עדכון התקנון באתר

הפורטל הסלולארי

הפורטל הסלולארי של תפוז הוא האתר תפוז - רק ברשת הסלולארית. אני לא רואה סיבה שתהיה בעיה עם הפעלה של האתר תפוז ברשת הסלולארית...
 

Boojie

New member
חבר'ה, בלי ליצנויות.

"תפוז מתחייבת שלא לעשות כל שימוש בתכנים שנכתבים בבלוגים שלא על דעת הכותבים ובאישורם, וזאת מתוך הכרה כי מדובר בתכנים אישיים בבעלותם של הכותבים בלבד"? יופי. תתחייבו על זה. בתקנון עצמו. כרגע אין בו שום התחייבות כזאת מצדכם. להפך, התקנון שלכם מתיר לכם, לגמרי במפורש, לא לבקש רשות.
 

Spirite

New member
מה הרעיון?

לא עשיתם שום דבר, כמו שהבנתי, חוץ מלכתוב את זה במילים אחרות.
 

somebodddy

New member
דבר אחד הם כן עשו

הם פרסמו בכל הפורומים הודעה על השינוי בתקנון.
 

ronnl

New member
לתפוזניקים

בנוסף על הבלגן עם התקנון מה אתם/ן אומרים/רות על זה?
 
מחיקת בלוגים

צר לנו כי זוהי דרך הפעולה בה בחרת. כפי שהבהרנו ושבנו והבהרנו, שינוי התקנון המקורי נעשה בתום לב וללא כוונות זדון. עם זאת, קיבלנו את הערות הגולשים, ולאור זאת התקנון עודכן ואף הוקשח מעבר לתכנים אשר הוזכרו בו במקור. הסעיף המקנה לתפוז את הזכות לעשות שימוש בתכני גולשים לצורך קידום, הינו הכרחי על מנת לאפשר קידום של הודעות ופוסטים בעמוד הראשי וכו' ולכן לא נוכל לוותר עליו כליל. עם זאת, במידה ואתה עדיין מעוניין במחיקת רשומות, אתה מוזמן להפנות את בקשתך לאחראי הבלוגיה. אנו מקווים כי נוכל לשקם בעתיד את האמון.
 
את האמון מאוחר לשקם. לא בלוג אלא

מאמרים בפורומים שונים ושרשור אחד שנמצא בארכיון. השימוש בתכני גולשים בעמוד הראשי צריך להיות קישור למקור, לא העתק של המקור. זה מקובל ועם זה אין בעיה, אבל לא זה מה שאתם לוקחים לעצמכם בתקנון המחודש. מבחינתי הויכוח נגמר. הורידו את המאמרים והקישור עד 8:00 מחר בבוקר, ואל תעשו בהם שום שימוש עד אז. פעם היה לי כיף להיות כאן...
 
במידה ואתה מעוניין במחיקת מאמרים

אתה מוזמן להפנות את בקשתך ישירות למנהלי הפורומים הרלוונטיים.
 

Spirite

New member
אהם.

כמו שאמרנו וחזרנו ואמרנו, אם "תפוז מתחייבת שלא לעשות כל שימוש בתכנים שנכתבים בבלוגים שלא על דעת הכותבים ובאישורם, וזאת מתוך הכרה כי מדובר בתכנים אישיים בבעלותם של הכותבים בלבד" - תעגנו את זה בתקנון. אם לא, אין לכם כל כך מה להצטער על זה שהבלוגרים איבדו את האמון בכם. אתם גרמתם לזה.
 

א ב י ק

New member
כתבה בהארץ

http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/SearchArticle.jhtml האם גולשי תפוז באמת ניצחו?
 

l g433

New member
מוחה על שימוש מסחרי בתוכן האתר.

לא הצלחתי להבין אם תפוז תשתמש או לא תשתמש בצורה מסחרית בתוכן המופיע באתר. אם אכן יהיה שימוש מסחרי בתוכן הנכתב ע"י גולשים, ללא מתן זכויות יוצרים ( ותמלוגים ), מדובר לדעתי בצעד מסריח ביותר. אני נגעל מהמחשבה שמידע המועלה לפורומים ע"י מומחים, בהתנדבות, ימכר כדי למלא את כיסי ההנהלה.
 

L a b a m b a

New member
יום יבוא, כשיהיה לי כסף ..

ואני אקנה את תפוז אנשים ואחזיר את המצב לקדמותו. הבטחה שלי ! ומילה שלי היא מילה ...
 
כפי שנכתב פעמים רבות

אין בכוונת תפוז למכור כל תוכן גולשים. השימוש הינו לצרכי קידום האתר (כגון קידומים בעמוד הראשי של האתר וכו') התורמים לגולשים בד בבד לתרומה לאתר.
 

lollipop15

New member
באמת?

איך פרסום הודעות מפורומים כמו חמותי ואני, הורות הומולסבית, נשים שלא רוצות ילדים, הורים לילדים ביסודי ופורומים דומים שלעיתי עוסקים בנושאים רגישים - איך זה תורם לגולשים?
 
אין כוונה - אבל יש תקנון

ואתם יודעים טוב מאד שכל עוד התקנון הגזלני שלכם עומד על כנו, אין שום משמעות להבטחות האלה שאתם מפזרים. באמת אין לכם כוונה כזאת? תוכיחו את זה על ידי הצהרה ברורה בתקנון.
 

zoe1111

New member
../images/Emo45.gif

הכוונה זה לא משנה מה שמשנה זה מה שכתוב בתקנון שעליו כביכול חתמנו אם אין לכם שום כוונה אז מה הבעיה לשנות את התקנון? הרי אם תחליטו יום אחד כן להשתמש ביצירות שלנו מה נוכל לעשות? זה שאתם כותבים שלא מתכוונים להשתמש בהן אבל בתקנון כתוב אחרת, זה לא עוזר לנו. אני לא מוכנה שכל גורם אחר יקח את זכויות היוצרים על היצירות שלי, אפילו אם אין כוונה להשתמש בהן, אני לא יכולה להיות בטוחה שזה לא יקרה. לכן עכשיו אני חושבת פעמיים לפני שאני מעלה יצירות לאתר. אני יוצרת ואוהבת להציג את היצירות שלי כדי לקבל ביקורת וכו' אבל עכשיו זה בעייתי מבחינתי.
 

דסק

New member
למה מה, אני עובדת אצלכם?

מה השלב הבא תשלחו לתיבות הפרטיות שלנו נושאים מומלצים לקידום האתר? במקום לפעול לאכיפת התקנון הקיים, לחנך לתרבות הדיבור, לעקור עשבים שוטים. אתם נכנסים, יוצאים וצדים תכנים של אחרים... בדק בית צריך להתחיל מכם; תשיבו לתלונות הגולשים שחלקם מחכים שנה ויותר, תרעננו את השורות, תיצרו בית חם ובטוח לגולשים ואנחנו מתוך הסכמה, נחליט איך ובמה לעטר את הקירות...
 
למעלה