב מבחינתי כהפרה של התקנון וכפגיעה בזכויות היוצרים שלי, על כל המשתמע מכך.
 

Lורליי

New member
גם אני הפסקתי להעלות תמונות

לפורומים אמנם אני לא יוצרת דגולה אבל אני לא מעוניינת שיצירותיי יסתובבו להן ברחבי היקום בהתאם להחלטת תפוז...
 

0Pandemonium0

New member
אבל לא התייחסתם להודעה שלי...

שוב אתם חושבים שהגולשים שלכם מטומטמים. חוזרים ללא הרף על הקשקוש "אין בכוונת אתר תפוז למכור תכני גולשים או לעשות בהם כל שימוש בלתי הולם", אבל בהודעה שלי נתתי קישור לעסקה שאתם עושים עם ערוץ בריטי, שתאפשר לכם למכור קטעים מבלוג TV שיצרו הגולשים. על מי אתם עובדים?!
 

RSPA

New member
../images/Emo41.gifלהנהלת הפורומים של תפוז

חוזר כאן על הודעתי בתגובה להודעתכם בפורום כלבים: אינני יודע למה, אבל יש לי יותר מתחושה שאו שאתם לא מבינים את הפואנטה או שבמכוון אתם מסיטים את הדיון לכיוון אחר. כאשר מדברים על זכויות יוצרים, פרוש הדבר שלבעל היצירה הזכות - ולא לכם כמארחים שלו בפורום שלכם. ברגע שאתם אומרים שאתם נותנים את פרי יצירתו לגורם אחר (דוגמת ידיעות אחרונות) מבלי לקבל את אישורו לכך מראש - עשקתם את זכותו ליצירתו ופגעתם בזכות היוצרים שלו. זאת, גם אם כוונתכם טובה וגם אם הדבר אמור לקדם את הכלבנות בישראל וגם אם הדבר יעשה, להבנתכם, שם טוב לפורום, לתפוז ואולי אף לבעל היצירה. שכן, יתכן שבעל הזכות איננו מעונין, מסיבותיו שלו, לפרסם את יצירתו אצל גורם כלשהו. היכול להיות מצב כזה ? כן. יכול להיות. וזו בדיוק הפואנטה. עכשיו, מה שאתם עושים, זה עטיפת כל המהות העניינית העיקרית במלל מטעה. אבל בפועל אתם פוגעים בזכות בסיסית וטבעית של יוצר ובקניינו הרוחני.
 

RSPA

New member
ועכשיו אני קורא

שאמנם פנו....(ידיעות אחרונות) אל חלק מבעלי היצירה והזכות - שהתירו, בעקבות כך, לעשות שימוש ביצירתם - אולם, לא מוכנים לתת להם את הקרדיט על היצירה שלהם עצמם. ראו, לאן אנו מגיעים ?
 

0Pandemonium0

New member
אני מצטער שכך זה יצא, אבל:

הבלוג שלי כבר סגור וביקשתי את מחיקת כל המאמרים שלי מהפורומים שבהם פרסמתי אותם. לתשומת-לבכם: כל שימוש בתכנים שהועלו על-ידי בכל פורום, קומונה, בלוג או פלטפורמה אחרת השייכת לתפוז בצורה חוקית, נדרש באישור מצידי וכל פרסומו למטרות רווח או שלא למטרות רווח, בתפוז או בכל מקום אחר, ללא אישורי, עובר על חוק זכויות יוצרים על כל המשתמע מכך.
 
למעלה