זכויות יוצרים בתפוז

ליcות

New member
../images/Emo26.gifמדגישה את השאלה

כי היא חשובה גם לי! יש לי קומונה סגורה עם תוכן שאני ממש לא מעוניינת שיפורסם. מה בנוגע לזה? אם התקנון לא מכבד את זה, אני דורשת להסיר את כל הקומונה בלי פרסום, ואני כבר אמצא מקום אחר לכתוב בו! חוצפה שלא תיאמן!
 

Doggy Lover

New member
פשוט חוצפה

אני ממש בהלם על הידיעה הזאת. מי ירצה לכתוב בבלוגים של תפוז בידיעה שתפוז יכול לפרסם ולהרוויח מבלי לתת לנו תמורה... איך, איך עושים דבר כזה ערמומי?
 

The Mermaid

New member
מסכימה עם המתרגזים!

תפוז, בתור אתר המפעיל פורומים ובלוגים הוא בעל כוח על יצירות ומחשבותיהם הפרטיות ביותר של גולשיו, ובשל כך הוא לוקח לעצמו חירויות שלא בצדק. שוקלת לסגור את הבלוג.
 

kadmony

New member
להנהלת תפוז!

עד לפני מספר חודשים (לפני התקנון החדש) הייתי חבר בפורום צילום העלתי שם המון מיצירותי במשך מספר שנים אבקש למחוק את כל הצילומים שלי במאגר שלכם כמו כן אינני נותן הסכמה לתפוז לעשות שימוש בצילומים שלי לאף מטרה!!! בברכה אבי קדם
 

ARSENIK

New member
תגובתי כפי שנמסרה ב 29.06.05

להלן עותק מתגובתי כפי שנמסרה לתפוז ביום 29.06.05. ההודעה המקורית נמחקה ע"י תפוז אך שמורה ע"י הח"מ. לתשומת לבכם. :ו ARSENIK ו 10:06 | 29/06/05 אני מודיע בזאת באופן חד משמעי ובלתי חוזר כי כל תוכן שהועלה , מועלה או יועלה בעתיד ע"י הח"מ לאתרים הקשורים ב " תפוז " [ או כל שם/יישות אחרת המייצגים את תפוז , או מי מטעמם ובלבד שהם האחראים על אתרי האינטרנט וכל סוג מדיה אחר המתקרא "תפוז", להלן : תפוז ] לרבות תוכן ויזואלי, מילולי, צלילי, מוזיקאלי וכל תוכן אחר שהוא שייך באופן בלעדי ומוחלט לח"מ בלבד ורק לו, ואין לכל איש / גוף/ ישות משפטית כלשהי , לרבות תפוז, הרשאה להשתמש בו, בחלקו, בציטוט ממנו, במילימטר ויזואלי, אלפית הקילו בייט שלו או חיקוי הנובע ממנו ללא רשות מפורטת, ספציפית וחתומה בכתב וע"י הח"מ. מעבר לכך מודיע הח"מ כי הוא מתנגד לאיזכורו, ציטוט ממנו, שיוך אליו או כל פעולה אחרת מלבד צפייה בו [ והתרשמות, בסדר ]. תפוז ומי מטעמו מוזמנים לחסום את האפשרות לפרסם תכנים באתריהם בפני הח"מ לאלתר, ועל כך כמובן ייתבעו : משלא עשו או יעשו כן, הרי שהח"מ רואה בתפוז כמי שנתנה הרשאה מוחלטת להשתמש בשירותיה , מוותרת על כל זכות בחומר שפורסם ע"י הח"מ ואשר הנו חומר שלו כמוגדר בחוק, מתחייבת לשמור על כל דין הנוגע לקניינו של אדם, ומשכך כמובן אינה יכולה לנכס לעצמה כל זכות בקניינו ללא רשותו, יהא אשר יהא ויפורסם היכן שיפורסם : למען הסר ספק, לו יפורסם אפס קצהו של תוכן השייך לח"מ ואשר הועלה / יועלה אי פעם באתר של תפוז או כל יישות הקשורה עמה, ייראו מנהלי תפוז, בעליה והאחראים בה כמי שעברו ברגל גסה על חוקי הקניין לרבות זכויות יוצרים וייתבעו [ ולנוכח רמתן הגבוהה של תמונותיו של הח"מ, תהיה זו תביעת ענק ] : ייאמר כי אין בתקנון החד-צדדי הנסתר של חברת תפוז כדי להטיל אי אילו התחייבויות, מגבלות או ויתורים כלשהם מטעם הח"מ מבלי שויתר על זכויותיו בכתב, ודאי לא לנוכח המונופול שרכשה לעצמה תפוז והמטיל עליה אחריות מוגברת בנוגע לזכויות המשתתפים. מעבר לכך, ראוי שמי מהאחראים בתפוז ידאג במהרה לשנות את מה שקרוי "התקנון" [ אין לינק , לא פורסם או נשלח ולא ראיתיו מעולם] שאינו מוסכם כך שמעבר לעובדה שיתאים לרוח החוק והפסיקה,יימנע מלרמוס זכויותיהם של המשתתפים באתר ובוודאי לא להצהיר על ניכוס חד צצדי של רכושם בעזות מצח שאין לה מקום במדינת חוק דמוקרטית. *התוכן האמור לעיל ייראה כתוכן שהגיע ליעדו באם ייפתח ע"י מי ממנהלי הפורום, וגם ללא תגובתם יהיו רישומי הצפייה, המשתמש, כתובת המשתמש או כל פרוטוקול מחשב/שרת אחר כראיה כי תוכן זה נקלט ע"י תפוז, נתקבל והוסכם פה אחד. : ) באהבה, ארסניק. =========================================================== עד כאן הציטוט. חד צדדיות ? לא אצלי. בשל אותה גישה הפסקתי כבר מזמן לפרסם תכנים בפורום הצילום של תפוז, ופחות או יותר בתפוז בכלל. יום נעים.
 
