זכויות יוצרים בתפוז

אז מה?

אם האתר מודיע 'שחור על גבי תקנון' שהוא יכול לעשות עם החומרים שלי מה שבא לו, אני לא ממש סומכת שיזכרו להזכיר אותי כשיעשו כך.
 
אני יודע שאותי זה מקומם

ואני יודע שאני אמנע בנתיים (בתור כותב סיפורים ושירים) מלהעלות אותם לאתר. לפי דעתי, תפוז, בתור אתר שחיי על הגולשים שבו, וכל כך "רגיש" לגבי הפרת זכויות יוצרים מפורסמים כמו תכנים בUTUBE ואתרי מילים של שירים צריך להתבייש בשינויים האלו בתכנון! אותי בתור בלוגר, כותב וגולש זה מקומם! ואני קורא לכם, הנהלת תפוז, לשנות את הנהלים שלכם לגבי זכויות יוצרים.
 
זכויות יוצרים

תקנון תפוז חשוף ונגיש לכל גולש. על כן טענותיכם לא ברורות לנו. אנו חוזרים ומדגישים כי עד כה לא הועברו תכני גולש לידי צד שלישי ללא ידיעתו, ואין לנו כל כוונה לעשות זאת בעתיד. כל הטענות שהעליתם ייבדקו.
 
אם המשפט "עד כה לא הועברו

תכני גולש לידי צד שלישי ללא ידיעתו, ואין לנו כל כוונה לעשות זאת בעתיד." נכון לגביכם לא אמורה להיות לכם בעיה עם לבטל את התקנה המטרידה הזאת. אם אתם לא מוכנים לבטל אותה, זה נראה חשוד מאוד.
 

Kiru

New member
ושוב,

לא דובר רק על העברה לצד שלישי, אלא על הרישיון הגורף שנתתם לעצמכם להפיץ, לחלק ולמכור תכנים ששייכים לאחרים. אני שמח שהדברים מועברים לבדיקה, ומבקש שתוצאות הבדיקה יועלו כאן.
 

פלאפאל

New member
אתם מבטלים לא מעט פורומים.

אין טעם לקיום פורומים כמו סופרים ומשוררים צעירים, כתיבה יוצרת, פאנפיקים, פורומים בנושא צילום ויצירה, סריגה או המון אחרים אם אנחנו מאבדים זכויות על היצירות שלנו. למה שנשתמש בפורומים האלה - כדי שמישהו יוכל לגנוב אותן? מי מבטיח לנו שלא תקחו את הסיפורים שלנו ותהפכו אותם לספר, תשלחו את הצילומים לעיתון, תמכרו את דוגמאות הסריגה לז'ורנל ותוציאו ספר בישול מהמתכונים שלנו? למה שנאפשר לכם את האופציה לעשות כסף על הגב שלנו? וזה שלא עשיתם את זה עד כה ממש לא מבטיח לנו שלא תחליטו לעשות זאת, אם ייתחשק לכם או אם אחד המנהלים יתחלף או משהו.
 
../images/Emo45.gif

ב"ה אני אוהבת להשתמש בתפוז והוא מאוד נוח לי אבל! אני יושבת וטורחת וכותבת פיקים ומעוניינת בפרסום ובביקרות בונה, לא בגניבת היצירות שלי!
 
../images/Emo45.gif

עד עכשיו הגניבה הזאת של זכויות יוצרים נראתה בוואלה, ולכן המון אנשים לא ניצלו שם את הבמה, ופתאום פה נוספות תקנות שכאלה. אם באמת לא התכוונתם, ואין לכם כוונה להרוויח על גבם של גולשים תמימים שמבקשים במה באנטרנט בטלו את התקנה.
 
../images/Emo45.gif נכון

וגם הכתיבה/צילום/ציור או כל דבר אחר שאנחנו יוצרים לא בא בכזאת פשטות ו"יאלה לפרסם". היצירות האלה נוצרו ממקום בלב ולא סתם ככה באויר וזו לא רק פגיעה בזכויות, זה הרבה מעבר לזה.
 
למעלה