המאבק בתקנון

אני פונה שוב להנהלת תפוז

הפעם בפורום זה. אני יודעת שלא שיערתם בנפשכם איזו סערה יעורר השינוי בתקנון,שהינו אולי זניח מבחינתכם, אך עבורנו הינו גזר דין מוות ליצירותנו הפרטיות ולזכויות היוצרים שלנו. כפי שכתבתי בבלוג שלי, במכתב שהפניתי אליכם, המצ"ב, שאלתי אתכם שם, מה גרם לכם כך להפקיר את כותבכם הנאמנים ע"י שינוי כל כך דרקוני בתקנון.? מה גרם לכם לעורר כזו סערה, לגרום למאות בלוגרים לסגור מתוך מחאה את הבלוג שלהם, ובכך לאבד גולשים איכותיים וכותבים מוכשרים, שחלקם הינם גולשים שנים בתפוז? אני יודעת שאתם אתר חינמי, אך בכל אתר חינמי מי שמביא את הרווחים מעבר לפרסומות אלו הגולשים הנאמנים שנכנסים באלפים לאתר. הבלוגיה מושכת אליה גולשים בכמויות שלא נראו באתר אחר, משם הם עוברים לפורומים ולצ'אטים. האם באמת שווה לכם לאבד כל כך הרבה גולשים בגלל סעיף אחד בתקנון אשר מפקיר אותנו לרעה? אשר מפקיע מאיתנו את היצירות הפרטיות שלנו, לטובתכם? אתם אולי לא מודעים עד הסוף את הסערה, את הכעס, את המחאה ותוצאותיה שעוררתם בשיוני סעיף התקנון, אתם נותנים בכך, אישור עקיף ל-פְּלַגְיָאט, גניבה ספרותית ואין דבר שזוכה לגינוי רב יותר בעולם היצירה מ-פְּלַגְיָאט, ואתם נותנים לזה יד נחושה. שוב, אני מבקשת ממכם בכל לשון של בקשה, לפני שהמצב יחמיר (והוא יחמיר רבותי כי הבלוגרים לא שוקטים על משמריהם וכל יום נסגרים כאן בלוגים) שנו לאלתר את התקנון החדש, החזירו את התקנון הישן אשר הגן עלינו מפני גנבות ספרותיות ושמר על זכויות היוצרים שלנו, או שלדאבוני בסוף תיווכחו שלא נשארו בלוגים לעיון בבלוגיה-קראו, הביטו איך בלוגרים זועמים סוגרים ומשביתים את הבלוג שלהם, ותבינו על מה אני כותבת.. אל תהרסו את האתר היפה שלכם בגלל שלא ראיתם צעד אחד קדימה והפקרתם את גולשיכם. ושוב, אני מפנה אתכם למכתב הכל כך מפורט ומנומק שלי, המצ"ב שכתבתי אליכם ולא זכיתי לתגובה. בברכת שבת רגועה ושלווה.
 

0Pandemonium0

New member
אף-אחד לא!

אף-אחד לא מצביע לפורומים הזוכים של השנה. אף-אחד לא משתתף באף תחרות של תפוז. אף-אחד לא מעלה עוד יצירות משום סוג, כולל ספרות, שירה, צילום או ציור. אף-אחד לא מעדכן את הבלוג שלו עד הודעה חדשה. מצ"ב השרשורים הרלוונטיים: שרשור המאבק המקורי. שרשור המאבק הנוסף. תגובת תפוז המעודכנת. הביטו בשרשור האחרון, תגובת תפוז. לפי התגובה הזו התקנון יתוקן ב-9/11, אך היום ה-10/11 ודבר לא השתנה. תפוז החלו בהכחשות כדוגמת "אין ולא הייתה כוונה", המשיכו בהתעלמות גורפת של מספר ימים, וכשלבסוף הגיבו גם שיקרו לנו. תגובותיהם הולכות מן הקל אל החמור ומן הפח אל הפחת. לכן יש צורך בחרם לפי ארבעת הסעיפים שבתחילת ההודעה, אותו אני קורא להפיץ בכל פורום אשר בו אתם נמצאים ורואים כרלוונטי להמשך המאבק. אם לא יתוקן הסעיף הפוגע, הדורסני והמזלזל עד יום שלישי הזה, ה-14/11, ננקוט בצעדים חמורים יותר כדי להבטיח את זכויותינו. צעדים אלה ייכללו סגירת כל הבלוגים שלנו, גם לאלה שלהם יותר מבלוג אחד, והפסקת הכתיבה באתר. ומשם נראה לאן נמשיך. ואני רוצה לראות שעכשיו תפוז יזלזלו בנו!!!
 