איכפת לך אם אשתמש בתוכן ההודעה הזאת

לשימושי האישי? השאלה רצינית (אתם רואים? "הנהלת תפוז" ככה צריך להתייחס לתוכן שאינו שלכם!!!!!)
 

geostant

New member
די מצחיק לראות

את התגובה המונוטונית של תפוז "לא נעשה שימוש בעבר, לא יעשה שימוש בעתיד" (תמצית
) עוד יותר מצחיק שהם מתעקשים כן להחזיק את אותו סעיף ש"אין להם רצון לממש" אני בכל אופן לא מתכוון להמשיך לפרסם תצלומים שלי בתפוז עד שאותו סעיף לא יתוקן, הצילומים שלי יקרים לי מידי על מנת שיסתובבו חופשי ברשת.
 
גם לרצות לעזור מסוכן כאן?

אני משתתפת בפורום שקשור לבעיה רפואית. כמובן, ברור לי שכל אחד יכול להגיע למילים ולתמונות שאני מפרסמת. אני לוקחת זאת בחשבון, והאמת די בנאיוויות ובהעלמת עין מעדיפה עדיין לתרום מהניסיון שלי מאשר לא לעזור. אבל מראש לתת רשות ככה לצטט, לפרוץ למה שאני כותבת, "להשתמש בתכני הגולשת ולעשות בהם כל שימוש שתראה לנכון,". זה מזעזע בעיניי. מה עומד מאחורי הפרה בוטה כל כך של ציבור כל כך גדול שבתכל"ס כבר "מכור" לורומים שלכם? בעצם אתם מחליטים כאן שגניבה היא חוקית! יופי, מה הלאה?
 

ofnick

New member
הפונקציה השלילית

שימוש לרעה בכוח לתפוז יש כוח ממשי על הגולש וכרגע תפוז עומדים ללא מיתחרים הן בפורומים והן בבלוגים עד שלא יקום גורם תחרותי שיוכל לעמוד מולם לא יורד הסעיף הדרקוני עליו החליטה חברת תפוז רק כאשר תתבצע נטישה המונית לגוף מיתחרה (לא ישראבלוג) רק אז יעורו תפןז משנתם אך כרגע לניראה לעין אים גוף שכזה שכן הגופים הקיימים היום הם בבחינת העתק מושלם של הכתומים אגב לדעתי רעיון חלוקת הכספים לגולשים מפירסומות אותו עיניין שהועלה בבום גדול לפני מיספר חודשים אולי היה אמור לחמנוע תביעות עתדשיות בתואנה שתפוז אנשים כן משלמת עבור החומר המפורסם
 

sali 4ever

New member
אני המומה ומצטרפת למחאה

אני בלוגרית כבר שנה שנייה ואני יודעת על שינוי התקנון מגולש שיידע אותי על כך בתגובה בבלוג שלי. אחרת לא הייתי יודעת מזה. זו חוצפה ממדרגה ראשונה - א. שיניתם תקנון - תשלחו לי אותו. אולי אני כבר לא ארצה "לעבוד" איתכם. וב. החוצפה שלקחת לידכם את הזכות לעשות בחומרים שלנו מה שבא לכם וכל זאת כביכול באישור שלנו שנתנו לכם מראש. אני מאוכזבת. לא מפרסמת שום פוסט נוסף עד שאני רואה תקנון חדש נורמלי וידידותי שאהיה מוכנה לחיות איתו.
 
למעלה