לא הבנתי מה אומר

הוא אומר שלתפוז יש אישור "מטעמך"

להשתמש כראות עיניהם בתוכן שאתה כותב בפורומים ובבלוגים שלהם, כולל מכירת סיפורים ותמונות עבור כסף, בלי לשתף אותך באגורה ובלי לשאול אותך לפני כן(הדבר היחידי שהם נותרו מחוייבים לו בחוק הוא לתת לך קרדיט כיוצר).
 

0Pandemonium0

New member
בחייך, עד שאיזה מישהו כאן לא הזכיר

את זה זה לא עניין אף-אחד. פתאום כולכם התלבשתם על זה בגלל שאיזה טמבל זרק שתי מילים.
 

הMפצח

New member
נו ? עבריין יכול לבצע פשע שנים...

מספיק שתופסים אותו פעם אחת...
 

olgaer

New member
זה כנראה בגלל שהתקנון

ברובו מופנה לנשים מפורום השכן של הורים לתינוקות ושם מפרסמים את תמונות ילדים.
ככה הם יכולים למכור את תמונות ילדינו למטרנה או פמפרס...
 
הוא אומר שהזכויות על דברים שאתה

מפרסם בכלל באתר, נלקחות ממך בעצם. הנה תקרא את זה: "הגולשת מצהירה ומתחייבת כלפי תפוז אנשים כי העלאת כל תוכן לאתר מהווה מתן, ללא כל תמורה, של רישיון בלתי חוזר, ארצי ועולמי ובלתי מוגבל בזמן לתפוז אנשים להשתמש בתכני הגולשת ולעשות בהם כל שימוש שתראה לנכון, על פי שיקול דעתה הבלעדי ומבלי לקבל הרשאה נוספת מן הגולשת, לרבות העברתם לצדדים שלישיים. לתפוז ניתנת הרשות להקליט, להעתיק, לשכפל, להפיץ, לשווק, להציג, למסור לציבור, לעבד, לערוך, לתרגם ולהשתמש בתכני הגולשת בכל דרך נוספת, לפי שיקול דעתה, ובכל מדיה שהיא, לרבות בטלביזיה, בדברי דפוס (ובכלל זה בעיתונים, מגזינים, כתבי עת, ספרים וכיו"ב), במדיה דיגיטלית ו/או סלולארית (בכלל זה באתרי אינטרנט, בארכיבים דיגיטאליים ובשירותים הניתנים ברשתות תקשורת, לרבות חוטית, אל חוטית, סלולארית, כבלים ולווין) ובכל אמצעי מדיה אחר, והכל לפי שיקול דעתה הבלעדי של תפוז אנשים. תפוז אנשים לא תחויב בתשלום עמלה ו/או תמורה ו/או תמלוגים מכל מין וסוג, בגין ובקשר עם השימוש והמעשים כאמור, אף אם תפיק הכנסה ו/או כל תמורה ישירה או עקיפה, בגין השימוש שעשתה בתכני הגולשת כאמור."
 
תקנון הפורומים עתיד להשתנות

אנו מקווים כי ישתנה עוד היום. לאחר שיוכנסו השינויים הנדרשים תפורסם הודעה גורפת שאנו מקווים שתבהיר את הסוגיה. במידה שיהיו סוגיות או שאלות נוספות לאחר מכן, ניתן יהיה להעלות אותן מחדש.
 

מיקמיק

New member
בינתיים אתמול כבר עבר...

ועדיין אין שינויים! ההודעה הנ"ל נשמעת לי מעט צולעת... "במידה שיהיו סוגיות או שאלות נוספות לאחר מכן, ניתן יהיה לעלות אותן מחדש." איזה שאלות? אלא אם כן אתם צופים מראש שיהיו בעיות... למה זה כל כך מסובך? כשלמעשה זה כל כך פשוט, לחיצה על מקש המחיקה, פותרת את כל הבעיה! בלי סוגיות.. בלי שאלות נוספת...
 

מיקמיק

New member
התבלבלו לי קצת התאריכים..

היום ה12 כולי דרוכה ומצפה לשינוי בתקנון עוד היום האם יש מצב שההנהלה תעמוד לשם שינוי בדברה?
 
תקנון הפורומים עתיד להשתנות

אנו מקווים כי ישתנה עוד היום. לאחר שיוכנסו השינויים הנדרשים תפורסם הודעה גורפת שאנו מקווים שתבהיר את הסוגיה. במידה שיהיו סוגיות או שאלות נוספות לאחר מכן, ניתן יהיה להעלות אותן מחדש.
 