0Pandemonium0

New member
לא, לא, לא ניתן

על ראשינו לחרבן! לגולשים יש גב עכשיו קרב עד מוות בגנב! התפוז הוא סתם בזבוז לסגור מהר וזה נחוץ! ואת השיר הזה אתם יכולים לגנוב ולהפיץ כמה שתרצו, מנוולים שכמותכם!
 

Arikk16

New member
../images/Emo6.gif

רק אל תבכה אחרי שהם ירוויחו מיליונים מהתמלוגים על השיר הזה!
 
../images/Emo45.gif

אם עד יום שלישי התקנון לא ישונה אני מגבה את הבלוג שלי והבלוג של מר סלע וסוגר אותם לאלתר.
 

RoieL

New member
יש משהו יותר מטריד מהימצאות הקטע

בתקנון- למה התקנון עודכן פתאום? בגלל ניסיון עבר או משהו כזה? ולמה אתם לא מודיעים לנו על זה? אני חתמתי על התקנון הישן בבלוג שלי, כך שאין לי כל ידיעה על התקנון החדש ולא חתמתי עליו, ולפי הכתוב בתקנון הכללי של האתר זה לא משנה על מה חתמנו בתקנון הבלוגים- הדף הגלובאלי לאתר הוא זה שמכתיב את החוקים. כך שנכפה עלינו החוק הזה, למרות שלא חתמנו עליו מעולם ולא ידענו עליו.
 
סקר ב "נענע". המממ.

זה קצת כמו לעשות סקר ב "ידיעות" של "מי לא מרוצה משירות הלקוחות של מעריב", לא ? בכל אופן, "סקר" שהוא בוודאי לא מנורמל ומכיל רק 250 נשאלים ובלי שום בקרה.. לא שווה התייחסות.
 

0Pandemonium0

New member
נראה לי שלא הבנת...

זה לא סקר שערכו כתבי "נענע" בקרב מספר מוגבל של נשאלים, זה סקר כמו שיש בכל פורום של תפוז, וכל אחד יכול להגיב עליו. כל מי שקרא את הכתבה הגיב ואלה התוצאות, והן נגד תפוז.
 
אני כבר מזמן הסרתי את כל הרשומות

אצלי ומלפני כמה ימים אני שם לב טוב טוב מה אני כותב בפורומים והקומונות של האתר. האמת שרק עכשיו שמעתי בכלל שהם הבטיחו לשנות אותו חזרה אתמול. וזה עצוב שהם מבטיחים הבטחות שווא. אכן אם עד יום שלישי לא ישונה התקנון אני רואה סיבה לדאגה ולמעשים! אני קורא לכל מי שעדיין כותב בבלוגים ובפורומים, היזהרו! כל מה שתכתבו חשוף לחלוטין לכל שימוש מצד תפוז! אני מודאג!
 
דרך אגב, למי שחשב שלעבור לישרא

יפתור לו את הבעיות ציטוט מהתקנון של נענע: "בעצם מסירת המידע לפרסום אתה מקנה לנטוויז'ן רשיון –חינם כלל עולמי, לא בלעדי ובלתי מוגבל בזמן, להעתיק לשכפל, להפיץ, לשווק, למסור לציבור ולהשתמש במידע האמור לפי שיקול דעתה, בכל שירותי התוכן שהיא מספקת או תספק, לרבות באינטרנט (ובכלל זה כמובן בנענע), בשידורי טלוויזיה, בטלפוניה ובתקשורת סלולרית ובמדיות עתידיות כלשהן." זה נמצא תחת "מה רשאית נטוויז'ן לעשות בתכנים שתמסור לפרסום בנענע"
 
בלוגרים וכל יוצר אחר!

אנחנו לא נלחמים בשביל פרנציפ ערטילאי כלשהו, וגם לא בגלל הזלזול הבוטה של הנהלת "תפוז" בגולשים שלה (הבטחת השינוי שלא קוימה). אלה רק "הדובדבנים שבקצפת". אנחנו נלחמים כדי שלא נמצא יום אחד את כל הדברים שעליהם עבדנו, מופצים לכל דכפין בלי רשותנו ובלי שתהיה לנו אפילו מילה בנושא. ומי שחושב שזה לא יקרה, כנראה לא מאמין באיכות של העבודה שלו. להשבית את הבלוגים, כן, אבל לפני כן לפרסם פוסט מדויק ומפורט שמסביר מדוע עשיתם זאת.
 

0Pandemonium0

New member
והכי חשוב: תמיכה על-גבי פורום משוב

עצמו! הנהלת תפוז לא עוברת בכל פורום ופורום, בכל קומונה וקומונה, ובכל בלוג ובלוג. הם נמצאים כאן, ולכן חשוב לרכז את ההתנגדות כאן, כדי שייראו אותה. בבקשה הגיבו כאן, בפורום משוב!
 
למעלה