השאלה אם היום זה באמת היום?

כך גם נאמר לפני כשלושה ימים ועדיין לא נעשה השינוי. אנחנו מחכים... לכל מי שרוצה להבין יותר ולהצטרף למאבק על זכויות היוצרים שלנו בוא לכאן להבין יותר. אל תשכחו להצטרף על ידי הוספת תגובה בבלוג של מטר ושמונים!!! http://www.tapuz.co.il/blog/viewEntry.asp?pagenumberRes=4&FolderName=180&entryid=834648 ולכאן http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=836432 http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=834009 תודה קרמיט
 
ומה זה "תקנון הפורומים"?

זה כולל גם את הסעיפים הדרקוניים באיזור הבלוגים ובכלל בסעיף הכללי?
 

אלוניס

New member
תפוז גרמו לזה שארגיש שזרקו אותי

מהבית. נכנסתי לאתר ופתחתי בו בלוג וכן גם בפורומים לאורך השנים שאני כאן שיתפתי אנשים יקרים בהרבה דברים שקרו וקורים לי. עשיתי זאת תחת ידיעה ברורה שזכויותיי מוגנות. בתחתית הבלוג שלי רשום שכל הזכויות שלי אלא אם נאמר אחרת. בתקנון החדש אכן נאמר אחרת. כתוב שם שזה שלי ואני בעצם מוגנת מפני איזה שהוא צד שלישי לא מזוהה אבל מיד אחר כך כתוב שתפוז עצמם יוכלו לעשות מה שיבחרו במה שכתבתי. כמו כן בגלל שלא ברור כלל מתי נכנס השינוי לתקנון כי נאמר בו שהם לא מחויבים להודיע על שינויים - אין לי שום דרך לדעת אלו מהרשומות שלי חשופות. אני כותבת בבלוג שלי דברים שעזרו לרבים להתחזק. קיבלתי המון מסרים לאורך השנים מלאי תודות. אני משתמשת בו כיומן אישי. אם חלילה מישהו יעשה בו שימוש כמו שהתקנון מאפשר כעת סביר מאוד שבני משפחה שלי מקרבה ראשונה יפגעו באופן בלתי ניתן לתיקון בשל הפגיעה בפרטיות שלי. כמו כן האפשרות שאצטרך לוותר על האנונימיות שלי כדי להגן על זכויותיי כשלעצמה מאוד מרגיזה אותי. ומכיוון שאני בכלל גרה בחו"ל לעת עתה, הצורך להגן על עצמי יעלה לי ללא ספק המון כסף. וכל זה כי תפוז החליטו למשוך לי ולהרבה אחרים את השטיח מתחת לרגליים. אז כן, אנחנו כועסים ומרגישים מרומים. ואם לא יהיה שינוי ניאלץ למחוק הכול. מי שלא מרגיש מרומה, לא מרגיש חשוב, לא מרגיש שמישהו אי פעם יגנוב לו משהו - סבבה. מבינה שלא בא לכם להסתבך או לזוז. בסדר. אבל אם בכל זאת משהו ממה שכתבתי כן משפיע - אנא הוסיפו הודעת שביתה לבלוג שלכם או הביעו תמיכה בבלוגים ששובתים אם אין לכם בלוג. ולגבי המוחים על השימוש בלשון הנקבה - הבנתי גם אתכם. אני גם לא רגילה לניסוח בלשון נקבה אבל מצאתי את זה דווקא כמרענן לעומת רוב הניסוחים שניתן למצוא באתרים עבריים. מכיוון שהנושא שפירטתי מאוד כואב לרבים ברחבי תפוז ולא רק לבלוגרים אני מאוד מבקשת שתפסיקו להסיט את תשומת הלב מהנושא העיקרי. תודה.
 

Private Ryan

New member
מי שמסיט את הדיון זאת את

ברגע שפרסמת משהו באינטרנט ברור שאין לך עליו זכויות יוצרים רק מההיבט המעשי: אם משהו נגיש לכל אז אין למושג זכויות יוצרים שום משמעות יותר. יותר מכך, אף אחד גם ככה לא ירצה לקנות את מה שהוא יכול לקבל בחינם. נראה לי שפשוט כואב לך שמישהו אחר ירוויח למרות שהמישהו הזה נתן לך בלוג בחינם. הבעיה בתפוז זה היחס המזעזע לגולשים בו והכתיבה בלשון נקבה זה רק הסימפטום. מי שכותב בתפוז בתנאים כאלו הוא פשוט פראייר.
 
למעלה